او پیوست از دست رفته کمی با خانواده اش در پارک نقطه. بیش از 60 سال بعد امدادگر و نجات ملحق شد

غم و اندوه خود را به شادی زمانی که 15 ساله ویرجینیا Forseth وارد حمل 4 ساله ساندرا لی جانسون که سرگردان بود دو

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

غم و اندوه خود را به شادی زمانی که 15 ساله ویرجینیا Forseth وارد حمل 4 ساله ساندرا لی جانسون که سرگردان بود دور از خانواده پیک نیک در آسمان بندر زودتر آن شب.

که در 12 ژوئن سال 1953 و Forseth — در حال حاضر Ginnie فلچر سمت چپ — شهر پس از فارغ التحصیلی از دلوت دبیرستان مرکزی دو سال بعد.

اما او همیشه تعجب که چه شد از دختر کوچک او و دوست پسر او آمد در سراسر به عنوان آسمان تاریک که شب در نزدیکی برتر ورود در مینه سوتا نقطه.

در سال گذشته با کمک از رسانه های اجتماعی او یافت و در مارس 5, 2019, دو زن همراه با شوهران خود پیوست برای اولین بار در بیش از 60 سال در یک کارخانه ماکارونی رستوران در مسا ،

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

(contributed photo)

(عکس کمک)

مسیر خود عبور اولین بار به دلیل جدا کردن پیکنیک و جداگانه جستجو برای هیزم. (در نتیجه آتش چیزی است که ممنوع خواهد بود امروز توسط شهر فرمان.)

Forseth و سپس دوست پسر ران Haakensen شده بود در یک سفر دریایی در شیکاگو ملکه محلی تور قایق شدند و اعزام به دنبال هیزم پس از این گروه و بازگشت به نقطه پارک برای پیک نیک. Forseth و Haakensen, 16, هر دو, پیانو, دانش آموزان یک خانم هاگن که شوهرش Al هاگن متعلق به ملکه.

Haakensen, 83, که در حال حاضر با همسر خود زندگی در Ely و در یک خانه و خانواده در کلوکت رودخانه گفت که او نیز مشغول به کار برای Al هاگن.

کروز و پیک نیک آمده سالانه گردش برای خانم هاگن پیانو دانش آموزان Ginnie فلچر 82 به یاد می آورد در یک مصاحبه تلفنی از خانه اش در یوما هفته گذشته.

در حالی که او و Haakensen که هیزم تلاش فلچر به یاد می آورد: "ما شنیده ام یک دختر کوچک گریه. بیرون رفتم و به او. رون رفت و برگشت به قایق به کاپیتان."

آن را تاریک و فلچر گفت و او ساخته شده راه خود را کمرویی در امتداد موج شکن برای رسیدن به کودک است. زمانی که Haakensen وارد, در قایق, در ضمن هاگن بلافاصله گارد ساحلی است.

آنها تا به حال هیچ راهی برای دانستن آن, اما گارد ساحلی در حال حاضر شده بود به شدت جستجو برای ساندرا.

این دلوت هرالد گزارش داد روز بعد که لنارت و مارگارت جانسون و فرزندان خود را — ساندرا جوانترین از هشت انتخاب کرده بود سایت خود را برای یک پیک نیک.

"من خاطرات پس پدرم" ساندرا — در حال حاضر ساندرا برانتلی — گفت: در یک مصاحبه تلفنی از آریزونا هفته گذشته است. (این Brantleys شد فقط در مورد به سر به عقب به تابستان خود را در دولوت.) "او در چیدن هیزم."

ظاهرا لنارت جانسون درک نمی کنند ساندرا بود و پس از او تا زمانی که او بازگشت به پیک نیک سایت زمانی که جانسون متوجه جوانترین فرزند از دست رفته بود.

(contributed photo)

(عکس کمک)

آنها برای کمک نامیده می شود و به مدت دو ساعت پلیس گارد ساحلی و داوطلبان جستجو برای دختر گم شده.

آنها او را پیدا کند "اما آنها او را در بر داشت کفش های شناور در آب" فلچر مرتبط است.

در ضمن ساندرا گرفته شده بود به شیکاگو ملکه بود پیچیده در پتو و نوشیدن کوکا کولا که Forseth به او داده بود. قبل از Forseth و Haakensen اتفاق افتاده است و پس از او "او تا به حال راه می رفت در حدود 3 مایل از طریق, خشن, ساحل کشور" هرالد گزارش شده است.

پس از ارتباط بین دختر گم شده و پیدا بود تاسیس Forseth انجام ساندرا هنوز هم پیچیده شده در پتو به اتحاد دوباره با خانواده اش.

این یک بعد عاطفی برای خانواده جانسون, البته, اما به خصوص برای مارگارت جانسون. هنگامی که او به خانه هرالد گزارش داد او آموخته است که او را برادر, George J. کمربند بودند غرق شدند که در همان روز در یک مخزن در هارلم مونتانا. جالب اینجاست که او تا به حال شده است در تلاش برای نجات یک کمی دختر همسایه.

Forseth نقل مکان کرد به میلواکی پس از دبیرستان و بعد از صرف مقدار از زندگی بزرگسالان در پورتلند, اورگان, منطقه, جایی که او مشغول به کار به عنوان یک عکاس حرفه ای. او در حال حاضر زندگی در Yuma با شوهرش از 28 سال Ray فلچر.

در عین حال او هرگز افتاده از عشق با دولوت. Ginnie فلچر هنوز دوستان نزدیک در منطقه از جمله Haakensen شده است و برای بازدیدکننده داشته است. او با شوق و ذوق در مورد تماشای کشتی در آمده و بیرون بروید. پدر بزرگ او بود مهندس ارشد در سنگ قایق برای 40 سال, او گفت:.

(contributed photo)

(عکس کمک)

"من هر روز (آنلاین) برای کشتی ها به در آمده و به خصوص تصاویر" فلچر گفت. "من آرزو می کنم من تا آنجا عکاسی از کسانی که در قایق است."

یک روز در سال گذشته, او در بر داشت یک Facebook صفحه به نام "دولوت مینه سوتا خاطرات" و تصمیم به گرفتن یک چاقو در اتصال مجدد با دختر کوچک او می خواهم در بر داشت بسیاری از سال پیش از آن.

ساندرا برانتلی در حال حاضر 71 نمی آن را ببینید, او گفت:, اما یک پسر انجام داد. او در تماس با برانتلی را که نشان داد آن را به او. پسر او تماس فلچر از طریق Facebook صفحه.

"و ما به نام و صحبت در گوشی و عالی بود" Brent گفت.

زمانی که زنان کشف آنها هر دو در آریزونا آنها مرتب برای آن فرد هم در مسا. برانتلی ارائه فلچر با هدیه: یک فرشته نگهبان گردنبند.

"و من هنوز هم آن را می پوشند" فلچر گفت. "من هرگز آن را خاموش."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب