سنگاپور به reimpose اقدامات سختگیرانه اگر تجدید حیات covid-19 موارد در جریان بازگشایی: وزیر

توسط: PTI | سنگاپور | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 4:35:00 pm در روز سه شنبه, کسب و کار که در تنظ

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399
توسط: PTI | سنگاپور | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 4:35:00 pm
singapore news, singapore coronavirus outbreak, covid-19 news, singapore lockdown, indian express در روز سه شنبه, کسب و کار که در تنظیمات پایین تر انتقال خطرات اجازه داده شد برای بازگشایی, به عنوان دولت شهر وارد آن فاز اول بازگشایی پس از "مدار شکن" دوره است. (AP/فایل)

سنگاپور را به reimpose اقدامات سختگیرانه و کاهش سرعت بازگشایی آن را به عنوان چهره "خطر واقعی" یک تجدید حیات در تعداد COVID-19 موارد یا خوشه اگر آن را با رزومه بیش از حد بسیاری از فعالیت های بیش از حد سرعت در کشور وزیر بهداشت گفت: مجلس در روز پنج شنبه.

در روز سه شنبه, کسب و کار که در تنظیمات پایین تر انتقال خطرات اجازه داده شد برای بازگشایی, به عنوان دولت شهر وارد آن فاز اول بازگشایی پس از "مدار شکن" دوره است.

فاز 2 از بازگشایی می تواند شروع قبل از پایان ماه ژوئن اگر تعداد COVID-19 انتقالات در جامعه باقی می ماند و پایدار است. "سنگاپور چهره واقعی خطر" یک تجدید حیات در تعداد COVID-19 موارد یا خوشه اگر آن را با رزومه بیش از حد بسیاری از فعالیت های بیش از حد سرعت" گن کیم یونگ گفت: در مجلس.

او هشدار داد که اگر این اعداد از عفونت دوباره در افزایش سنگاپور را به reimpose اقدامات سختگیرانه و کاهش سرعت از بازگشایی.

سنگاپور گزارش داد 36,922 موارد coronavirus با 24 مرگ و میر. در روز پنج شنبه به ملت گزارش 517 مورد جدید از عفونت ویروسی بسیار مسری.

این کشور اکثر موارد در میان کارگران خارجی اقامت در خوابگاه با توجه به آن بیش از 32,000 سالم کارگران خارجی را به اقامت موقت در سالن های ورزشی خالی مسکن هیئت مدیره بلوک و ارتش اردوگاه گان گفت.

او گفت: به عنوان محدودیت ها کاسته و بیشتر فعالیت ها از سر گرفته می شود حتی "مهم تر" که مردم ورزش قوی مسئولیت اجتماعی به اطمینان حاصل شود که جامعه انتقال باقی مانده است کم است.

"سنگاپور ادامه خواهد داد به اتخاذ یک محتاط تر روش برای بالاتر فعالیت های در معرض خطر مانند کسانی که شامل تعداد زیادی از مردم در فضاهای محصور در خشکی برای مدت طولانی از زمان," او گفت:.

وزیر امور خارجه در امور نیروی انسانی Zaqy Mohamad مطمئن باشید خانه است که آن دسته از کارگران خارجی که نیاز به مراقبت های پزشکی بعد از آنها منتقل خواهد شد و فرستاده شده به پزشکی, پست, کلینیک یا بیمارستان در مجاورت بسته به شرایط خود را.

کارگران که در حال آزمایش برای COVID-19 خواهد بود که در یک سواب انزوا تسهیلات تا نتایج آزمون شناخته شده است. "اگر آنها در حال آزمایش مثبت برای COVID-19 سپس آنها منتقل خواهد شد به مناسب مراقبت از تاسیسات" Zaqy به نقل از به نقل از The Straits Times.

سنگاپور خارج شد آن circuit breaker دوره در تاریخ 1 ژوئن و COVID-19 اقدامات خواهد بود به تدریج برداشته در سه فاز آغاز شده است که از تاریخ 2 ژوئن.

گن تاکید کرد که فاز 1 امن است افتتاح دوره و در نتیجه "بسیار محدود".

"ما در حال آماده به آن را باز کنید تا خیلی زود هم به سرعت به این دلیل که در واقع ممکن است در نتیجه در بیشتر موارد در حال ظهور و در نوبه خود به ما نیاز به reimpose برخی از اقدامات و به عنوان یک نتیجه, در واقع ممکن است تسلیم و آهسته فاز 2," او گفت:.

گن اذعان کرد که مدار شکن بود به چالش کشیدن دو ماه. به طور کلی مدار شکن دردناک بود اما لازم است به سرعت انتقال در جامعه کاغذ به نقل از وزیر عنوان کرد و گفت.

ما درک اضطراب است که مردم ما روبرو هستند و در حال آگاه از اقتصادی و اجتماعی تاثیر طولانی مدت بسته شدن بخش های مختلف. همه ما می خواهم به عقب بر گردیم به حالت عادی به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است و قادر به دیدن دوستان و خانواده های ما که ما را دیده اند و نه برای برخی از زمان."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن