همبستگی و اشتراک نابرابر جامعه: Covid-19 در فیلیپین

همانطور که من در تلاش برای پایان این قطعه در مارس 17, 2020 فیلیپین تا کنون ثبت شده 5,660 Covid-19 مثبت موارد 3

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399

همانطور که من در تلاش برای پایان این قطعه در مارس 17, 2020 فیلیپین تا کنون ثبت شده 5,660 Covid-19 مثبت موارد 362 مرگ و میر و 435 بهبود شکوه حجم از موارد مثبت در میان کشورهای جنوب شرق آسیا بیش از مالزی و اندونزی و سنگاپور. آن شده است یک ماه پس از 15 مارس شروع مستند در مترو مانیل و بقیه Luzon برای جلوگیری از گسترش ویروس. یک ماه قبل از آن در تاریخ 13 فوریه در دانشگاه فیلیپین Diliman جایی که من تدریس کلاس متوقف شد و کارکنان توصیه شد در خانه بمانند.

در حالی که استادان و کارکنان فراتر از چالش های فنی از جلسه آنلاین, سیستم عامل, تلاش در کلاس های آنلاین بودند زین عدم دسترسی به اتصال به اینترنت پایدار توسط بسیاری از. ما دانش آموزان در اعتراض به از سرگیری کلاس های آنلاین از طریق سیستم عامل بیان نابرابری در دسترسی به اینترنت برای دانش آموزان مختلف را تنها در پیشبرد آموزش و پرورش به برخی از اما نه به دیگران مداوم نابرابری در میان عمیق اجتماعی و اقتصادی نابرابری در فیلیپین جامعه است. علاوه بر این دانش آموزان استدلال آنها نه در "حق headspace" در یک زمان از اضطراب و عدم قطعیت است. کوچک آنها می دانند که خود اساتید نیز در تلاش برای پایان نیم-انجام پژوهش و نوشتن و یا حضور آنلاین دانشکده جلسات. اصرار دانشگاه ها به اختصاص منابع و انرژی برای کمک به پایان دادن به این بیماری همه گیر به جای رسیدن به اهداف تحصیلی خود را به عنوان اگر آن را در کسب و کار به طور معمول دانش آموزان خواستار پایان ترم و جرم ترویج دانش آموزان با درجه "عبور" برای همه است.

چگونه Covid19 تحت تاثیر قرار زندگی فیلیپینی? به آرامی و به طور قابل توجهی. مورد اول آمد از یکی از حدود 8.2 میلیون گردشگر که می آیند برای لذت بردن از گرمی از ما جزایر گرمسیری که بسیاری از آنها بستگی دارد بسیار در صنعت گردشگری است. اخبار و رسانه های اجتماعی گزارش شده است که گردشگران از چین پرواز به این کشور در اواخر ماه ژانویه با وجود نگرانی در مورد شیوع کروناویروس. تعداد موارد مثبت بودند و چند دور بین در فوریه اما به سرعت در حال افزایش مارس. فیلیپینی کارگران مهاجر از خارج از کشور و بخشودگی جرایم خانواده که از تعطیلات قرنطینه بودند. در ضمن سفر, مجوز دولت به کارگران از جمله خودم لغو شد به عنوان دانشگاه سوگواری مرگ یک استاد متخصص در چینی مطالعات که درگذشت از عوارض ناشی از کروناویروس که او بر این باور بود که قرارداد iwhen او با حضور در یک کنفرانس در پاریس.

شروع جامعه پیشرفته قرنطینه در Luzon گروهی از جزایر صفحه اصلی 57 میلیون از 109 میلیون جمعیت در سراسر کشور نشان از آغاز فاجعه بار تاثیر این بیماری همه گیر در اقتصاد فیلیپین. تعداد زیادی از کارگران قرار گرفتند در هیچ کار-بدون پرداخت هزینه تنظیم به عنوان کسب و کار رفت و در یک وقفه اجباری. در پردیس این دانشگاه دولتی که در آن کار میکنم بیش از 400 نفر از کارگران ساختمانی تحت پیمانکاران رشته شده اند و در ادامه به تجربه گرسنگی حتی به نقطه مهار برای مواد غذایی در منابع طبیعی از دانشگاه. تعمیر و نگهداری کارگران از چپ به دفع کردن برای خود را به عنوان خود را در سازمان قرارداد توسط دانشگاه صبر کنید برای اطمینان از مجموعه قبل از انتشار این کارگران حقوق. این صبر و انتظار رویکرد درون بوروکراسی املای روز گرسنگی برای این precariats. خوشبختانه کمک های مالی به سرعت trickled به صندوق راه اندازی خانه من اما مشکلات در پیدا کردن راه به آنها کمک های نقدی آغاز شده به نظر می رسد. ما متوجه است که بسیاری از سرایداران و نگهبانان در حال حاضر pawned کارت های ATM خود را. که آلت های خودپرداز و کارت خود را با شماره شناسایی شخصی نازل شده است ؟ ظاهرا بسیاری از مردم و عمل مشترک در میان فقرا حتی قبل از این بیماری همه گیر.

پاسخ دولت و مردم ناکامی

به عنوان اعداد پیوسته صعود, Rodrigo Duterte محبوب و قدرتمند جمهور فیلیپین backpedaled در بیانیه های قبلی برای فیلیپینی "نمی شود ترس از ویروس" کم بها دادن به آن حدت. علامت تجاری خود را از طولانی کردن اسکریپت سخنرانی آغاز شد و با اطمینان از قبیل "من پول" برای رسیدگی به نیازهای مردم در زنده ماندن این بیماری همه گیر به "بودجه کافی نیست, من ممکن است نیاز به فروش دارایی های دولت." پس از اعطا اورژانس قدرت فیلیپین کنگره دغدغه مطرح شد امکان از رئیس جمهور و همدستان او سوء استفاده از این قدرت به عنوان مثال مصرف بیش از شرکت های تفسیر به antipathetic به دولت فعلی است. سازگار با خود را تهاجمی ضد جرم و جنایت موضع Duterte دستور پلیس و پرسنل ارتش به "ساقه آنها را مرده" افراد که ایجاد اختلال در جامعه پیشرفته قرنطینه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب