کره جنوبی ادامه رکود از موارد جدید

توسط: AP | سئول | منتشرشده: مارس 2, 2020 10:04:51 am Daegu: پزشکی, اعضای هیات رسیدن به یک وظیفه تغیی

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399
توسط: AP | سئول | منتشرشده: مارس 2, 2020 10:04:51 am
South Korea coronavirus, South Korea coronavirus cases, coronavirus cases South Korea, coronavirus South Korea, World news, Indian Express Daegu: پزشکی, اعضای هیات رسیدن به یک وظیفه تغییر در Dongsan مرکز پزشکی در دائگو کره جنوبی. (AP/PTI(AP08-04-2020_000090A)

کره جنوبی در گزارش شش تازه موارد جدید کروناویروس در ادامه هفته بیست و خط زیر 100.

عفونت در ادامه به افول در سخت ترین ضربه در شهر Daegu که در آن هیچ مورد جدید تشخیص داده شد.

آمار و ارقام منتشر شده توسط کره جنوبی را به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز شنبه به ارمغان آورد چهره های ملی به 10,780 موارد و 250 ویروس های مربوط به مرگ و میر.

حداقل 1,081 موارد مرتبط شده اند به ورود بین المللی اما در این موارد نیز کاهش یافته است در هفته های اخیر به عنوان دولت تقویت کنترل مرز مانند اجرای 14 روز قرنطينه در تمام مسافران از خارج از کشور.

با آن caseload کند مقامات دولتی شده اند و آرامش اجتماعی فاصله دستورالعمل و تغییر تمرکز به کاهش شوک در اقتصاد است. در طول سه ماه اول سال اقتصاد آن دیدم بدترین رکود از اواخر سال 2008 به عنوان همه گیر آمار هر دو مصرف داخلی و صادرات.

مقامات بهداشتی هنوز هم به افزایش نگرانی در مورد گسترده تر آرام گسترش و برنامه ریزی آنتی بادی آزمایش به یاد بگیرند که چگونه گسترده این ویروس است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب