Siphonysta ماشین لوکس قهوه سازها است، اما آیا کار می کند؟

Siphonysta به دنبال ساده سازی فرآیند دم کردن سیفون است، اما با نگاهی به دستورالعمل های این دستگاه، مشخص نیست ک

توسط NEWSATROPAT در 26 دی 1401

Siphonysta به دنبال ساده سازی فرآیند دم کردن سیفون است، اما با نگاهی به دستورالعمل های این دستگاه، مشخص نیست که آنها در انجام این کار چقدر موفق بوده اند. بخش‌های زیادی درگیر هستند و دستورالعمل‌ها توصیه می‌کنند که هر کدام را به‌طور جداگانه بشویید، از جمله واشرهای کوچک. من این کار را کردم و بلافاصله یکی از واشرها را گم کردم.

دفترچه راهنمای قهوه ساز Tiger Siphonysta

خوشبختانه، یک نماینده مفید برای این برند، یک قطعه جایگزین برای من فرستاد، اما مشکل فوری این دستگاه را برجسته کرد. نه وب سایت اسپرسو میکر و نه صفحه آمازون آن ها قطعات جایگزینی را برای این دستگاه لیست نمی کنند، که با توجه به قیمت بالای دستگاه و تعداد زیادی واشر و قطعات کوچک درگیر، یک شکست قابل توجه است. حتی اگر به اندازه کافی باهوش باشید که قطعات را گم نکنید، برخلاف من، قطعات شکسته و فرسوده می شوند و باید راحت تر تعویض شوند.

با این اوصاف، این دستگاه در مقایسه با یک قهوه ساز معمولی سیفون، بسیار کم مصرف است. به راحتی روی پیشخوان من در زیر کابینت های کم آشپزخانه من قرار می گیرد.

دم کردن با Siphonysta

Siphonysta مانند تمام دم‌آوری‌های سیفون، خلاء را برای دم کردن قهوه ایجاد می‌کند. صادقانه بگویم، من هنوز به طور کامل نمی‌دانم که چگونه کار می‌کند، اما می‌دانم که ایجاد یک مهر و موم مناسب بخش مهمی از فرآیند است، به همین دلیل است که حاضر نبودم از واشر کوچکی که برای آزمایش این دستگاه گم کردم صرف نظر کنم. . متأسفانه، ایجاد یک مهر و موم مناسب سخت تر از آن چیزی بود که انتظار داشتم. یک اتاقک بالا و یک اتاق پایین وجود دارد. قسمت پایینی با قهوه و قسمت بالایی با آب سرد پر شده است. از آنجا، تنظیمات دم نوش دلخواه خود را با سوئیچ های لمسی نورپردازی فوق العاده براق انتخاب می کنید.

خرید قهوه

سپس قهوه‌ساز آب را به محفظه پایینی می‌ریزد و آن را از طریق محفظه بالایی به سمت بالا می‌کشد. هنگامی که دم کردن آن تمام شد، اهرم را برای پخش قهوه در فنجان خود بکشید. در طول تلاش های متعدد برای دم کردن، با مسائل مختلفی برخورد کردم. در برخی موارد، آب از کناره های آبجو بیرون می ریزد. بار دیگر، قهوه محفظه بالایی را پر کرد اما از دهانه بیرون نمی آمد. در نمونه ای دیگر، آب محفظه پایینی را پر کرد، اما این روند در آنجا متوقف شد.

من در یک نقطه قهوه را با موفقیت دم کردم، اما ساختار تا حد زیادی پلاستیکی این دستگاه طعمی را در قهوه به جا گذاشت. این یک ماشین جدید است، بنابراین من مطمئن هستم که این طعم در نهایت از بین خواهد رفت، اما این اولین تجربه بی‌نظیر بود. این مشکلی نیست که با یک قهوه ساز فرنچ پرس، قهوه جوش بریز یا خلاء سنتی که همگی معمولا شیشه ای یا سرامیکی هستند با آن مواجه شوید.

چالش این دستگاه، آب بندی صحیح دو محفظه به براکت میانی و قفل کردن آن اجزا به خود دستگاه است. اگرچه به ظاهر شهودی است، با نقاط مصور برای ردیف کردن مهر و موم ها، من به سختی می توانستم مطمئن شوم که مهر و موم مناسبی به دست آورده ام.

حکم: آیا باید در قهوه ساز Siphonysta سرمایه گذاری کنید؟

چیزی که با استفاده از این دستگاه به ذهنم خطور کرد، یک خودروی ایتالیایی بود - شیک، مجلل، و فوق‌العاده سرد، اما همچنین گران قیمت و بالقوه غیرقابل اعتماد. با قیمت 700 دلار، این دستگاه گران قیمت است، حتی با توجه به استانداردهای قهوه سازهای سیفون طاقچه. یاما یک قهوه ساز سیفونی با قیمت 65 دلار و هاریو با قیمت حدود 75 دلار می سازند. اینکه بگوییم Siphonysta راحت‌تر از آبجوسازی سنتی سیفون است، ممکن است فروش سختی باشد.

آنطور که من می بینم، این در نهایت یک قهوه ساز لوکس است و برای علاقه مندان به قهوه تخصصی که مایلند کمی فراتر از ریختن یک فنجان K در قهوه ساز Keurig خود پیش بروند. حتی برای علاقه مندان به قهوه، ارائه یک تایید کامل از یک قهوه ساز 700 دلاری سخت است، حتی اگر آن قهوه ساز به طور قابل اعتماد بهترین قهوه ای را که تا به حال خورده ام تهیه کند. که متاسفانه نشد. هیچ دلیلی وجود ندارد که انتظار داشته باشیم تایگر، یک شرکت با تجربه‌ای که دارد، دفعه بعد این کار را انجام ندهد. اما Siphonysta 1.0 هنوز کاملاً وجود ندارد.

منبع: فارسی کلاب

آخرین مطالب