چین و هند مرز درگیری: چین می گوید نیروهای خود را متعهد به حمایت از صلح

توسط: PTI | پکن | منتشر شده در مارس 11, 2020 10:05:07 pm در یک حادثه جداگانه نزدیک به 150 هندی و چین

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده در مارس 11, 2020 10:05:07 pm
India-China border, India-China faceoff, India-China Sikkim border, India-China dispute, India news, Indian Express در یک حادثه جداگانه نزدیک به 150 هندی و چینی پرسنل نظامی مشغول شد در یک چهره نزدیک Naku لا تصویب در هند بخش از چین و هند مرز است که در آن حداقل 10 سربازان آسیب های پایدار.

چین روز دوشنبه در واکنش guardedly به درگیری های اخیر بین چینی و هندی سربازان گفت: نیروهای باقی مانده است "متعهد به رعایت صلح و آرامش" در مناطق مرزی.

پاسخ دادن به سوالات در درگیری در نزدیکی Naku لا تصویب در هند بخش که منجر به آسیب به هر دو طرف, چینی, سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت که مبرم ترین مسئله برای جهان در حال مبارزه با کروناویروس. "پس از وقوع COVID-19 چین و هند بوده است ماندن در ارتباط نزدیک و همکاری در پیشگیری و کنترل به طور مشترک دیدار با چالش های" او گفت:.

"در حال حاضر مبرم ترین مسئله برای جامعه بین المللی است که همبستگی و همکاری در برابر COVID-19. ما نباید اجازه هر گونه سیاسی یا stigmatisation در تلاش برای ایجاد تفاوت یا تقابل" او گفت:. پرسید که آیا این درگیری که صورت گرفت در مارس 5-6 به هر حال نشان دهنده یک رویکرد تهاجمی چین ارسال COVID-19 شیوع ژائو گفت: "مربوطه فرض بی اساس است". "به چین-هند, مرز, مسئله موضع ما روشن است و سازگار" او گفت:. "نیروهای ما وجود دارد متعهد به حمایت از صلح و ثبات است."

"این در خدمت منافع مشترک دو کشور و دو ملت. ما امیدواریم که هند با چین برای حفظ صلح و آرامش در مناطق مرزی با اقدامات و بتن" او گفت:.

ژائو با احتیاط skirted هیچ اشاره مستقیم به این حادثه و نه به هر جزئیات از درگیری. "چینی مرز نیروهای همواره حفظ صلح و آرامش در کنار ما مناطق مرزی. چین و هند اقامت در ارتباط نزدیک و هماهنگی در مورد مرز ما امور با کانال های موجود در" او گفت:.

"در این سال نشانه 70 سال از برقراری روابط دیپلماتیک بین هند و چین و دو کشور پیوسته اند دست به مبارزه با COVID-19", او گفت:. "در چنین شرایطی هر دو طرف باید با هم کار کنند با یکدیگر و به درستی مدیریت و رسیدگی به تفاوت و صادقانه حمایت از صلح و ثبات در منطقه مرزی به طوری که برای ایجاد امکان شرایط را برای روابط دوجانبه و همچنین به عنوان مشترک مبارزه با COVID-19", او گفت:.

نیروهای نظامی هند و چین درگیر شدند در دو شدید صورت آف در شرق لاداخ و در نزدیکی Naku لا تصویب در شمال هند به تازگی ترک سربازان در هر دو طرف مجروح شدند.

در اولین حادثه نمرات هندی و چینی پرسنل ارتش درگیر شدند و در امتداد شمال بانک Pangong دریاچه در شرق لاداخ در اواخر شب ممکن است 5 و رو کردن به پایان رسید و صبح روز بعد پس از یک گفت و گو بین دو طرف است. تعدادی از سربازان در هر دو طرف به طور سطحی زخمی شد به عنوان آنها رد و بدل مشت و متوسل به سنگ-pelting, منابع و افزود: در حدود 200 پرسنل درگیر شدند و در صورت خاموش. هر دو طرف به ارمغان آورد در اولین فرصت پس از زد و خورد.

این اولین مورد از نیروهای نظامی از هر دو طرف تبادل ضربات پس از یک حادثه مشابه قرار گرفته بود در اطراف Pangong دریاچه در ماه اوت سال 2017.

در یک حادثه جداگانه نزدیک به 150 هندی و چینی پرسنل نظامی مشغول شد در یک چهره نزدیک Naku لا تصویب در هند بخش از چین و هند مرز است که در آن حداقل 10 سربازان آسیب های پایدار.

نیروهای نظامی هند و چین مشغول شد و در 73 روز ایستاده در Doklam tri-تقاطع در سال 2017, که باعث ترس از یک جنگ بین دو همسایه است.

هند و چین مرز اختلاف را پوشش می دهد 3,488-متر-خط طولانی از واقعی کنترل بالفعل مرز بین دو کشور. هر دو طرف شده است تصریح می کند که در انتظار قطعنامه نهایی از مرز موضوع لازم است برای حفظ صلح و آرامش در مناطق مرزی.

نارندرا نخست وزیر و رئیس جمهور چین برگزار شد اولین نشست رسمی در آوریل سال 2018 در شهر ووهان ماه پس از Doklam بست. طی نشست رهبران دو تصمیم به صدور "استراتژیک هدایت" را به ارتش خود را برای تقویت ارتباطات, به طوری که آنها می توانند ایجاد اعتماد و درک.

مودی و یازدهم برگزار شد دومین نشست رسمی در Mamallapuram در نزدیکی چنای در ماه اکتبر سال گذشته با تمرکز بر روی بیشتر گسترش روابط دوجانبه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن