شارجه: آتش سوزی گسترده در برج مسکونی با بسیاری از هندی ساکنان هیچ تلفات

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 6 مه سال 2020 7:24:09 am شارجه آتش زندگی می کنند به ر

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 6 مه سال 2020 7:24:09 am
Sharjah fire, sharjah fire live updates, dubai sharjah building fire, شارجه آتش زندگی می کنند به روز رسانی: آتش سوزی گزارش شده بود اواخر روز سه شنبه (منبع: توییتر/g33kboyravi)

شارجه آتش زندگی می کنند به روز رسانی: یک آتش سوزی گسترده گزارش شد در یک ساختمان مسکونی در Al Nahda در شارجه اواخر روز سه شنبه. آتش قرار داده شده است و هیچ تلفات گزارش شده است. این ساختمان دارای بسیاری از هندی ساکنان.

این برج مسکونی به نام Abbco برج دارای 47 طبقه بدون احتساب پارکینگ با توجه به گزارش ایسنا. مقامات تا به حال تخلیه ساکنان این ساختمان که از همسایه آنهایی که در این گزارش گفت:.

بخوانید در مالایالامی

خلیج تایمز گزارش به نقل از شاهدان عینی که آتش فوران در ساختمان واقع در کنار تاج بنگلور رستوران. مدنی دفاع خدمه از مینا ایستگاه های آتش نشانی و Al Nahda با عجله به نقطه پس از آتش سوزی گزارش شد حدود 9 ساعت, گفت:, گزارش فارس اخبار.

همچنین به عنوان خوانده شده | عمده آتش سوزی در زیر ساخت و ساز ساختمان در کوچی

مقامات هنوز به تایید علت آتش سوزی. این نیز روشن نیست که آیا وجود دارد هر سرخپوستان ساکن در برج مسکونی. بیانیه ای از سفارت هند در امارات متحده عربی است که در انتظار.

تصاویری از برج شارجه در شعله های آتش در حال یادآور فروغ در Grenfell برج در سال 2017. آتش فرو کرده بود 24-طبقه بالا-افزایش بلوک آپارتمان در مرکز لندن در کشته شدن حداقل شش نفر و زخمی شدن 74.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب