سنگاپور برای رای دادن به دولت جدید در روز جمعه در پی بیماری همه گیر کوروناویروس

توسط: PTI | سنگاپور | منتشر شده در تاریخ: جولای 9, 2020 6:20:11 pm در این جزوه عکس ارائه شده توسط وزار

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399
توسط: PTI | سنگاپور | منتشر شده در تاریخ: جولای 9, 2020 6:20:11 pm
در این جزوه عکس ارائه شده توسط وزارت ارتباطات و اطلاعات در یک انتخابات رسمی مکان دستکش و ضد عفونی کننده بر روی یک میز در یک مرکز رای گیری در Chung Cheng دبیرستان دوشنبه 9 ژوئیه سال 2020 در سنگاپور است. (سنگاپور وزارت ارتباطات و اطلاعات از طریق AP)

سنگاپور خواهد رای در روز جمعه در منطقه اولین انتخابات پس از COVID-19 شیوع آن را تست نخست وزیر Lee Hsien Loong را از دست داده و بی سابقه بحران بهداشتی که تحت فشار قرار دادند تا شهر-اقتصاد دولتی به سمت بدترین رکود اقتصادی تا کنون در نزدیک به دو دهه است.

لی در ماه گذشته به نام برای انتخابات عمومی 10 ماه جلوتر از برنامه "حذف عرشه مخصوص ماشینها ممنوع" و به دولت جدید تازه پنج سال فرصت تمرکز بر روی برنامه ملی.

نخست وزیر لی حزب خلق (PAP) موفق به کسب هر انتخابات از اواخر 1950s. هنگامی که این حزب از رای آغشته به حدود 60 درصد در سال 2011 آن در نظر گرفته شد ناراحت است.

حزب حاکم است انتظار می رود را به نفع خود به راحتی در این انتخابات اما 68 ساله Lee را از دست داده و coronavirus بحران را در تصمیم گیری رای به اشتراک گذاری این انتخابات است. اصلی مخالف حزب کارگران است به احتمال زیاد به مطرح stiffest چالش است.

در این عکس ارائه شده توسط وزارت ارتباطات و اطلاعات در یک انتخابات رسمی مکان یک شماره در بالای یک رای گیری در ایستگاه Bukit Panjang جاده حلقه یکشنبه 9 ژوئیه سال 2020 در سنگاپور است. (سنگاپور وزارت ارتباطات و اطلاعات از طریق AP)

در مجموع 192 داوطلبان از 11 احزاب از جمله پاپ اسمیر, خواهد, مسابقه, کرسی های پارلمانی را از طریق 17 گروه نمایندگی حوزه گروه که با هم نامزد در چهار یا پنج و 14 واحد عضو حوزه.

در حالی که PAP است و نه سابقه هر گونه هندی-منبع نامزد در این انتخابات احزاب مخالف را به میدان فرستاد در مورد یک دوجین از آنها را.

در مجموع 2.65 میلیون مردم رای در روز جمعه در پای صندوق های رأی اجباری است در سنگاپور است.

حکم PAP تنها با نامزدهای رقابت در همه 93 کرسی است. این دومین انتخابات عمومی که مخالفان به میدان فرستاد نامزدها در همه کرسی در مجلس است.

در آخرین انتخابات در ماه سپتامبر 2015, PAP رقابت تمام 89 کرسی و موفق به کسب 83 کرسی اکثریت مطلق در خانه. حزب کارگران و امن شش کرسی است.

نخست وزیر لی جدا برادر Lee Hsien یانگ به تازگی به عضویت پیشرفت سنگاپور, پارتی, تقویت مخالفان اردوگاه. با این حال او است نه مبارزه با انتخابات است. دو برادر هستند که در یک کشمکش حقوقی خانواده خانه-ملک.

به طور کلی مخالفان خواستار شده است به منظور محدود کردن PAP را رود, برنده به کمتر از دو سوم از کرسی های مجلس خواستار آن چک سفید یا بدون اکثریت مطلق.

لی که کشور سوم نخست وزیر باعث شده است که دولت از سال 2004. پدرش بنیانگذار سنگاپور بود برای اولین بار نخست وزیر و او تبدیل شهر-دولت به یک مرفه ملت در طول 31 سال حکومت.

بسیاری از مسائل مطرح شده در طول مبارزات انتخاباتی در مورد شغل و اشتغال در آینده با افزایش حضور خارجی ها هر دو حرفه ای و کار کلاس شکاف حقوق کارگران و مدیران خروج از مرکزی اندیش صندوق بازنشستگی در سن 55 و هزینه های ملی ذخایر.

پنج شنبه است و یک خنک کننده-روز خاموش و بدون مبارزه مجاز است به طوری که رای دهندگان ممکن است منعکس کننده در مورد مسائل مطرح شده در طول مبارزات قبل از رأی خود.

تاثیر COVID-19 در شغل و درآمد بوده و بالاترین در ذهن رای دهندگان است و همچنین آنچه هر رهبر یا دولت باید تمرکز در سنگاپور پس از انتخابات است که بیش از لی گفت: در روز چهارشنبه.

"این یکی از دلایلی است که چرا من تصمیم به تماس انتخابات در حال حاضر به طوری که ما می تواند به پاک کردن ذهن و تمرکز بر روی این چیزهای بزرگ که از همه نظر مهم است که در واقع مسائل کلیدی در مقابل سنگاپور به او گفت: به نقل توسط امروز روزنامه.

نقشه برداری از چالش های است که سنگاپور برای مقابله و به همین دلیل این انتخابات مسائل لی گفت: سنگاپور را به یک زمان دشوار بیش از چند سال آینده آن را به عنوان معاملات با COVID-19 در حالی که حفاظت از معیشت.

وی افزود: "سوال این است که چگونه ما می توانیم قوی ترین تیم ها داده می شود در این قطعنامه به دنبال پس از سنگاپور و کار با شما را به دیدن شما از طریق این.

"چگونه ما می توانیم مطمئن شوید که پس از این سنگاپور آینده ای روشن است و همه امید و آرزو است که ما تا به حال برای ما بچه ها و نوههایشان که ما برنامه ریزی شده و آماده برای به وقوع خواهد پيوست نیست بلکه به دلیل تلاش های ما با هم.

خوشبختانه COVID-19 وضعیت تا کنون باقی مانده است پایدار و انتخابات شده اند قادر به ادامه گفت: در PAP بسته شدن رالی.

سنگاپور تا کنون گزارش 45,423 COVID-19 موارد است.

"شما خواهد بود قادر به رای دادن با خیال راحت و برای مردمی ما در حال ساخت ترتیبات ویژه برای آنها, لی گفت: با اشاره به ویژه زمان رای گیری اسلات برای سالمندان است.

هندی-منبع ganem که رهبری حزب کارگران گفت: "ما قرار داده و ما بهترین پا جلو متمرکز بسیار سخت در مبارزه و گفتن مردم چرا این انتخابات بسیار مهم است."

سینگ 43 گفت که حزب او قادر به برجسته کردن برخی از پیام های کلیدی مانند بلندی دیوان کیفری بینالمللی ارجاع شود ناشی از کوروناویروس بحران و همچنین نیاز به بررسی نسبت ساکنان و اتباع خارجی در اقتصاد پس از اقامت مشارکت نیروی کار را به اوج در این دهه است.

"تا آنجا که به حزب کارگران نگران است تمرکز ما شده است به کار سخت بر روی زمین است که به دلیل آن واقعا مهم امروز به نقل سینگ عنوان کرد و گفت.

Dr تان چنگ باک, 80, یک عضو سابق PAP است که منجر به پیشرفت سنگاپور ،

انتخابات برای اولین بار در جنوب شرقی آسیا پس از coronavirus شیوع است که برگزار می شود در زمانی که سنگاپور است و به سمت آن بدترین رکود اقتصادی تا کنون در نزدیک به دو دهه به عنوان کشور مواجه شدید رکود اقتصادی با توجه به همه گیر.
تولید ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) از سنگاپور می رود که به کوچک شدن بین 4 و 7 درصد در این سال را از قبل پیش بینی شده طیف وسیعی از انقباض بین 1 و 4 درصد به وزارت صنعت و تجارت گفت: ممکن است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن