کره جنوبی تکذیب کیم جونگ سازمان ملل متحد تحت عمل جراحی Yonhap گزارش

توسط: تابناک | به روز شده: مارس 4, 2020 6:32:45 am در این عکس ارائه شده توسط دولت, رهبر کره شمالی کی

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | به روز شده: مارس 4, 2020 6:32:45 am
kim jong un, kim jong un health, kim jong un reappears, kim jong un is back, south korea on kim jong un, where is kim jong un در این عکس ارائه شده توسط دولت, رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد کاهش یک نوار فیلم خواهر کیم یو جونگ در طول سفر خود به کود کارخانه در Sunchon جنوبی Pyongan استان در نزدیکی پیونگ یانگ. (AP)

رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد است و بعید است که تحت عمل جراحی او در طول 20 روز غیبت از حوادث Yonhap News در گزارش با استناد به یک مقام رسمی در کره جنوبی ریاست جمهوری خانه آبی.

گمانه زنی رسانه ها است که کیم تا به حال تحت یک روش پزشکی قبل از او دوباره در مارس 1 به بازدید از یک کارخانه کود درست نیست, اخبار آژانس ذکر یک ناشناس ارشد خانه آبی رسمی عنوان کرد و گفت.

این مقام رسمی همچنین گزارش را رد کرده است که کیم تا به حال تا به حال یک عمل ساده Yonhap گزارش شده است. وجود شواهد تناقض گمانه زنی ها گفت: بدون توضیح با توجه به آژانس.

گمانه زنی ها در مورد کیم مسائل مربوط به سلامت در زمانی آغاز شد که او قلم یکی از مهم ترین رویدادهای سیاسی در این کشور تقویم — آوریل 15 جشن تولد خود را در اواخر پدربزرگ و بنیانگذار کشور است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن