شاو: "نه این نوع از عدالت' به صورت جورج فلوید

تصویری از فلوید مرگ دردناک است به سازمان دیده بان. من درک می کنم که چرا بسیاری از مردم از رنگ و دیگران صدمه زد

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399

تصویری از فلوید مرگ دردناک است به سازمان دیده بان. من درک می کنم که چرا بسیاری از مردم از رنگ و دیگران صدمه زدن و عصبانی است. من با الهام از صلح آمیز و پرشور معترضان خواستار پایان این نوع از خشونت و نژادپرستی نظاممند. اما من دلسرد توسط واکنش های خشونت آمیز در مینیاپولیس فارگو و در سراسر کشور است.

بدون هیچ دلیل خوب بیش از 250 کسب و کار در مینیاپولیس و سنت Paul بودند را به آتش کشیدند و نابود شد ، غارت شده و یا به شدت آسیب دیده است. یکی از آنها نمرات نوار های ورزشی بود که غارت شده و سوخته به زمین. آن است که متعلق به Korboi و Twyana Balla, که سیاه و سفید هستند. Korboi نیز یک آتش نشان.

"همانطور که ما ایستاده بودند در مقابل این رستوران نفر در پشت تلاش به سرقت امن!," Twyana نوشت on Facebook. "عدالت برای جورج فلوید اما نه این نوع از عدالت است."

"نمرات نوار های ورزشی رویای من بود," Korboi نوشت: در GoFundMe. "من رفتم به نمرات دیروز و همه من می توانم انجام شد گریه. به عنوان یک آتش نشان و بنده من استفاده می شود برای صرفه جویی در زندگی و قوی, اما این شکست من است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در JL آبجو در مرکز شهر فارگو ویندوز و تجهیزات بودند شکست لوازم غارت شد و آبجو ضربه بزنید و نگه داشته بود در حال اجرا است.

"این بی معنی و غیر ضروری" گفت: هارون Szczur یک مدیر در JL آبجو و برادرزاده من. "اما من خدا را شکر ما در کسب و کار. ما تا حد زیادی قدردانی از پلیس و داوطلبان است."

این آرامش است که سیاه و سفید زندگی مسائل سازمان را محکوم کرد فارگو خشونت و پیوست با دیگر ساکنان محلی به تمیز کردن ظروف سرباز یا مسافر بزرگ. فارگو پلیس هم عالی کار تحت شرایط سختی از جمله هشدار دهنده حمله علیه دو افسر در یک تیم ،

بریجت و اندرو شارون که بزرگ شد در مورهد, Minn. زندگی در مینیاپولیس با دو دختر جوان. آنها زندگی می کنند چند بلوک از جایی که جورج فلوید به قتل رسید و که در آن شورش رخ داده است.

"من عصبانی که جورج فلوید به قتل رسید و عصبانی در مورد شورش" بریجت گفت. "شورش با استفاده از جورج فلوید را قتل است. آنها اهمیتی نمی دهند در مورد جورج فلوید."

"بانک های ما پست و دفاتر و فروشگاه های مواد غذایی و رستوران های ما در عشق از بین می روند" اندرو گفت. "من عصبانی و نا امید و سردرگم است. من می ترسم کسی را به سوزاندن خانه ما."

دود بسیار قوی از نزدیکی آتش سوزی که Charons نمی تواند خواب در خانه خود را. "این دلخراش" بریجت گفت. "من از ترس برای محله من."

جورج فلوید باید امروز زنده و قتل او هرگز نباید فراموش شود. اما بهترین راه برای افتخار فلوید است که به صورت مسالمت آمیز و به شدت فشار برای تغییر مثبت نه با از بین بردن کسب و کار و ترسناک ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن