سنگاپور مبتنی بر سازمان های غیر دولتی برای سرمایه گذاری به دلار 100 متر در پروژه های زیست محیطی در هند

توسط: PTI | سنگاپور | منتشر شده در تاریخ: جولای 31, 2020 6:08:13 pm آخرین پروژه با داد و Deutsche Gese

توسط NEWSATROPAT در 10 مرداد 1399
توسط: PTI | سنگاپور | منتشر شده در تاریخ: جولای 31, 2020 6:08:13 pm
chhattisgarh eviction 500 people, arpa river, river housing eviction آخرین پروژه با داد و Deutsche Gesellschaft برای انترناسیونال Zusammenarbeit (GIZ) است Aviral کاهش زباله های پلاستیکی در Ganga. (بازنمودی)

داد برای پایان دادن به پلاستیک زباله های مستقر در سنگاپور-سازمان های غیر دولتی مشغول به کار در محیطی بخش قصد دارد به سرمایه گذاری بین 70 میلیون تومان به 100 میلیون در هند بیش از پنج سال آینده به majorly به کاهش زباله های پلاستیکی با توجه به بالا رسمی از سازمان است.

یعقوب Duer رئیس جمهور و رئیس اجرایی این سازمان گفت که هند بسیار مهم است تمرکز برای اتحاد.

"اتحاد تنظیم یک هدف برای سرمایه گذاری بین 70 دلار-دلار 100 میلیون در هند بیش از 5 سال آینده. و ما به دنبال ایجاد یک حضور در هند تا پایان سال است. اما تمام تاریخ هستند که در هوا در حال حاضر با توجه به COVID-19 وضعیت" Duer گفت PTI.

هند در حال حاضر تولید حدود 26,000 تن از زباله های پلاستیکی که هر روز بیش از 10,000 تن از آن جمع آوری شده است گفت: Duer با استناد به آمار و ارقام از هند مرکزی آلودگی هیئت مدیره.

Duer سابق نماینده سازمان ملل متحد برنامه محیط زیست که تیم مذاکره و نتیجه گیری (مینمتا کنوانسیون جیوه با اداره محیط در سال 2017) گفت: اتحاد در حال حاضر در حال کار بر روی تعدادی از پروژه های بیشتر در خط لوله.

آخرین پروژه با داد و Deutsche Gesellschaft برای انترناسیونال Zusammenarbeit (GIZ) است Aviral کاهش زباله های پلاستیکی در Ganga.

این طرح که اعلام شد در تاریخ 28 ژوئیه مصادف با طبیعت محافظه کار روز با هدف کاهش میزان زباله های پلاستیکی وارد محیط زیست در شمال هند شهرهای هریدور و ریشیکش.

Aviral به دنبال خلبان رویکرد به آدرس مدیریت پسماند چالش است. در آن تمرکز بر تقویت یکپارچه زباله های پلاستیکی سیستم مدیریت, او گفت:.

پس از دو سال آزمایشی در دو شهر مشارکت با هدف به مقیاس این طرح در سراسر همکاری شهرستانها در هند او اضافه شده است.

دیگر پروژه بزرگ توسط اتحاد در همکاری با سازمان ملل متحد زیستگاه است که برای پیاده سازی راه حل های به سمت یک دایره اقتصاد, ایجاد کسب و کار و معیشت فرصت های بهبود بازیابی منابع. اعلام کرد که در تاریخ 22 ژوئیه داد-زیستگاه سازمان ملل متحد همکاری استراتژیک آغاز پروژه در شش شهرستانها از جمله تریواندروم و منگالور.

دیگران نایروبی و مومباسا و همچنین آدیس آبابا و بهیر در.

"ما با استفاده از UN-Habitat زباله عاقلانه شهرستانها (WWC) ابزار برای نقشه زباله های جریان و ارزیابی پتانسیل های پلاستیکی نشت از زباله سیستم های مدیریت و شناسایی کوتاه مدت و دراز مدت مسیر برای افزایش مقدار از زباله های پلاستیکی جمع آوری بازیافت و بازیافت", Duer گفت.

این برنامه با پشتیبانی از این اتحاد تمرکز بر توسعه معنی دار شهرستان پروژه های در پلاستیک زباله نشت جوامع و WWC چالش برای تمیز کردن و ایجاد پایدار مدیریت زباله در 20 شهرستانها در سراسر جهان تا سال 2022.

در میان دیگر پروژه های در حال صفر پلاستیک زباله شهرهای ابتکار در هند و ویتنام در ترکیب چشم انداز از اتحاد و Grameen خلاق آزمایشگاه خلاق آزمایشگاه های اجتماعی در کسب و کار راه حل های شرکت تاسیس شده توسط برنده جایزه صلح نوبل پروفسور محمد یونس.

"این پروژه تکل پلاستیکی مسئله با بهبود و مکمل زباله های شهری مدیریت repurposing جمع آوری زباله و جلوگیری از آن را از جریان به اقیانوس. آن را به توسعه پایدار اجتماعی کسب و کار است که بهبود معیشت بسیاری در حالی که جلوگیری از زباله های پلاستیکی را از فرار به محیط زیست" او گفت:.

دو اولیه شهرهای درگیر در این پروژه هستند تامیل نادو در جنوب شرقی سواحل هند و قهوهای مایل به زرد در منطقه دلتای مکونگ ویتنام.

در حال حاضر یک مطالعه امکان سنجی است که در حال انجام برای تعیین بهترین گزینه برای زباله های پلاستیکی تبدیل خروجی برای اطمینان طولانی مدت تصویب در هر جامعه است. شهرستانها اجرا خواهد شد خلبان برنامه برای پیدا کردن که بهترین گزینه در خدمت نیازهای خود را, او گفت:.

به طور کلی این اتحاد یک دلار و 500 میلیون دلار بودجه برای پروژه های زیست محیطی از جمله تومان 100 میلیون دلار برای هند است. بقیه برای جنوب شرق آسیا و چین است.

اما Duer مطمئن باشید که این اتحاد به عنوان یک نهاد مستقل غیر دولتی است که با حمایت بیشتر صندوق در آینده از شرکت های چند ملیتی از جمله اتکای صنایع که جای پای قوی در بازارهای منطقه ای و قوی CSR تعهد است. او در انتظار است بیشتر شرکت های چند ملیتی برای پیوستن به اعضای در حال حاضر 50-اتحاد قوی به عنوان آن را با این نسخهها کار بیشتر و بیشتر پروژه های زیست محیطی تحریم توسط دولت های منطقه.

"زباله های پلاستیکی دارای ارزش", Duer افزود: با استناد به الن مک آرتور بنیاد فکر می کنم تانک در دایره اقتصاد است.

برای هند آوردن زباله های پلاستیکی را به زنجیره تامین می تواند سالانه مزایای تومان.40 لاخ کرور روپیه در سال 2050 گفت: Duer به نقل از بنیاد مطالعه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن