کوتاه کارکنان و به شدت قفل شده مینه سوتا امکانات مراقبت از چالش های

پرستاران و دستیاران وارد ساکن اتاق تقریبا فضانورد-مانند پوشیدن ماسک های جراحی و پلاستیک صورت سپر که مبهم شبیه

توسط NEWSATROPAT در 4 خرداد 1399

پرستاران و دستیاران وارد ساکن اتاق تقریبا فضانورد-مانند پوشیدن ماسک های جراحی و پلاستیک صورت سپر که مبهم شبیه شفاف جوشکاری کلاه. در تلاش برای اجتماعی فاصله بیشتر ساکنان چوب به اتاق خود و یا نگه داشتن خود را در راهرو.

با وجود آن اقدامات Ebenezer شده است و قادر به جلوگیری از COVID-19.

در اواسط ماه مه پرستاران گفت: حداقل 14 ساکنان تبدیل شده اند آلوده از زمان شروع این بیماری همه گیر و حداقل سه نفر از کارگران نیز آزمایش مثبت از جمله یکی که در بیمارستان بستری شد. شماره افزایش یافته و پس از آن.

نا امید محدود بر روی سایت تست برخی از کارگران رفته اند جاهای دیگر برای ویروس آزمون از جمله حداقل یکی که تست مثبت است. کمبود مواد ضد عفونی کننده دستمال مرطوب شایع است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

با حدود 30 سایت در سراسر مینه سوتا به Ebenezer سیستم مراقبت بزرگترین ارشد زندگی ارائه دهنده در دولت, ارائه, زندگی کمک, حافظه, مراقبت از زندگی مستقل و پرستاری ماهر خوابگاه. شبکه ارشد زندگی بازوی فرویو خدمات بهداشتی و درمانی.

با وجود اندازه آن و یا شاید به دلیل آن Ebenezer مانند ده ها تن از دیگر سران زندگی ارائه دهندگان خدمات در سراسر کشور — همچنان مستعد ابتلا به کشنده سرایت است که صید به خصوص سخت بر سالمندان و بیماران. همچنین حمله به کسانی که از آنها مراقبت.

بعضی از آنها سوال که چرا بیشتر نبوده است انجام می شود برای حفاظت از زندگی ارشد و مراقبت طولانی مدت سایت کانون ویروس مرگ و میر در مینه سوتا است. حداقل تا اواسط ماه مه گسترده ویروس تست شده بود تا حد زیادی محدود به مراکز بهداشتی با شیوع بیماری شناخته شده.

همانطور که از شنبه, دولت, وزارت بهداشت گزارش داد که بیش از 80 درصد یا 635 از 777 شناخته شده COVID مرگ و میر در مینه سوتا را درگیر ساکنان خانه سالمندان زندگی کمک و یا سایر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

از 17,670 تایید موارد این ویروس در سطح ایالت بیش از 2000 — و یا بیش از 1 در 10 — آیا کارکنان بهداشتی درمانی.

"یکی از سخت ترین قسمت برای این بیماری همه گیر است که ترس و ... سوال که چه چیزی اتفاق می افتد در مراقبت از تنظیم زمانی که شما می شنوید آن مرگ اعداد" گفت: Jodi Boyne یک سخنگوی LeadingAge, مینه سوتا, یکی از دولت های دو کشور مراقب انجمن.

مقامات با ارائه دهندگان مراقبت از ایالت مینه سوتا و LeadingAge مینه سوتا می گویند با وجود درک عمومی احتیاطی شده است گسترده و حتی قبل از دولت فدرال و حکم نورد در مارس. مینه سوتا وزارت بهداشت "COVID-19 Toolkit" برای مراقبت دراز مدت سایت اجرا می شود به 51 صفحه است.

دولت و وزارت بهداشت به صورت هفتگی برگزار می شود کنفرانس تلفنی با دراز مدت ارائه دهندگان مراقبت های پس از 4 مارس که دو روز قبل از اولین تایید COVID-19 مورد شناسایی شد. امکانات شروع به محدود کردن بازدید کنندگان در سراسر مارس 10 بر اساس راهنمایی از MDH مراکز مدیکر و مدیکید خدمات و مراکز کنترل بیماری.

حتی قبل از آن, مراقبت, مراکز, افزایش تسهیلات شستشو و شروع غربالگری کارکنان برای درجه حرارت و دیگر علائم است. "شما در حال حاضر جهانی پوشش به طوری که هر عضو هیات پوشد ماسک در هر شیفت" Boyne گفت.

در برخی از سایت های, کارکنان, نمایش فیلم به تازگی شروع به شامل صترلزرس یا انگشت مبتنی بر اکسیژن آشکارسازهای به آزمون برای سطح اکسیژن که می تواند نشانه ای از این ویروس در کارگران که ممکن است در غیر این صورت نشان می دهد هیچ نشانه ای ندارند. این علم است که نمی شناخته شده در ماه مارس.

"برخی از خانه ها می پرسند آیا شما تا به حال از دست دادن طعم و مزه و یا بوی" گفت: Casey بلوک یک فصاد که بازدید سایت های مراقبت برای انجام سواب بینی. "همه چیز به سرعت در حال تغییر."

تست نیز برداشت که دولت دسترسی به کیت های آزمایش و آزمایشگاه خدمات بهبود یافته است. "ما در حال تست هر ساکن و کارکنان عضو در جوامع ما" گفت: Jon Lundberg, رئيس جمهور از Ebenezer و فرویو ارشد خدمات در یک ایمیل.

پس از همه این اقدامات چرا بسیاری از COVID-19 هنوز هم مرگ و میر را در مراقبت از امکانات ؟

برخی از شمارش قرار داده مینه سوتا بصورتی پایدار و محکم در بالای ملت وقتی که می آید به مرگ در مراقبت از تنظیمات و نه در یک راه خوب. اما آن را دشوار است به راستی چگونه ارزیابی دولت این اعداد در مقایسه با کشورهای دیگر.

برخی از کشورها که فقط وارد شده و گزارش مرگ و میر در خانه های سالمندان به عنوان مخالف به انواع دیگر مسکن ارشد زندگی کمک و دراز مدت مراقبت از تنظیمات مانند مراکز نوتوانی.

مینه سوتا در مقابل شروع به عموم گزارش نتایج حاصل از طیف گسترده ای از مراقبت های سایت در اوایل.

"ما گمان کشورهای دیگر ممکن است تحت گزارش خود موارد و مرگ و میر در دراز مدت مراقبت" گفت: اسکات اسمیت سخنگوی وزارت مینه سوتا سلامت.

ارائه دهندگان اشاره می کنند که به طور کلی در تمام گروه های سنی, مینه سوتا, ثبت مرگ و میر کمتر از بسیاری از ایالات — حدود یک دهم به عنوان بسیاری از ماساچوست به تاریخ و تعداد بسیار محدودی هستند که در زیر سن 60. است که برگ های دراز مدت مراقبت مرگ و میر حسابداری برای یک درصد بزرگتر از یک نسبتا کوچکتر پای.

مراکز کنترل بیماری شروع به جمع آوری آمار هفتگی از خانه های پرستاری در مارس 8, اما گزارش های ملی هنوز هم مورد نیاز را شامل نمی شود زندگی کمک امکانات که وجود دارد صدها نفر در مینه سوتا است.

"وجود ندارد استاندارد از دولت به دولت در گزارش این مرگ و میر پس از آن سخت است می دانم که اگر ما در مقایسه با همان آمار گفت:" پتی Cullen, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت از ارائه دهندگان مراقبت از مینه سوتا است. "تمام متحده شامل هر دو پرستاری امکانات و کمک زندگی/ارشد مسکن در مجموع و تمام دولت های تماس مسکن ارشد با همین نام است."

در همه دولت را شناسایی کرده است 668 جمع امکانات مراقبت که در آن حداقل یک یا بیشتر ساکنان و یا کارکنان دارای آزمایش مثبت برای ویروس.

مقامات دولتی هشدار می دهند که هیچ مقدار از حفاظت است که به احتمال زیاد برای جلوگیری از ساکنان از ترک خانه های خود و مراقبت از مراکز به بیرون رفتن برای کلیه دیالیز و دیگر خدمات مهم.

در ضمن اکثر بهداشت و درمان کارگران به خانه در شب. حتی اگر آنها برای جلوگیری از این ویروس در محل کار آنها می توانند آلوده کردن سایت و آن را به یک مرکز و یا آن را به هر یک از دیگر.

کالن به ذکر است که تحقیقات اخیر در دانشکده پزشکی هاروارد و دانشگاه براون نشان داده است که بزرگتر امکانات واقع در مناطق شهری با جمعیت زیادی — به ویژه در کشورهای با شیوع COVID-19 — بیشتر احتمال دارد که موارد گزارش شده.

که به دلیل وجود ترافیک پا و احتمال بیشتری است که کسی خواهد آمد از خارج حمل COVID-19 اغلب بدون نشان دادن علائم.

"هنگامی که یک بیماری معرفی می شود به این محیط های به چالش کشیدن آنها دشوار است برای حفظ از گسترش به دلیل آسیب پذیر جمعیت نیاز به چنین نزدیک ثابت روزانه مراقبت گفت:" MDH را Smith.

وجود دارد دیگر ملاحظات بلندی. ساکنان طولانی مدت مراکز مراقبت می گویند هفته بدون بازدید کنندگان محدود و تعامل با کارکنان و ساکنان را آزار سلامت روان خود را.

سحر Janes-Bartley استفاده می شود برای دیدار مادرش, Jo Bigot در زندگی کمک در تپه دو بار در هفته. این روزها او و چهار فرزندش موج تا به طبقه سوم پنجره از حیاط.

"من فکر می کنم این فوق العاده سخت" Janes-Bartley گفت. "من افسرده. گاهی اوقات همه شما باید صبحانه و ناهار و شام با مردم در مرکز خود و او نمی تواند انجام دهد. او نیست او را ترک اتاق در 60 روز است. در برخی از نقطه وجود دارد باید به یک برنامه دیگر. من نمی دانم آنچه در آن است."

از 30 مارس تا مه 15, دفتر بازرس دولت برای مراقبت دراز مدت است که بخشی از مینه سوتا هیئت مدیره در پیری حدود 4,500 coronavirus های مربوط به شکایات و سوالات از ساکنین است که تقریبا به عنوان بسیاری از مشورت به عنوان آنها تا به حال در تمام سال گذشته است.

Cheryl Hennen به بازرس گفت: حدود 35 تا 40 درصد از سوالات و نگرانی های مربوط به ویروس تست — چرا وجود دارد بیشتر از آن ؟ — و کنترل عفونت مانند کمبود تجهیزات حفاظت شخصی.

حتی قبل از همه گیر گردش مالی در بسیاری از امکانات بالا بود. آن را در حال حاضر در نزدیکی بحران, او گفت:.

"ما دریافت گزارش در مورد نیروی انسانی بودن خیلی مهم در امکانات خاصی که مردم قادر به آن را به دستشویی در زمان نگرانی در مورد گرفتن داروهای خود را در زمان" Hennen گفت.

و در برخی موارد ساکنان "توجه به این که کارکنان در حال آمدن و رفتن بدون پیروی از روش های مناسب مرتبط با شستن دست ها," او گفت:.

بسیاری از باقی مانده شکایات حول انزوا و سلامت روان Hennen گفت.

در امکانات مراقبت از کارگران شکایت کرده که این مشکل به لحاظ اجتماعی فاصله زمانی که کارکنان به ساکن نسبت فقیر هستند در برخی از واحدهای. جداسازی یک زوال عقل ساکن در خود و یا اتاق برای مثال پیچیده می شود هنگامی که ضربه حرکات در حال حاضر خطر سقوط.

وزارت بهداشت مقامات اذعان دارند که تا اوایل ممکن است آنها شده بود و بیشتر متمرکز در واکنش به شیوع بیماری در مراقبت های ویژه مراکز به عنوان مخالف به مبارزه با ویروس ها با استفاده از یک ایالت برنامه ریزی برای دراز مدت مراقبت از امکانات.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz این ماه شدت تلاش با رونمایی پنج بخش "طرح جنگ" با تمرکز بر افزایش تست و PPE. او نیز نامیده می شود در مینه سوتا گارد ملی. حدود 20 گارد اعضای همه آنها پزشکی پرسنل آموزش دیده بودند May 14 به جمع آوری COVID-19 نمونه سواب بینی و شروع به تست ساکنان و کارکنان در مراقبت دراز مدت با امکانات شناخته شده ویروس شیوع است.

هدف این است که برای گسترش آزمایش به بیماران و کارکنان از تمام امکانات مراقبت های مسکونی در هفته های آینده. دولت و وزارت بهداشت در حال حاضر تکمیل COVID خاص کنترل عفونت نظرسنجی برای همه خانه های پرستاری و بسیاری از امکانات زندگی کمک و همچنان به انجام نظرسنجی برای هر گزارش مشکوک به سوء استفاده.

"فرماندار نبرد برنامه ریزی شده است با تمرکز بر روش های جدید در دراز مدت مراقبت از امکانات" کالن گفت. "فرماندار طرح اولویت بندی تست PPE و کارکنان منابع برای دراز مدت مراقبت از تنظیمات که به مدت طولانی شناخته شده است به عنوان بزرگترین منطقه نیاز است."

کالن پیش بینی سازمان یافته تر در سطح ایالت برنامه اجازه خواهد داد که این صنعت برای شناسایی پتانسیل "نقاط داغ" و همچنین مداخلات مناسب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن