شاو: در loving memory of برادر من

Ted من و ما دیگر برادر, Howard بسیار نزدیک بودند. شاید به این دلیل بود که ما سخت کودکی. ما پدر و مادر تا به حا

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399

Ted من و ما دیگر برادر, Howard بسیار نزدیک بودند. شاید به این دلیل بود که ما سخت کودکی. ما پدر و مادر تا به حال وحشتناک یک ازدواج و یک طلاق است. مادر ما که ما زندگی می با شد را شکست. بعد ما دست از سرطان پستان است. او همچنین تنها 42 هنگامی که او درگذشت. به عنوان برادران ما جنگیدند اما ما همیشه در دفاع از هر یک از دیگر. ما نیز هرگز tattled در هر یک از دیگر.

تد نام دانشجویان ورزشکار در حومه بوستون دبیرستان. در دانشگاه کانکتیکات او یک آهنگ ستاره و نیز در بیمه. پس از فارغ التحصیلی او با پدر ما در سازمان بیمه, اما آن کار نمی کند. تد دوست داشت به خود را دارد. او سوار یک تاکسی شد و انجام شده خواننده. تد تا به حال چندین گیگابایت است. او دوست داشت به خواندن فرانک سیناترا آهنگ.

تد تا به حال یک حس شوخ طبعی و قلبی از طلا. او نگه داشته و یک فایل شاخص به طوری که او می تواند ارسال کارت و برقراری تماس به هر دوست و یا خویشاوند خود را در روز تولد و یا سالگرد. حتی بستگان آزار دهنده. او تا به حال یک دختر که او را بسیار دوست داشت و او را دوست داشتم. او بسیار نزدیک به جهنم همسر من, جکی و ما پس از آن پسر جوان, Brad. آنها تا به حال برخی از زمان با هم. تد ستایش براد.

مرتبط

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

تد هیجان زده شد به نام پدرخوانده دختر ما ناتالی. زمانی که او یک کودک بود, Ted استفاده می شود به همهمه موسیقی را از فیلم "پدرخوانده" به او و صحبت کردن با او با عالی مارلون براندو برداشت. متاسفانه ناتالی و ما دیگر دوقلو دختر جنی هیچ خاطره ای از او.

در سال 1999 Ted که دچار کولیت حال کولونوسکوپی. او با توجه به یک برسد. مدت کوتاهی پس از آن او تا به حال درد شدید شکمی. تد فکر نمی کنم خیلی از آن است. او قرار رفتن به دکتر به دلیل کولونوسکوپی نتیجه و از آنجا که او نمی تواند استطاعت بیمه بهداشت و درمان. درد همچنان به شدت و او در نهایت به دکتر رفت. او تا به حال یک تومور به اندازه یک گریپ فروت در روده بزرگ خود را. یا دکتر خود کولونوسکوپی ساخته شده است یک اشتباه و یا تد بود unluckiest مرد در کشور است. تد تا به حال عمل جراحی اما خیلی دیر شده بود. او ترمینال.

دو فارگو سرطان پزشکان به من داد خود را صادقانه ارزیابی تد بیماری است. من بازدید تد بعد از آن که سال, و او به من گفت تمام چیزهایی که او را به انجام زمانی که او بهتر است. آن را شکست قلب من است. من نمی باید قلب به او بگویید که او در حال مرگ بود. همه من می توانم بگویم او بود که من او را دوست داشتم.

تد هرگز به ازدواج با دوست دختر خود را و یا دیدن بچه ها رشد می کنند. من می خواهم که او را دوست داشتم. تد تا به حال خیلی بیشتر دوست دارم و شادی به گسترش و آن را غم انگیز ما بودند تکذیب کرد. من از دست او بسیار است.

آخرین مطالب