آفریقای جنوبی پزشکان ترس سنبله در غیر COVID-19 مرگ و میر

هزاران نفر از مردم آفریقای جنوبی در حال اجتناب از بهداشت و امکانات میداد درمان صرفه جویی در زندگی از ترس از آل

توسط NEWSATROPAT در 5 خرداد 1399

هزاران نفر از مردم آفریقای جنوبی در حال اجتناب از بهداشت و امکانات میداد درمان صرفه جویی در زندگی از ترس از آلوده بودن coronavirus و مورد آزار و اذیت توسط پلیس.

حتی درمانگاه های سیار که ارائه ایدز سل و خدمات بهداشتى گزارش یک قطره در مشتریان – احتمالا به خاطر تمام خدمات سلامت در حال حاضر در ارتباط با COVID-19 پاسخ.

"سر شمارش در ژوهانسبورگ درمانگاه ها تا 30% به 70% می گوید:" فرانسوا ونتر, یک بیماری عفونی پزشک در عقل هیئت علمی دانشگاه علوم بهداشت و همچنین عضو کمیته ویژه ای است که ارائه مشاوره آفریقای وزارت بهداشت در COVID-19.

"این درمانگاه ارائه کاملا ضروری است خدمات. ما در حال رفتن به صرف شش ماه آینده تمیز کردن این فاجعه – عدم پیشگیری از بارداری منجر به حاملگی ناخواسته و افزایش تقاضا برای خاتمه دادن بیماری از کمبود واکسن عدم درمان دیابت است. ما به احتمال زیاد برای دیدن یک موج مرگ و میر مرتبط با HIV و TB."

TB است, آفریقای جنوبی بزرگترین قاتل. برآورد 63,000 مردم مرگ باکتری بیماری هر سال و به دنبال آن دیابت است. این کشور دارای بزرگترین اپیدمی اچ آی وی با تقریبا هشت میلیون آفریقای جنوبی زندگی با HIV در گروه سنی پانزده و 49.

در طول مستند از 27 مارس تا 1 آوریل هزاران نفر از مردم با اچ آی وی زندگی کرده بر ضد رترو ویروسی (ARV) مواد مخدر و TB دارو.

در آفریقای جنوبی به تنهایی (یکی از آفریقای جنوبی نه استان) تقریبا 11,000 HIV و بیش از 1000 بيماران مبتلا به سل نتوانست خود را به جمع آوری پزشکی با توجه به این استان در بخش بهداشت و درمان. جدید سل آزمون کاهش یافت تقریبا نیمی با توجه به موسسه ملی بیماری های مسری.

موسسه مقصر می داند این "کاهش چشمگیر" در آزمون در مستند محدودیت در حرکت و کمبود حمل و نقل عمومی. اما Anele Yawa, دبیر درمان اقدام کمپین (TAC) – یک فعال برجسته سازمان حمایت از مردم با اچ آی وی زندگی – می گوید: بسیاری از مردم اجتناب درمانگاه به دلیل امنیتی سرکوب.

"این militarisation از COVID-19 دیدگاه باعث شده است که ترس و مقاومت" گفت: Yawa. "بسیاری از مردم به ضرب گلوله کشته شده است و در مورد آزار و اذیت. برخی از مردم در مناطق روستایی باید برای رفتن به یک راه طولانی به بهانه پزشکی و ترس به آن را انجام دهد چرا که آنها اجازه سفر. پلیس و ارتش می تواند با نزدیک شدن به این در راه های مختلف نشان می دهد که آنها وجود دارد برای کمک به جوامع است."

جستجو: یک رویکرد یکپارچه

سراسر کشور, کل TB بیمارستان ها و بخش ها تبدیل شده اند به COVID-19 امکانات در حالی که کادر پزشکی مستقر شده اند به این بیماری همه گیر پاسخ. بسیاری از جامعه سلامت کارگران که استفاده می شود برای ردیابی TB defaulters شده اند هدایت می شوید به انجام COVID-19 غربالگری.

در Khayelitsha تا حدی-غیر رسمی شهرستان در کیپ تاون township, آنیا رویتر, Medecins sans Frontieres' پزشکی مدیر مقاوم در برابر دارو (DR) TB می گوید او نگران است چگونه چند جدید سل و DR-بيماران مبتلا به سل تشخیص داده شده اند از زمان شروع این بیماری همه گیر.

"قابل توجهی وجود دارد همپوشانی COVID-19 و سل علائم به عنوان هر دو ممکن است در حال حاضر با تب احساس ناخوشی با یک سرفه یا تنگ قفسه سینه می گوید:" رویتر اما به دلیل تمرکز بر COVID-19 TB موارد ممکن است نادیده گرفته شده است. "بهداشت و درمان کارگران نیاز به روت برای تشخیص هر دو."

او همچنین در مورد اینکه آیا زمان بيماران مبتلا به سل هستند قادر به دارو خود را, به خصوص اگر آنها در حال رفتن گرسنه: "DR-بيماران مبتلا به سل باید تا بیست و قرص که بسیاری از آنها سبب بروز حالت تهوع شود. این بسیار چالش برانگیز است با معده خالی."

همچنین اکثر DR-TB بیماران واجد شرایط به صورت موقت از کار افتادگی اعطای اما دولت به حالت تعلیق در برنامه های کاربردی جدید برای این کمک های مالی به دلیل COVID-19.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن