Soularie خدا را شکر به پیش نویس توسط دوقلوها مینه سوتا

"من قطعا فکر می کردم که باید زمان برای کوتاه کردن مو و پایان," او گفت:. دوقلوها انتخاب Soularie a 20-year-old

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399

"من قطعا فکر می کردم که باید زمان برای کوتاه کردن مو و پایان," او گفت:.

دوقلوها انتخاب Soularie a 20-year-old تاریخ از دانشگاه تنسی با 59 کلی انتخاب در پیش نویس است. او اعلام کرد به عنوان یک outfielder که در آن او با بازی در درجه اول در طول زمان خود را در تنسی اما گفت که او امیدوار است به چوب در پایه دوم اگر ممکن است.

Soularie, که گفت که او تلاش می کند برای مدل بازی خود را پس از "نخست آدام جونز" بود به عنوان رتبه شماره 105 چشم انداز به عنوان پیش نویس توسط MLB خط لوله که توصیف او به عنوان یک بازیکن است که "دارای احساس بسیار خوبی برای شناخت و barreling زمین, ساخت, سازگار, خط رانندگی مخاطب را در همه زمینه ها در حالی که کنترل strike zone."

به عنوان یک تازه وارد او led داوطلبان با پنج خانه اجرا می شود در 16 بازی های انجام شده در طول coronavirus-کوتاه 2020 فصل است. در سال گذشته Soularie آمار .357 با .466 بر پایه درصد و .602 ضربه زنی در صد اضافه کردن 70 بازدید و 11 خانه اجرا می شود در 60 بازی های انجام شده.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من می دانستم که من هنوز هم تا به حال برخی از مسائل است که من نیاز به اثبات در ثانیه است که داشتن فصل قطع شد قطعا دلخراش از آنجا که من احساس می کنم تیم ما بود و عمیق به اندازه کافی به یک اجرای خوب در کالج های دنیا سری" Soularie گفت. "از آن زمان به بعد من واقعا ماندن در اتاق وزن انجام آنچه که من نیاز به انجام این کار برای سالم ماندن و فقط تلاش می شود پیش از هر چیز ماندن در تمام پیش نویس اطلاعات است."

که شامل بسیاری از ارتباطات با دوقلوها.

Soularie که شد از هوستون گفت که او امیدوار دوقلوها را انتخاب کنید او را پس از او یک راحتی با سازمان در طول پیش نویس روند.

او گفت که او اغلب با دوقلوها طلایه دار جک پاول و همچنین صحبت به دیگر اعضای این سازمان است. اول ارتباط بود هفته و سپس هر چند روز آن را به عنوان نقل مکان کرد و نزدیک به پیش نویس است. او همچنین به زوم تماس با دوقلوها که در آن آنها صحبت خود را در مورد هدف قرار دادن رویکرد و جایی که آنها را دیدم او را در آینده در میان چیزهای دیگر قبل از آنها او را انتخاب.

"این قطعا خوب برای دیدن این علاقه است که آنها به طول پیش نویس فرایند" او گفت:. "ساخته شده است که من احساس راحتی به عنوان یک بازیکن است."

Soularie دوم کالج بت دوقلوها در زمان کوتاه پیش نویس پس از مصرف کارولینای شمالی قدرت هدف قرار دادن اولین baseman هارون Sabato با خود در دور اول انتخاب و در روز چهارشنبه. پس از Soularie دوقلوها پیش نویس مارکو رایا در دور چهارم (128 کلی) یک راست دست پارچ از لاردو, تگزاس, که تا به حال متعهد به Texas Tech.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب