سنگاپور در حالت زنده ماندن به نظر می رسد به دوباره اختراع خود را. دوباره

توسط: تابناک | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 11:13:52 am باغ خلیج در سنگاپور. (بلومبرگ) این بیماری هم

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399
توسط: تابناک | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 11:13:52 am
Singapore in survival mode looks to reinvent itself. Yet again باغ خلیج در سنگاپور. (بلومبرگ)

این بیماری همه گیر است که اثبات نهایی آزمون سنگاپور کوچک دولت شهر است که شهرت بازسازی خود در طول زمان بحران.

اخراج در گذشته فقط به عنوان یک "little red dot" را بر روی نقشه به مراتب بیشتر و بزرگتر همسایه مانند مالزی و اندونزی و بدون منابع طبیعی برای از صحبت سنگاپور با اینحال تبدیل شده خود را به یکی از غنی ترین و رقابتی ترین اقتصاد در جهان است. کشور جزیره تقریبا 6 میلیون نفر مشت بالاتر از وزن خود را به عنوان یک پیشرو در امور مالی بین المللی hub.

به عنوان سنگاپور رهبران در حال حاضر دست و پنجه نرم کردن با چه چیزی تبدیل به بدترین رکود پس از استقلال در سال 1965 حزب حاکم به دنبال گسترش ماموریت خود را در انتخابات جمعه برای کمک به دوباره اختراع اقتصاد یک بار دیگر. آنها در حال حاضر موقعیت برای یک پست-Covid جهان با برنامه ریزی و سرمایه گذاری در بهداشت و, علوم پزشکی, تغییر آب و هوا و هوش مصنوعی است.

بحران شده اند یک کاتالیزور برای تغییر در گذشته است. پس از بحران مالی در اواخر 1990s مقامات سوار در تور ژاپن و آمریکا و اروپا برای جذب سرمایه گذاری و ورود و تاب رایگان-مذاکرات تجاری و ساختمان صنعت بیوتکنولوژی به طوری که آنها می تواند تکیه کمتر به شدت در الکترونیک-صادرات. پس از داتکام حباب پشت سر هم و شیوع سارس رخ داد در سال 2003 سنگاپور در حال غرق طولانی-برگزار ممنوعیت قمار برای دیدار با هدف دو برابر شدن ورود توریست.

و پس از ظهور از رکود اقتصادی باعث بحران مالی جهانی را متعهد به تحقیق و توسعه هزینه از جمله تازه ساخته شده انرژی آزمایشگاه و یک S$1 میلیارد دلار ($719 میلیون دلار) بودجه را به "باغ شهر" سبزتر.

"بقا ذهنیت باقی مانده است" حتی به عنوان این زمان است که "به مراتب متفاوت تر گفت:" آهنگ Seng Wun یک اقتصاددان در CIMB بانک های خصوصی در سنگاپور که تجزیه و تحلیل شهر دولت برای سه دهه است. "چگونه ما همچنان به مطمئن شوید سنگاپور باقی می ماند مربوط به جامعه جهانی است."

رکود اقتصادی

مقامات پروژه تولید ناخالص داخلی خواهد قرارداد به اندازه 7% در این سال, ساخت سنگاپور در میان بدترین آمار سازمان ملل در آسیا است. به عنوان یکی از مهمترین و باز کردن اقتصاد در جهان, سنگاپور, صادرات بخش گرفته شدید دست کشیدن در حالی که گردشگری فلج کرده است. اشتغال غرق در سه ماهه اول توسط بسیاری در تاریخ ثبت شده.

که با وجود این دولت در مورد تخصیص S 93 میلیارد در بودجه ویژه پشتیبانی و فرو بردن به آن کافی ذخایر برای تامین مالی هزینه های.

حتی قبل از آخرین بحران سنگاپور بود دست و پنجه نرم کردن با چالش های بسیار زیاد. به سرعت در حال پیری جمعیت است که وزن بر بهره وری با دولت در حال حاضر با تمرکز بسیار تلاش خود را در توده re-skilling از جمعیت آن است. تجارت جهانی چشم انداز نیز سریع-تغییر به سمت منطقه ای و محلی سازی و وادار کردن سازمان ملل به دوباره کاری و روابط خود را با ایالات متحده و چین است.

چه بلومبرگ است اقتصاددانان می گویند

دولت است که به خوبی آماده برای مبارزه با این بیماری همه گیر داشتن انباشته گسترده ذخایر پس انداز برای کمک به صندوق آن مگا بسته محرک از نزدیک به 20 درصد از تولید ناخالص داخلی در سال 2020 است. کسری بودجه حداقل از سال 1995 بوده است نادر و کوچک (0.8 درصد از تولید ناخالص داخلی به طور متوسط).

سنگاپور در حال شکل گرفتن به طور معمول یک رویکرد عملگرایانه به بحران است. در این مدت فوری آن را در تلاش برای نجات شغل با افزایش دستمزد پشتیبانی و حمایت برای ایجاد 100,000 تازه کار و فرصت های آموزشی.

آن را هل دادن در برابر حمایت از تولیدات داخلی روند با دو برابر را در تجارت است. چان چون آواز شهر-دولت و تجارت وزیر صنعت دارای بوق و کرنا توافق با شیلی و نیوزیلند در دیجیتال معاملات سنگاپور یکی از 15 کشور در آسیا و اقیانوسیه به امید ثبت جهانی بزرگترین رایگان-پیمان تجارت در پایان سال است.

فراتر از بحران فوری سنگاپور است عطف توجه خود را به "بالا تاثیر مناطق" را به درایو رشد آینده. معاون نخست وزیر هنگ Swee کیات — که انتظار می رود برای موفقیت Lee Hsien Loong زمانی که نخست وزیر مراحل کنار — گفت: بیش از S 20 میلیارد دلار است که در کنار بیش از پنج سال آینده برای پژوهش در صنایع از جمله بهداشت و, علوم پزشکی, تغییر آب و هوا و هوش مصنوعی است. در همان زمان یک سری از صنعت به رهبری گروه های مونتاژ شده توسط دولت را کشف فرصت های جدید از جمله در زمینه رباتیک الکترونیک و زنجیره عرضه دیجیتالی.

سنگاپور شروع می شود از یک موقعیت قوی داشتن به طور مداوم به ثمر رساند نقطه بالا در رتبه بندی رقابت جهانی برای آن ثبات سیاسی, کسب و کار نظارتی جو و داوری بین المللی تخصص. کار از خانه هنجارها و اتوماسیون-سنگین کسب و کار برنامه ریزی در آورده با شیوع کروناویروس نیز کمک کرده اند دیجیتال انقلاب در سنگاپور و حتی بیشتر از جاهای دیگر است.

"آن را تیز و جلو لود بسیاری از دیجیتال اختلال در ما شده است صحبت کردن در مورد برای سال های بسیاری گفت:" سلنا لینگ رئیس خزانه تحقیقات و استراتژی خارجی-Chinese Banking Corp. در سنگاپور است.

سنگاپور نیز به تعمیر برخی از آسیب انجام می شود به شهرت خود را پس از شیوع کروناویروس. عفونت را به سرعت در حال گسترش در میان خارجی مهاجر کارگران که در شرایط تنگ در خوابگاه و حساب برای بیش از 90 ٪ از 44,800 تایید ویروس موارد به عنوان ژوئیه 5.

"من فکر می کنم رک و پوست کنده همه گیر است کاملا یک ضربه برای سنگاپور اعتبار اگر چه برخی از این آسیب شده بود محدود با تشکر بسیار به خوبی مدیریت اطلاعات کمپین گفت:" آلیشیا گارسیا Herrero رئیس آسیا و اقیانوس آرام اقتصاددان در Natixis SA. "به همین دلیل سنگاپور ممکن است پدیدار شود قوی تر است هنگ کنگ وضعیت و همچنین مالی جدا از آمریکا"

حصول اطمینان از اعتبار دست نخورده است یک اولویت بالا برای حاکم حزب خلق آن را به عنوان به دنبال نگه دارید و به آن بی وقفه حکومت. Tharman Shanmugaratnam ارشد وزیر و مشاور اقتصادی نخست وزیر سنگاپور "آینده روشن" در یک "جهان بسیار دشوار است" بستگی به انجام سه چیز هست.

"حفظ اعتماد و قابلیت اطمینان و مراقبت از مردم خوب ما; دوم تبدیل بدون تبدیل شدن به بیشتر تقسیم اقتصاد و جامعه" گفت: در جولای 2 آنلاین. "و ثالثا یافتن ارتباطات جدید بین المللی برای ایجاد بازارهای جدید برای خودمان."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن