آفریقای جنوبی در حال حاضر 5 در جهان برای coronavirus عفونت

توسط: AP | ژوهانسبورگ | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 9:54:45 am کادر پزشکی پاک یک چادر که در آن Covid-

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399
توسط: AP | ژوهانسبورگ | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 9:54:45 am
South Africa now 5th in world for coronavirus infections کادر پزشکی پاک یک چادر که در آن Covid-19 بیماران در حال درمان در Tshwane منطقه بیمارستانی در پرتوریا آفریقای جنوبی جمعه 10 ژوئیه سال 2020 است. (AP Photo/فایل)

آفریقای جنوبی در حال حاضر در رتبه پنجم در جهان برای تایید coronavirus موارد caseload به عنوان قاره آفریقا چهره های همه گیر را موج اول است.

آفریقای جنوبی در روز شنبه گزارش داد 13,285 جدید تایید موارد در مجموع 350,879. قرار می دهد که این کشور پیش از پرو و باعث می شود تا تقریبا نیمی از این موارد در آفریقا است.

تنها چهار کشور بیشتر موارد تایید شده — آمریکا و برزیل و هند و روسیه و همه باید به مراتب بیشتر از مردم آفریقای جنوبی را 57 میلیون.

این ویروس وارد این قاره کمی دیرتر از جاهای دیگر به مقامات زمان بیشتری برای آماده سازی اما آفریقا کمتر منابع مراقبت های بهداشتی بیش از هر منطقه دیگر و آفریقای جنوبی بیمارستان های دولتی در تلاش برای رسیدگی به تعداد فزاینده ای از بیماران.

Gauteng استان به ژوهانسبورگ و پایتخت آن پرتوریا است که در حال حاضر در آفریقای کانون برای ویروس. آن را تا یک چهارم از جمعیت کشور و بسیاری از فقرا در حال شلوغ در شهرستان مناطق با دسترسی ناکافی به آب تمیز و بهداشت.

آفریقای جنوبی دیده است 4,948 گزارش ویروس, مرگ و میر, اما آفریقای جنوبی شورای تحقیقات پزشکی در تازه ترین گزارش نشان می دهد که این کشور تا به حال 10,944 بیش از حد "مرگ" ممکن است بین 6 و 7 جولای.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب