لزج دانش

وجود دارد یک آزمایش مشهور است که در آن فوتون یا الکترون ها در حال از کار اخراج شده به صورت جداگانه نسبت به یک

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399

وجود دارد یک آزمایش مشهور است که در آن فوتون یا الکترون ها در حال از کار اخراج شده به صورت جداگانه نسبت به یک آشکارساز صفحه نمایش از طریق یک واسطه صفحه نمایش شامل دو سوراخ کوچک است. در رسیدن به آشکارساز صفحه نمایش هر یک از ذرات باعث می شود یک نقطه تاریک. به عنوان تأثیر ذرات تجمع اما چه ظهور است نه یک برنامه ریزی تصادفی از نقاط و نه تکرار ورود ذرات پشت یک یا دیگر از سوراخ.

جای تعجب آشکارساز صفحه نمایش به جای نمایش مشخصه الگوی ساخته شده توسط یک موج از نور diffracting و تداخل در عبور از دو سوراخ به طور همزمان. تکان دهنده نتیجه گرفته توسط ناظران از "double-slit experiment" (آن را به عنوان شناخته شده است) به طور کلی محافظت از کلمه "به نظر می رسد": تنهایی ساطع شده از ذرات به نظر می رسد نه تنها قادر به عبور از طریق دو سوراخ به طور همزمان اما برای آگاهی از گذشته و آینده آنها را قادر به "انتخاب" یک نقطه ورود در آشکارساز صفحه نمایش است که منجر به کلاسیک دخالت الگوی امواج.

علاوه بر این زمانی که این مجموعه شامل یک آشکارساز نشان می دهد که کدام یک از دو سوراخ ذرات از طریق تصویب در راه خود را به آشکارساز صفحه نمایش و در نتیجه به همان اندازه حیرت انگیز: ذرات عبور می کند از طریق یک سوراخ تنها است و هیچ تداخلى. به جای یک نقطه به نظر می رسد که در پشت سوراخ. ذرات به نظر می رسد به زمانی که در آن مشاهده می شود.

نوبل ریچارد فاینمن فیزیکدان (سخنرانی در فیزیکجلد.III, p. 17) به نام این پدیده را "کاملا غیر ممکن است برای توضیح در هر راه کلاسیک" و "در واقعیت ... تنها رمز و راز". آنچه که یک خارجی را از آن ؟ چه "به نظر می رسد" ضمنی در آزمايش نتیجه وجود یک نوع خاص از "دانش" ذاتی در سوپ ازلی از جهان است. غیر طبیعی!

فعلی در سراسر جهان مستند و deconfinement روش تنها می تواند القاء به همان اندازه ناراحت کننده bedazzlement در ناظر. آیا coronavirus می دانید چیزی است که ما نمی دانید ؟ آن را مثلا "می دانم" – از طریق یک لزج آگاهی علم هنوز به کاوشگر – این که آیا آن در سراسر جهان توده خالص در حال افزایش است یا کاهش ؟ و برخی از دولت ها به این "دانش" در حالی که دیگران نا روشن بین باقی می ماند? و یا چگونه ما توضیح متضاد ماهیت ضد ویروسی اقدامات در هنگام راه اندازی آزمایشی است اگر نه تکرار و پس از آن حداقل مشابه است ؟

در آلمان "Lockerung" (آرامش از اقدامات حفاظتی) در نوسان کامل است. مردم در حال برنامه ریزی تعطیلات تابستان. آلمانی ها عاشق ایتالیا و برخی ترجیح می دهند "Teuton کباب" (self-toasting در دریای آدریاتیک شمالي) دیگران نقاشی های دیواری و شراب توسکانی.

تحت "کدگنو" سفر مشاور پیشنهاد بازدید از یک کلاچ از کلیساها. این شهر که شهردار فرانچسکو Passerini اعلام کرد برای اولین بار, ایتالیایی, مستند در 21 فوریه است. قوی و اندازه گیری معرفی شده در یک روز هنگامی که وجود دارد تنها 17 تایید موارد انتقال در کشور (زمان, 21.2.20) نه دیدار با جهانی تصویب. با توجه به سر بالینی میکروبیولوژی, ویروس شناسی و تشخیص در میلان لوئیجی سککو بیمارستان آن اشتباه "به یک عفونت است که کمی جدی تر از آنفولانزا با یک کشنده بیماری همه گیر. این است که دوست ندارم. نگاهی به اعداد. این جنون را انجام بسیاری از آسیب" ("رویترز" 23.2.20). در روز عفونت کرده بود پرورشی و شهرهای سراسر شمال ایتالیا به دنبال کت و شلوار. اما چه چیزی ساخته شده Lega سیاستمدار Passerini واکنش نشان می دهند تا با زور و اجبار? شاید مانند ساردینیایی نایبالسلطنه, Saint-Rémy, او تا به حال تجربه نوعی از روانی پیوسته با lurgy.

در مه 23, تورینگن, یکی از آلمان متحده (Länder) اعلام کرد این امر انجام دور با تمام coronavirus اقدامات در ژوئن 6, از جمله اجباری خود فاصله و ماسک. با توجه به آمار و ارقام وجود دارد بیش از 11,000 فعال تاج عفونت در آلمان آن روز. پس چرا یک تعداد انگشت شماری از موارد در کدگنو خطرناک در نظر گرفته به اندازه کافی برای شاتر شهرها در حالی که 11,000 موارد در آلمان تلقی مساعد برای استراحت در رستوران ها و کافه ؟ این نمودار برای لمباردی ایتالیا و پس از 21 فوریه را نشان می دهد نمایی منحنی به سمت بالا. آلمان در 23 مه نشان داد رو یکی. اما آیا این ویروس می دانم که آن را در راه را به پایین و باید آبرومندانه تعظیم کردن ؟ چه اگر آن را به طور ناگهانی معکوس منحنی از طریق محض خوک-جهل? این هیچ خوب پرسیدن فاینمن: "ما نمی توانیم رمز و راز دور توسط 'توضیح' چگونه کار می کند" او می نویسد. "ما فقط بگویید شما چگونه کار می کند." بدیهیات. خسته کننده!

ما نیاز به یک پارادایم های مختلف. به عنوان طبیعی به عنوان birdsong یا انیشتین مغز و به عنوان بی ارزش کشنده به عنوان قحطی بزرگ از سال 1847 coronavirus ما گفته bloweth که در آن واجب. این ویروس چه آن چه در خود ساکن چارچوب مرجع و مانند یک خوک گینه در یک آسانسور نمی تواند بگوید که اگر آن را به بالا یا پایین. قوانین از وجود آن (که ناظر) ممکن است تغییر precariously اگر آن را تبدیل به موضوع به اصطلاح (در مکانیک نیوتنی) "ساختگی نیروهای" نیروهای ناشی از شتاب مرجع قاب خود را. ما باید به جلوگیری از این ویروس در تمام هزینه. اما آن کسانی که شتاب دهنده های شیکر و محرک ما نیاز به نگه داشتن چشم در.

این قطعه برای اولین بار منتشر شده در ژوئن تراشه ستون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن