شاو: من نگرانی ما در حال انجام بیش از حد بیش از حد به زودی

این بیماری همه گیر شده است بسیار دشوار ، ما نیاز به پول ما نیاز به خارج شدن از خانه ما و ما نیاز به تعامل با

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399

این بیماری همه گیر شده است بسیار دشوار ، ما نیاز به پول ما نیاز به خارج شدن از خانه ما و ما نیاز به تعامل با افراد دیگر. اما من نگران که ما در حال انجام بیش از حد بیش از حد به زودی. من ترجیح می دهم بیش از حد محتاط تر بیش از حد مخاطره آمیز در برخورد با این ویروس مرگبار است. دستورالعمل های فدرال دولت وجود دارد باید 14 روز کاهش در موارد جدید کروناویروس به صورت متحده به دوباره باز کردن. ما هیچ جا در نزدیکی آن است.

بیماری های عفونی متخصص دکتر Anthony Fauci هشدار داد که اگر ما دوباره باز کردن بیش از حد به زودی ما می تواند یک بزرگ سنبله در عفونت. که فقط به آنچه اتفاق افتاده در سال 1918 در طول وحشیانه اسپانیایی آنفولانزای همه گیر. شهرهای مختلف به پایان رسید مستندات خود را بیش از حد اولیه که ناشی از مرگبارتر موج دوم آنفولانزا.

مرتبط

واقعیت این است که این ویروس را تحت کنترل. مرگ و میر فزاینده. بیشتر آمریکایی در ماه آوریل از COVID-19 بیش از هر چیز دیگری است. هیچ واکسنی وجود دارد و وجود دارد نه به اندازه کافی تست. ایالات متحده است که 4 درصد از جمعیت جهان در حدود 33 درصد از جهان از عفونت. وجود دارد تقریبا 1.3 میلیون شناخته شده عفونت در ایالات متحده, اما تنها حدود 3 درصد از آمریکایی ها تست شده اند. این بدان معناست که وجود دارد بسیاری از افرادی که coronavirus و آن را نمی دانند. بسیاری از این افراد بدون شک انتقال ویروس به دیگران است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

من نگران است که دوباره باز نیست انگیزه علم اما با فشار سیاسی است. سیاستمداران مانند دولت تشکر. لوقا Simons, R-Dickinson. سایمونز کشید تهدید به سرپیچی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم اجرایی و سفارش خود را باز آرایشگاه در حالی که در مقایسه خود را به مارتین لوتر کینگ جونیور من نمی یاد که دکتر کینگ رویایی بود برای برش مو.

سایمونز ظاهرا در مشاوره با دکتر هوارد دکتر ظريف و دکتر هوارد همچنین گفت: "این یک بیماری همه گیر. این یک بد فصل آنفولانزا." واقعیت این است که در مورد یک نفر از هر 17 آمریکایی مبتلا به کروناویروس می میرد از آن در حالی که آنفولانزا جان تقریبا یک نفر از هر 1000 نفر که آن را دریافت کنید. آن را قرار داده راه دیگر بیشتر آمریکایی ها کشته شده اند در یک ماه از coronavirus از یک سال از آنفولانزا.

نمی شود نادیده گرفته می فارگو شهرستان کمیسیون تونی گریگ و دیو Piepkorn که ابلهانه به نام برای فارگو کسب و کار به دوباره باز کردن در ماه آوریل است. ضمن حدود نیمی از داکوتای شمالی coronavirus موارد در Cass County, بیش از نیمی از این ایالت COVID-19 مرگ و میر در Cass County, و, نیویورک تایمز, به نام فارگو به عنوان 14th در یک لیست از مناطق شهری که در آن ویروس است که در ادامه به گسترش است. گریگ و Piepkorn مرا به یاد شهردار Amity در "فک" که خواست مردم برای شنا در اقیانوس در حالی که کوسه در آب بود.

من نگرانی در مورد کارگرانی که مجبور به بازگشت به کار در شرایط نا امن و یا از دست دادن شغل خود. من همچنین نگران است که کارگران آن را انتخاب کنید تا این ویروس و گسترش آن به دیگران است. من درک نیاز و تمایل به شارژ کردن اقتصاد است. من ترس آن را مانند Pickett را شارژ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن