سکوت گسترش ویروس نگه می دارد دانشمندان بتواند برای سرنخ

توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 3:10:41 pm کوچک اما توانا coronavirus می تواند باز

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 3:10:41 pm
Silent spread of virus keeps scientists grasping for clues کوچک اما توانا coronavirus می تواند باز کردن یک سلول انسان, راه اندازی فروشگاه و تولید انبوه هزاران نسخه از خود را در یک روز. عکاس: Federico Bernini/ایسنا

یکی از اسرار بزرگ coronavirus است که چگونه به سرعت آن را فلک کشیده در سراسر جهان است. این اولین هایش در چین مرکزی و ظرف مدت سه ماه بود که در هر قاره اما قطب جنوب, خاموش کردن زندگی روزانه برای میلیون ها نفر.

پشت گسترش سریع چیزی بود که در ابتدا گرفتار دانشمندان خاموش گارد گیج مقامات بهداشتی و تضعیف اوایل مهار تلاش – ویروس می تواند گسترش به ظاهر سالم مردم است.

به عنوان کارگران بازگشت به دفاتر کودکان, آماده سازی برای بازگشت به مدارس و کسانی که از جان گذشته برای عادی بازدید از مراکز و رستوران های در حال ظهور علم نقاط شوم واقعیت: اگر افرادی که به ظاهر سالم می تواند انتقال این بیماری ممکن است غیر ممکن باشد.

"این می تواند یک قاتل و پس از آن 40 درصد از مردم حتی نمی دانند آن را داشته باشد," دکتر گفت: Eric Topol رئیس موسسه تحقیقات ابتدایی موسسه.

"ما باید برای خارج شدن از حالت انکار, چرا که آن را واقعی است." محققان را در معرض ترسناک احتمال سکوت گسترش این ویروس بدون علامت و presymptomatic حامل.

اما چگونه عمده نقش به ظاهر سالم مردم در تورم صفوف کسانی که آلوده بدون پاسخ مانده و در بالای علمی در دستور کار است.

کوچک اما توانا coronavirus می تواند باز کردن یک سلول انسان, راه اندازی فروشگاه و تولید انبوه هزاران نسخه از خود را در یک روز. ویروس سطوح موشک وار رفتن قبل از اولین سرفه اگر یکی همیشه می رسد.

و شگفت آور به دانشمندان حدود 4 در 10 آلوده مردم آیا تا به حال علائم.

"برای کنترل به واقع ویروس را از آمدن ما قصد داریم برای مقابله با این موضوع گفت:" مهار Houben, یک بیماری ردیاب در لندن دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری است.

مبرم تلفات بیش از 580,000 در سراسر جهان مرگ و میر ناشی از کوروناویروس کمرنگ شده به پس زمینه به عنوان شهرستانها لغو محدودیت.

اما این حیله از ویروس باقی می ماند در ذهن بسیاری از دانشمندان که در حال مشاهده جوامع بازگشایی بدانم چه اتفاقی می افتد اگر سکوت پخش شناسایی نمی کند تا زمانی که آن را بیش از حد دیر است.

مسافران با هیچ سرفه می تواند لغزش گذشته فرودگاه صفحه نمایش. کارگران بدون تب نمی توان با حرارت چک. افرادی که اصلا احساس خستگی و درد خواهد شد و حضور در جلسات کسب و کار.

و شیوع بیماری می تواند دوباره آغاز خواهد شد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن