سیمپسون سواری در اواخر موج را به نفع خود RBC میراث

سیمپسون به همراه Ancer یکی از چهار بازیکن گره خورده است برای سرب 54 سوراخ, شات 7-تحت 64 در دور نهایی در بندرگا

توسط NEWSATROPAT در 2 تیر 1399

سیمپسون به همراه Ancer یکی از چهار بازیکن گره خورده است برای سرب 54 سوراخ, شات 7-تحت 64 در دور نهایی در بندرگاه شهر گلف, لینک, جوانان دور از مسابقات است. که به او چهار دور در مجموع 22-تحت 262. Ancer شات 6-تحت 65 — دوم خود را مستقیما 65 — در روز یکشنبه.

دانیل برگر — چه شد که آخر هفته گذشته چارلز شواب چالش به پایان رسید بسته سوم با انگلستان Tyrrell هاتون در 20 زیر. برگر شات نهایی-دور 65 هاتون در حالی که یکی دیگر از 54 سوراخ co-رهبران شات 66. اسپانیا سرجیو گارسیا (65) و شیلی Joaquin نیمان (65) گره خورده است برای پنجم در 19 زیر.

آمریکا Ryan پالمر دیگر گلف باز گره خورده است و برای اولین بار ورود به روز, شات 2-تحت 69 روز یکشنبه به پایان برده برای هشتم در 17 زیر. بروکس Koepka شات 65 روز یکشنبه به پایان برساند و در تنها در هفتم در 18 زیر.

برای سیمپسون پیروزی او بود هفتم در تور PGA و دوم خود در این فصل پس از پیروزی در Waste Management Phoenix باز در ماه فوریه است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

او نسبت به خود را قوی بازی یکشنبه به این واقعیت است که بقیه از رهبران را از هر گونه لغزش-پرهزینه.

"من فکر می کنم این چیز خوبی است که بچه ها ساخت birdies چرا که آنها به نوعی از من مجبور به کمی تهاجمی تر است و می دانم که پارس نمی خواهید به قطع آن گفت:" سیمپسون که birdied سوراخ 12, 13 و 15 تا 17 بعد از ساخت مرغک تنها دو تن از 11 سوراخ. "من فقط 2 زیر از طریق 11 سوراخ امروز برای دور بود و به birdies.

"این به طور معمول یک زمین گلف که در آن شما می توانید آن را زور اما امروز بعد از طوفان, این نرم, چیز, زیادی باد ما می تواند به حمله است."

با وجود از دست رفته برش هفته گذشته در شواب سیمپسون شده است یکی از داغترین گلف بازان در تور است. او دو برد و یک دوم و یک سوم و پنج 10s بالا در هفت شروع می شود در این فصل است.

با وجود جامد نشان اما Ancer تاسف فقط از دست رفته خود را در اول PGA Tour برنده شوید.

"آره, دشوار است," او گفت: "به خصوص این هفته که من احساس مثل من سمت راست وجود دارد در طول تعطیلات آخر هفته, هدف قرار دادن آن را حتی بیش از اندازه کافی برای برنده شدن. که فقط گلف. شما فقط کردم به تلاش برای نگه داشتن. من قصد ندارم چیزی را تغییر و یا کار بر روی هر چیزی. من فقط رفتن به نگه داشتن انجام آنچه من انجام می دهند و من فکر می کنم که در نهایت اتفاق می افتد."

آب و هوا باعث تاخیر نزدیک به سه ساعت با رهبران در اوایل سوراخ. آفریقای جنوبی دیلن Frittelli ارسال شده حرفه ای-بهترین 9-تحت 62 به شتاب اولیه محل باشگاه وانجمن منجر قبل از توقف.

Frittelli دور شد بهترین مسابقات و طاقی او از یک کراوات برای 47 برای شروع روز است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن