کره جنوبی به دنبال دستگیری سامسونگ وارث در پی پروب

توسط: رویترز | سئول | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 10:51:15 am دادستان گفت: آنها به دنبال لی دستگ

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399
توسط: رویترز | سئول | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 10:51:15 am
دادستان گفت: آنها به دنبال لی دستگیری در سوء ظن از قیمت سهام دستکاری و حسابرسی قانون نقض در میان سایر جرایم.

کره جنوبی دادستان درخواست حکم بازداشت علیه سامسونگ, گروه وارث Jay Y. Lee آنها گفت: در این تحقیقات از یک بحث 2015 ادغام و اتهام تقلب حسابداری در یک مظنون به تلاش برای کمک به او جانشینی در نظر دارد.

حرکت جادوها تازه مشکل برای لی که اگر دستگیر چهره یک بازگشت به زندان را فقط یک کمی بیش از دو سال پس از آزادی از زندان در فوریه 2018.

لی در حال حاضر چهره محاکمه به اتهام رشوه خواری با هدف برنده شدن پشتیبانی برای موفقیت بیمار گروه ایلخانی Lee Kun-hee که درگیر جمهور سابق Park Geun-hye و صرف یک سال در بازداشت تا مورد رشوه خواری به حالت تعلیق در آمد در سال 2018 است.

دادستان گفت: آنها به دنبال لی دستگیری در سوء ظن از قیمت سهام دستکاری و حسابرسی قانون نقض در میان سایر جرایم.

سامسونگ کاهش یافته است به نظر. سهام سامسونگ الکترونیک شد تا 1.1% و بیش از حد افزایش از 0.2% در معیار .

دادستان باید بررسی شده است مشکوک به تقلب حسابداری در شرکت دارویی سامسونگ بیولوژیک پس از کره مالی ناظر شکایت این شرکت ارزش شده بود باد 4.5 تریلیون وون ($3.7 میلیارد دلار) در سال 2015.

دادستان ادعا نقض کمک افزایش ارزش عمده آن صاحب Cheil Industries که شمارش لی به عنوان آن بالا سهامدار و ادغام با سامسونگ C&T عملا برگزاری شرکت Yonhap news agency گفت.

سامسونگ درخواست بررسی خارج از این تحقیقات به وزن اعتبار کیفرخواست و سئول در منطقه مرکزی ایرباس است پس لازم است مراحل آن را در بیانیه ای گفت.

ماه گذشته دادستان سوال Lee, 51, بیش, آخرین بررسی است. او همچنین عذرخواهی برای یک سری از مجادلات اطراف خود را برنامه ریزی جانشینی.

دیوالی ارائه می دهد در تلویزیون - دریافت کوپن تا حد Rs. 9500 Bajaj finserv

لی سال در بازداشت به دنبال جدا کردن اتهامات که او رشوه پارک به پیروزی حمایت دولت برای 2015 ادغام کمک کرد که تشدید کنترل خود را از کره جنوبی بالا کنگلومرا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن