آفریقای جنوبی مشروب صنعت ارائه می دهد برای کمک به محدود کردن نوشیدن

توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 18 سال 2020 5:13:53 pm یک مرد پیاده گذشته یک بسته مشروب فروشگاه در سووت

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 18 سال 2020 5:13:53 pm
یک مرد پیاده گذشته یک بسته مشروب فروشگاه در سووتو در ژوئیه 13. (عکس: میشل Spatari/خبرگزاری گتی ایماژ از طریق بلومبرگ)

آفریقای جنوبی بزرگترین مشروب سازان ارائه شده برای کمک به مردم کمتر به نوشیدن پس از دولت منع فروش الکل برای بار دوم در سال جاری با استناد به نگرانی های بهداشتی.

تعجب تصمیم به معرفی ممنوعیت آمار اين صنعت با توجه به تولید کنندگان' سخنگوی Sibani Mngadi. آن را از دست داده و تقریبا 117,000 شغل طی مهلت قانونی آغاز شد که در ماه مارس به پایان رسید و ژوئن 1, او گفت:.

دولت می گوید آخرین بان است که با هدف کاهش مصرف الکل مربوط به بستری شدن در بیمارستان به عنوان افزایش تعداد coronavirus گونه موارد اورژانس بيمارستان. این صنعت که تا به معرفی مسئول-نوشیدن برنامه های در حال حاضر می خواهد به همکاری نزدیک تر با دولت و گروه های جامعه مدنی برای شناسایی و حل و فصل مشکلات.

"بر اساس تحقیقات و معتبر زمان اطلاعات" شرکت ها می خواهند به "به طور مشترک طراحی مداخلات با هدف قرار دادن این مناطق کلیدی با افزایش زمان برنامه های جدید و قابل اندازه گیری و شواهد مبتنی بر ابتکارات" Mngadi در بیانیه ای گفت.

اولین ممنوعیت فروش الکل بود اجرا شده در مارس 27, زمانی که دولت معرفی یک مستند در سراسر کشور برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. وزارت بهداشت منتشر شد گزارش جولای 14, نشان دادن محدودیت های که در آن دوره کاهش تعداد موارد تروما در بیمارستان ها به اندازه نیم.

در شش هفته پس از این مستند کاسته در ژوئن 1, دولت گفت, شده اند وجود دارد گزارش ها از افزایش نوشیدن مربوط به حوادث است.

این صنعت می خواهد به مورد مداقه قرار دادن اطلاعات ذکر شده توسط دولت برای درک بهتر آن کمک می کند مداخله برای رسیدگی به این مسائل است که باعث از نوشیدن بیش از حد که برخی از آنها قبل از همه گیر Mngadi گفت.

به عنوان بسیاری از 80,000 کسب و کارهای کوچک اعم از کشاورزان به صنایع تخمیر ممکن است در آستانه سقوط به عنوان یک نتیجه مستقیم از الکل ممنوعیت ریچارد Rushton, مدیر ارشد اجرایی از شراب و ارواح ساز Distell Group Holdings Ltd. گفت: ممکن است. زمانی که فروش از سر گرفته شد در ماه ژوئن نوشیدنی فروخته شد از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر از دوشنبه تا پنج شنبه و تنها می تواند مصرف شود در خانه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن