کوچک قصاب مغازه ها در Red River Valley دیدن احیای طول همه گیر

در لنگدن N. D. مشتریان شده اند هجوم آوردند به تایلر Bodnar را قصاب فروشگاه لنگدن Locker. Coronavirus است توقیف

توسط NEWSATROPAT در 28 اردیبهشت 1399

در لنگدن N. D. مشتریان شده اند هجوم آوردند به تایلر Bodnar را قصاب فروشگاه لنگدن Locker. Coronavirus است توقیف و یا بخشی از بسته بزرگ گیاهان پردازش گوشت در سراسر کشور ساخت فروشگاههای جعبه بزرگ' گوشت لوازم تنگ است. Bodnar خدمه از هشت مشغول به کار اضافه کاری برای دیدار با تقاضا و او را مجبور به عقب نشینی از انجام سفارشی برش -- خوک یا گاو برای یک یا چند نفر-به منظور خدمت بیشتر به مردم است. اگر یک مشتری می خواهد به یک گاو در او به آنها می گوید از آن خواهد شد چهار تا پنج ماه است.

"من فقط احساس می کنم بیشتر موظف به 2.000 پوند از همبرگر را به 200 نفر از آن خواهد بود به 2.000 پوند به شش یا هشت" Bodnar گفت.

بر خلاف دیگر قصاب مغازه Bodnar گفت: او تا به حال مشکل گرفتن محصول به فروشگاه خود را, اما او تا به حال به مجموعه ای از محدودیت در آنچه که مشتریان می توانند خرید, 30 پوند از گوشت گاو به ازای هر مشتری به کشش عرضه ، ترین قصاب مغازه ها مجبور به افزایش قیمت به دلیل کمبود عرضه.

Wayne پل که صاحب وبر گوشت در رینولدز, N. D., فروش گوشت در $8.30 در هر پوند در روز چهارشنبه, قیمت منعکس کننده کمبود. روز پنج شنبه در L&M گوشت در گرند فرک زمین چاک که قرار بود برای $8.99 در هر پوند.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"که فقط احمق" گفت: پل. "ما حتی نمی گرفتن درصد است که ما باید. من احساس می کنم حق انجام آن است."

مانند Bodnar پل خدمه و هشت در حال قرار دادن در ساعت های طولانی برای دریافت کار انجام می شود و هر دو مغازه ها به دنبال کمک. پولس گفت که او به کار می رود در 6:30 صبح و سر خانه در 8:30 شب. او می تواند روند حدود نیم دوجین زنده خوک در هر روز که او را سه روز در هفته و رزرو از طریق اواسط ماه جولای.

مایکل گوشت در تیف ریور فالز قیمت برای گوشت چرخ کرده بهتر بود در $6.50 هر پوند هر چند صاحب کسب و کار برایان Holmer که همچنین در خدمت به عنوان شهردار وجود دارد گفت که می تواند تغییر کند. Holmer گفت: خوشحالم که برای افزایش کسب و کار, اما نمی توان این وضعیت هر گونه مشکل کمتر عبور قیمت بالاتر به مشتریان خود را.

"این نا امید کننده است که قیمت ها در حال نوسان و نه سنت نیکل یا سکه دیگر" Holmer گفت. "این در حال نوسان با دلار است. که در آن شما شروع به تغییر قیمت و چه مدت است که این دیگه آخرین زیرا شما می دانید که مصرف کننده به پرداخت هزینه برای آن شما باید به قیمت درآمده است. این یک زمان استرس زا."

تامین گوشت خوک اضافه شده است که استرس با بسیاری از مغازه ها گفت: آنها با داشتن یک زمان سخت شدن گوشت خوک پیرایش و دیگر محصولات گوشت خوک. تولید کنندگان باید معدوم خود خوک چرا که آنها می توانید آنها را به توقیف امکانات پردازش.

"این دیوانه همه این حیوانات که در حال رفتن به زباله گفت:" پل.

مه 11 بازگشایی Smithfield غذاهای گوشت خوک گیاه در Sioux Falls, S. D., می تواند کمک به سهولت تامین و مشکلات پس از آن رمپ به تولید کامل. تسهیلات شناخته شده است در سراسر کشور به عنوان یکی از نقاط مهم از COVID-19. کارخانه بسته شده بود پس از 15 آوریل است.

"آنها شروع به باز کردن یک کمی برخی از گیاهان و که شما را به یک تفاوت بزرگ گفت:" جف نواک مدیر کل از L&M, گوشت, و اضافه کرد که او معتقد است که قیمت شروع به افت احتمالا بعد از آخر هفته روز یادبود.

به عنوان کشورهای بزرگ و گوشت فرآوری گیاهان بازگشایی و قیمت ها سقوط برخی از قصاب محلی صاحبان فروشگاه بدانم اگر مشتریان جدید خود را به یاد داشته باشید آنها را.

"این است که از مرگ یک چیز کوچکتر این بازار مغازه قصاب" گفت: Bodnar. "(همه گیر) چیزی است که می شود بسیاری از مردم از به رسمیت شناختن و می خواهید به بازگشت به آنها و ارزش آنچه را که آنها انجام می دهند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب