کره جنوبی گزارش 17 جدید موارد کمترین در ماه

توسط: AP | سئول | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 12:00:49 pm شش نفر از جمله پنج در پایتخت منطقه در

توسط NEWSATROPAT در 2 تیر 1399
توسط: AP | سئول | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 12:00:49 pm
South Korea reports 17 new cases, fewest in month شش نفر از جمله پنج در پایتخت منطقه در ارتباط بودند به ورود بین المللی.

کره جنوبی گزارش کرده است 17 مورد جدید از COVID-19 اولین بار آن روزانه پرش پایین آمد به در نزدیک به یک ماه به عنوان مقامات بهداشتی تقلا شامل احیای این ویروس در اطراف محور بیشتر سرمایه منطقه است.

ارقام منتشر شده توسط کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز دوشنبه به ارمغان آورد ملی caseload به 12,438 موارد از جمله 280 مرگ و میر. این کشور بیش از دو هفته گذشته بوده است گزارش 40 تا 50 موارد جدید در هر روز در میان افزایش فعالیت عمومی و کاسته نگرش اجتماعی فاصله.

نیز وجود دارد یک چشم انداز مثبت در وارداتی موارد بیشتر از مسافران پس از رسیدن از آسیای جنوب شرقی باعث شد مقامات به توقف ارائه جدید ویزا برای مسافران از پاکستان و بنگلادش است.

دوازده از موارد جدید گزارش روز دوشنبه بودند از سئول شهری که در آن مقامات, تلاش برای پیگیری از صدها انتقال مربوط به nightspots و رستوران و اجتماعات کلیسا و کارگران کم درآمد مانند درب-به-درب فروشندگان و انبار کارکنان است که نمی تواند به استطاعت در خانه بمانند.

شش نفر از جمله پنج در پایتخت منطقه در ارتباط بودند به ورود بین المللی.

این monthlong افزایش عفونت در پر جمعیت پایتخت منطقه را مطرح کرد که این کشور راه رفتن در خواب به یکی دیگر از عمده بحران پس از, حاوی اولین موج در اطراف محور جنوب شرقی شهر Daegu.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن