اسلوونی اعلام پایان دادن به کروناویروس در خانه

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 15 مه سال 2020 5:17:15 pm فایل – در این جمعه, مارس 13 سا

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 15 مه سال 2020 5:17:15 pm
coronavirus, coronavirus lockdown, coronavirus lockdown, lockdown lessons, coronavirus lockdown lessons, indian express, indian express news فایل – در این جمعه, مارس 13 سال 2020 فایل عکس یک ماشین می گذرد گرافیتی به عنوان کشور همچنان در lockdown برای کمک به جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. (AP Photo/کرستی Wigglesworth فایل)

اسلوونی شد اولین کشور اروپایی به اعلام پایان دادن به بیماری کروناویروس در خانه جمعه گزارش AP. دولت گفت این بیماری همه گیر کوروناویروس گسترش است و در حال حاضر تحت کنترل است و فوق العاده بهداشت و درمان اقدامات دیگر مورد نیاز است.

اتحادیه اروپا ساکنان هم اکنون می توانید آزادانه عبور به اسلوونی از اتریش و ایتالیا و مجارستان در بازرسی از پیش تعیین شده در حالی که غیر اتباع اتحادیه اروپا را مجبور به انجام اجباری 14 روز در قرنطینه گفت دولت است. این یک گام بزرگ برای اسلوونی به عنوان آن را تسریع کاستن از محدودیت.

همچنین به عنوان خوانده شده | چرا اروپای شرقی دیده می شود کمتر Covid-19 موارد مرگ و میر ناشی از غرب ؟

اولین coronavirus مورد در اسلوونی ثبت شده در مارس 4, مهاجرین بازگشته به وطن از همسایه ایتالیا. این بیماری همه گیر در سراسر کشور اعلام شد, در مارس 12. توسط May 13 وجود دارد 1,467 مورد تأیید و 103 مرگ و میر در کشور اسلوونی.

(با ورودی از AP)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن