ساده بار جلوتر اما در ابتدا ما باید چهره تاریکی

وجود قریب الوقوع مهلت برای سال 2020 تابستان نسخه در ذهن بچه. بخشی از مشکل این است که آن را ماه آوریل است. من د

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399

وجود قریب الوقوع مهلت برای سال 2020 تابستان نسخه در ذهن بچه. بخشی از مشکل این است که آن را ماه آوریل است. من در میز من نشسته در دفتر خانه در وسط یک جهانی همه گیر. من زیاد به می گویند انگیزه کمی برای نوشتن آن هستم و پراکنده مغز چگونه به ساده کردن افکار من به چیزی معنی دار برای خوانندگان ما.

آیا من قلم نور چیزی و خنده دار است ؟ من باید کرک باز قلب من و اجازه دهید که عشق و غم و اندوه و حمایت از چکه کردن بر روی صفحه نمایش کامپیوتر من و به قلب خود را? این ویروس به سرقت همه ما در یک راه یا صد. من می خواهم به اذعان اعتبار و غمگین ما ضرر و زیان با هم.

و در عین حال این ستون نمی خواهد به چاپ تا زمانی که ممکن است. آنچه در حال حاضر و پس از آن ؟

ما روزانه اخبار جلسات گذشته این زن و شوهر از ماه پخش کردن گریم حقایق و ساده مهد کودک-مانند دستورالعمل: شستن دست های خود را می گویند نماز خود را مهربان و مفید ماندن در حباب خود را — 6-پا گسترده ای حباب. بنابراین من افزود: "بگو نماز خود را."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

تم برای این موضوع این است که "ساده مرزه تابستانی". اجازه دهید که غرق در ... ساده و خوش طعم تابستان است. بیایید امیدوار باشیم. هیچ یک از دانشمندان اپیدیولوژی محققان و یا کارشناسان پیش بینی هفته آینده اجازه دهید به تنهایی ماه مه یا ژوئن. بیایید تأمل در این روز: پنج شنبه, مارس 5, 2020, یکشنبه نخل.

یکشنبه نخل نشانه آغاز هفته دفاع مقدس برای مسیحیان و عید فصح را برای من دوستان یهودی. بسیاری از جمله خود من کودکان هستند bummed به دلیل عید پاک — به جنبه تجاری و جمع های خانوادگی و سنت — است تحت الشعاع این سال است.

آن متفاوت است برای اطمینان حاصل کنید. آن را نیز یک فرصت برای حفاری عمیق تر. این بحران افزایش مییابد اهمیت و مطلق ذات سفر به قیامت. نگه دارید و به یک دیگر. ایمان داشته باشد. همه به خوبی خواهد بود.

فصل عید پاک از سال 2020 بود استارک یادآوری از عبور از دل تنگی ناامیدی و انزوا به امید و پیروزی است. سفر نیاز به درد و رنج.

ما می دانیم که ما در میان تاریکی coronavirus بیماری همه گیر. ما می دانیم که وجود دارد نعمت در زمان های سخت است. ما می دانیم که نعمت های فراوان حتی در دل تنگی. وجود قهرمانان آشکار شجاعت و از خود گذشتگی و وحدت و پشتکار است. مردم هر روز متخصصان پزشکی سرایداران — که در حال حاضر در نظر گرفته شده ضروری پرسنل — مربیان بزرگ پول کسب و کار (ورزشی, سفر و در صنایع خودرو به نام چند), ورزشکاران حرفه ای, خانواده و همسایگان داوطلبان و غریبه پله تا برای کمک به.

ما هرگز به طور یکسان بیشتر از ما در حال حاضر. هیچ یک از ما ایمنی بدن به ویرانی و نابودی این ویروس شخصا حرفه ای مالی و یا در غیر این صورت. ما در این با هم.

نبوغ و خلاقیت به خدمت و ارتباط با یک دیگر حیرت انگیز است و دلگرم کننده. United we stand البته شش فوت از هم جدا.

نگاه به آینده به یک روش ساده مورد پسند تابستان. ما طلب سادگی و تصور می کنم ما را مزه تابستان ما حتی اگر محدودیت هایی وجود دارد.

من تولد 50 در 25 ژوئن. به صداقت, من شده اند کمی ضد و نقیض در مورد آن. قبل از این بحران من نگران و ناراضی در مورد ورود یک دهه دیگر.

من سی سالگی بودند باروری و بهبود سلامت سال است. آن سال بودند هیجان انگیز و سریع گام. من به هنگام تولد به سه نفر از ما با ارزش ترین هدیه کوین پاتریک و هارپر و من جان سالم به در برد و بازیافت از سه آنوریسم مغزی, عمل جراحی. خوب کار بنده خوب و وفادار.

تبدیل 40 بود من رستگاری از سلامت می ترساند. من یک شانس دوم در زندگی پسر من هیجان زده برای دیدن 40. من چهل تار شد. و از هر چیز دیگری است که لغو شد, من مطمئنا می تواند تماس با من, تولد 50 و برنامه ریزی مجدد آن را برای سال آینده.

اما من نمی خواهد. من نمی توانم. ما نیاز به از طریق هفته مقدس تاریکی و ترس به رشد و یادگیری است. من نیاز به این فصل از چهل سالگی مزه طعم و حمام افتاب گرفتن در سادگی از 50. من به دنبال به جلو به یک تابستان از بازتاب و قدردانی است. من تقریبا به عنوان ما به دنبال نور برگردانده شده امید است.

در حال حاضر ما باید همچنان به سرپا ایستادن کردن, به دنبال قوانین قرنطینه پیدا کردن شادی در سادگی ما روز آرام بکشید ما منابع و نقاط قوت و زندگی مانند یک kindergartener با شستن دست ما و ماندن در درون ما (6 فوت) حباب.

یک لحظه در این تابستان به تأمل در هفته دفاع مقدس سال 2020 است. به یاد داشته باشید که چگونه تاریکی, ترس, غم و اندوه, عفونت انزوا و رنج به زیبایی تبدیل به وحدت و بهبود بازیابی و امید و تجدید زندگی است.

زندگی به سادگی در این تابستان. مزه deliciousness از فصل تابستان بوی و طعم. قرار دادن خودتان در گرما و راحتی از آفتاب است. بار خوب پیش رو هستند!

ببینید این داستان و بیشتر در تابستان در ذهن بچه مجله در غرفه این هفته در منطقه فروشگاه های مواد غذایی در فارگو-مورهد وست فارگو و چنگال.

کاتلین انوری یک, همسرم, مامان و مدافع است. او ساخته شده است با مقدار مساوی از فضل و شن با gobs از giggles و قدردانی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن