شهيد Buttar: "نانسی پلوسی می ایستد به عنوان او همیشه در کنار گذشته"

شهيد Buttar در حال اجرا است به نمایندگی از کالیفرنیا 12th کنگره منطقه. او با به چالش کشیدن مجلس نانسی پلوسی که

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399

شهيد Buttar در حال اجرا است به نمایندگی از کالیفرنیا 12th کنگره منطقه. او با به چالش کشیدن مجلس نانسی پلوسی که در مواجهه دموکراتیک حریف در 30 سال.

در ماه مارس Buttar آمد و در دوم در کالیفرنیا حزبی پتو اولیه پیروزی خود را در محل رای گیری در ماه نوامبر.

فارغ التحصیل از دانشگاه استنفورد دانشکده حقوق شهيد Buttar ساخته شده است یک ملی, مترقی, شبکه های حقوقی در قانون اساسی آمریکا جامعه برای کمک به اصلاح محافظه کار تعصب در دادگاه فدرال. او نیز مشغول به کار برای Electronic Frontier Foundation, دفاع از حقوق دیجیتال برای مسائل مربوط به سیاست مانند توده نظارت و رمزگذاری.

Buttar تأیید سبز جدید مقابله مدیکر برای همه تضمین مسکن برای همه آمریکایی ها و از بین بردن مجتمع نظامی-صنعتی.

هفته گذشته ما مصاحبه شهيد Buttar به بحث در مورد چگونه همه گیر تحت تاثیر خود شورشیان کمپین و به همین دلیل او معتقد است که تغییر در رهبری لازم است برای مبارزه با امریکا اجتماعی و اقتصادی بحران.

شما می توانید گوش دادن به شهيد Buttar را تمدید مصاحبه با ourEconomy زیر و همچنین در اپل پادکست, Spotifyو یا Soundcloud:


رونوشت:

فردی استوارت: با تشکر از شما برای پیوستن به ما شهيد. می تواند شما شروع به گفتن ما کمی در مورد خودتان و کنگره نژاد که شما در حال اجرا ؟

شهيد Buttar: با تشکر از شما برای که. من یک مهاجر به ایالات متحده; من متولد بریتانیا به یک خانواده در جنوب آسیا پراکنده. من در حال اجرا برای کنگره در سان فرانسیسکو به جای نانسی پلوسی رهبر حزب دموکرات در زمین در حد متوسط به مرکز راست محافظه کار قطعا توسط استانداردهای بین المللی است.

زمانی که من در نگاه ما کاملا ناکارآمد دولت ملی در واشنگتن می بینم متاسفانه انتخاب نماینده شهر ما پیشرفته ترین شهر در ایالات متحده به طور فعال قادر می سازد منافع محافظه کار – از جمله یک جنایتکار رئیس جمهور.

در پایان روز به خصوص به عنوان یک مهاجر من بسیار نگران در مورد تعدادی از ارزش هایی که من فکر می کنم بسیاری از آمریکایی ها را برای اعطا. و یکی از آنها برای من دموکراسی است. متاسفانه من دیدن سخنران تضعیف دموکراسی ما و من در حال اجرا به پشتیبانی کردن از آن و دفاع از آن را در یک زمان هنگامی که آن را در بحران است.

هارون سفید: Insurgent مبارزات مردمی به ویژه کسانی که به چالش کشیدن مرکزی ایجاد ارقام اغلب تکیه بر آوردن رای دهندگان جدید اغلب مدارس ، چگونه در این زمان همه گیر تحت تاثیر مبارزات انتخاباتی خود را استراتژی ؟

شهيد Buttar: آره با تشکر از شما برای بالا بردن آن است. این چالش برای ما به خصوص است که ما نمی توانیم دست کشیدن بر روی درب. ما فقط در زمان و مکان دوم یک ماه پیش – یکی از دو برنده مواضع ما در جنگل های اولیه قرار می دهد که من در موقعیت به عنوان اولین رقیب از درون حزب دموکرات که نانسی پلوسی خواهد شد که تا کنون با آن روبرو در انتخابات نوامبر بیش از این دوره از 30 سال کار حرفه ای.

در حال حاضر با توجه به نتایج اولیه, ما به حمایت از ما دو بار در این شهرستان است. در فاز اولیه ما پشتیبانی شده توسط 14,000 آمریکایی ها ما برنده 33,000 آرا از سان فرانسیسکوییها و ما باید شش ماه تا دو که دو بار. ما را در یک زمینه به انجام آن طرح و برآورد که چگونه بسیاری از داوطلب شیفت ما نیاز به گرفتن وجود دارد – و سپس یک بیماری همه گیر رسید که نیاز به یک بسیار تیز محوری در بسیاری از راه های مختلف.

اولین راهی است که ما در پاسخ به تعلیق رای دهندگان کمک رسانی به طور کامل و محوری به کمک های متقابل است. به خصوص در کسانی که اول هفته افراد به چالش کشیده شد: چگونه برای به دست آوردن مواد غذایی ؟ آنچه که در آینده خواهید به نگاه مانند? چگونه من می خواهم به پرداخت اجاره ؟ رک و پوست کنده برای ما, آن را بیشتر در مورد چگونه ما نشان می دهد و می تواند مفید باشد در حال حاضر.

من باید یک فرصت را برای داوطلب های مختلف گروه های اجتماعی که مشغول به کار بودند در اطراف امنیت غذایی و بهداشت و امنیت برای کارگران خط مقدم خدمت unhoused جمعیت ، اما عملیات مبارزه واقعا فقط متمرکز در اولین تماس داوطلبان ما و سپس رای خود را به مطمئن شوید که مردم می دانستند که در آن آنها می توانند یک وعده غذایی رایگان و چگونه آنها می تواند واجد شرایط برای برنامه دولت برای تاخیر در پرداخت اجاره بها به عنوان مثال.

به طوری که ما برای اولین بار محوری. در حالی که ما در حال انجام آن بودیم و قرار دادن در محل زیرساخت و ابزار دیجیتال برای فعال کردن توزیع تلفن های بانکی. و این می شود به قلب خود سوال. از آنجایی که ما نمی تواند دست کشیدن بر روی درب ما به سیل گوشی های. و این چیزی است که ما انجام می دهند. در طول ماه گذشته ما در جای خود قرار داده این ابزار برای ارائه یک تجربه نه بر خلاف برنی شماره گیر است که بسیاری از داوطلبان در سراسر کشور در شرکت برای کمک به سوخت برنی مبارزات انتخاباتی.

زمانی که من در مبارزات انتخاباتی خود و مردم متصل کردن در تلفن. ما اغلب تنها چند هفته برای پوشش کل ایالات خوب ما هنوز بیش از شش ماه و فقط یک شهر است. بنابراین این کاملا در دسترس است. ما بسیار خوشحالیم که به پیوست توسط صدها نفر از تماس گیرنده در گوشی های تلفن در حال حاضر ما در حال رفتن به رشد است که به هزاران نفر. و با این نوع حمایت ها از سراسر کشور, من رک و پوست کنده نمی کنم که نانسی پلوسی شانس این ماه های نوامبر و من به دنبال به جلو به اثبات آن است.

فردی استوارت: نانسی پلوسی به تازگی تحت انتقاد به خصوص با شرکت بدنام بستنی شات که انجام شد در اواخر شب تلویزیون. اما من تعجب اگر شما می تواند صحبت می کنند کمی بیشتر به چگونه نانسی پلوسی خودش typifies ایدئولوژیک تغییر است که صورت گرفته در درون حزب دموکرات بیش از 40 سال گذشته?

شهيد Buttar: کاملا. که در نهایت مرکزی منطق برای مبارزه است. من دیده ام نانسی پلوسی وارد کنگره به عنوان یک پیشرو و در طول زمان به خصوص که او به دست آمده است یک موقعیت رهبری در حزب دموکرات رها سان فرانسیسکو منافع به منظور امتیاز خود را درک منافع بقیه ، که به معنای دفاع از راست ترین جناح محافظه کار دموکرات ها حتی در برابر چالش های پیشرفته تر از دموکرات ها هستند که به معنای نزدیک تراز وسط قرار دارد با بلندگو اعلام ارزش.

وجود دارد دو نژاد به ویژه در این سال گذشته از ماست که در آن سخنران رک و پوست کنده خیانت هسته ای آرمان های فمینیسم باروری آزادی و انتخاب است. نانسی پلوسی پشتیبانی anti-انتخاب باروری استبدادی دموکراتیک امتیازهای در ایالت ایلینوی و تگزاس – دن Lipinski و هنری Cuellar – در برابر رقبا از جوان مترقی زنان از رنگ است که ارائه این حزب بیشتر صادقانه نمایندگی فمینیستی نمایندگی و در مواجهه با چالش های آن, Nancy Pelosi ایستاده بود به عنوان او همیشه در کنار گذشته است.

به عنوان انتخاب رهبر دموکرات ها در مجلس, Nancy Pelosi می تواند از یک طرف حمایت نیازهای آینده و پررنگ پارادایم است که پشتیبانی شده توسط اکثر آمریکایی ها – دو حزبی حمایت اکثریت جهانی بهداشت و درمان در ایالات متحده است. اما ما انتخاب دموکراتیک مجلس نیست. و نه تنها او را پشتیبانی نمی کند مراقبت های بهداشتی جهانی اما او به طور فعال می ایستد در راه است.

یک مجموعه ای از مسائل است که نشان می دهد در stark امداد الگوی بلندگو نمایندگی بیش از هر دیگر است خطر ناک سقوط فدرال هزینه های مسکن مقرون به صرفه. او یک ثروتمند صاحبخانه پس از آن جای تعجب نیست که او نمی خواهد به دنبال مستاجرها منافع. دولت فدرال را رها کرده است هزینه های مقرون به صرفه مسکن -- ایجاد یک قابل پیشگیری بحران مسکن در سراسر ایالات متحده به خصوص در اینجا در سان فرانسیسکو. در همان زمان با بلندگو پلوسی حمایت نظامی ما صرف کرده است ادامه داد: برای صعود از طریق سقف. و فقط به طور صریح و روشن در مورد این پول که ما حیف و میل در جعلی سلاح است که نمی تواند پاسخ برای امنیت ملی ما نیاز بسیار تحت الشعاع هر چه پس انداز ما به دست آمده از ترک مستاجرها. من می بینم که در مقابل بلندگو اولویت نشان داد.

او در نهایت یک عامل وال استریت و یک عامل از کمربندی. چه سان فرانسیسکو سزاوار آنچه ما سزاوار است که یک انتخاب صدا در واشنگتن برای مبارزه با شهر ما ارزش است. و این چیزی است که من بیش از 20 سال گذشته است. من مبارزه بوش جنگ; من مبارزه اوباما اخراج و حملات هواپیماهای بدون سرنشین; من مبارزه مغلوب ساختن پیشی جستن فساد; و در تمام سه نفر از کسانی که در دولت من نیز به چالش نانسی پلوسی را به همدستی. من خسته از انجام آن به عنوان یک جزء. من به دنبال به جلو به انجام است که به عنوان جایگزینی.

هارون سفید: ساختمان بر آنچه شما اشاره کردید در مورد بحران مسکن می تواند شما را توصیف آنچه شما پیشنهاد باید انجام شود برای تضمین مسکن مناسب برای همه آمریکایی ها در ما ؟ به خصوص در چارچوب یک زمان همه گیر – آیا شما به نفع اجاره و رهن moratoriums?

شهيد Buttar: بله – اجاره و رهن انجماد و بخشش. بسیاری از مردم فکر می کنم از یک مهلت قانونی به عنوان یک تاخیر در پرداخت آن و سپس در ادامه به تعلق. متاسفانه بسیاری از سان فرانسیسکوییها و کالیفرنیا به طور کلی روبرو هستند که آینده در حال حاضر. با اقتصاد به طور موثر تعطیل کارگر آمریکایی ها نمی توانند کار کنند. آنها نمی توانند به شغل خود را مگر اینکه آنها تلقی شده است ضروری است. اگر مردم نمی توانند کار کنند آن است که نه تنها ناعادلانه به انتظار آنها را به تولید ماهانه پرداخت برای مسکن خود را, اما آن را ایجاد یک اجتماعی خطر از آنجا که بسیاری از مردم نمی توانند کار کنند در حال حاضر.

تهدید از جرم اخراج, اجازه دهید به روشنی در این مورد به خصوص در طول یک بیماری همه گیر ایجاد می کند نه فقط اخلاقی مضحکه می خواند و از بی خانمانی که استوار بر همه از شانه های ما اما به طور خاص حیاتی بهداشت عمومی سرایت بردار. در اینجا در سان فرانسیسکو من به ندرت به عنوان سپاسگزار به سن فرانسیسکن که من در طول ماه گذشته. ما محلی و ایالتی رهبری کاملا prescient در پاسخ به نیازهای ارائه شده توسط pandemic نه تنها سازماندهی تاخیر در پرداخت هر چند من به نفع یخ و همچنین, اما آنها نیز صادر شده و خیلی زود پناهگاه در محل سفارشات.

آنچه که آنها انجام نمی شد هر بهانه خدمت ما unhoused جمعیت که قرار داده شد بی ارزش در معرض خطر – قرار دارد در جمع تنظیمات که گسترش خطرات. در حال حاضر در نهایت در سان فرانسیسکو در حال ساخت حرکت برای قرار دادن مردم در اتاق های هتل است که به راحتی خالی است به طور موثر بدون سفر در حال حاضر. که بدون ذهن و بسیار خوشحال سیاست و آن را در زمان زمان طولانی حتی برای ما مترقی رهبران در اینجا به شکل که. آنها هنوز هم که هنوز است برای حمایت از یخ و بخشش پرداخت.

به بخش اول سوال شما در مورد مسکن به طور کلی. چشم انداز من برای مسکن یکی به اشتراک گذاشته شده توسط به عنوان مثال Ilhan عمر و برنی ساندرز در سبز خود را معامله جدید برای مسکن عمومی است. آنچه آنها تصور اول این است که سرمایه گذاری قابل توجهی در مقاوم سازی موجود فدرال متعلق به سهام مسکن و وجود دارد مقدار زیادی از آن را هر چند نزدیک به اندازه کافی.

این Faircloth متمم ممنوع دولت فدرال از خرید مسکن خود را تحت نظارت که واقعا ایجاد یک نئولیبرالی جایگزین در بخش 8 که ما شده ایم محدود به بیش از نسل گذشته است. من می خواهم به لغو Faircloth متمم به اطمینان حاصل شود که دولت فدرال می توانید خرید مسکن دوباره. من می خواهم به منظور توسعه یک مدل از مسکن اجتماعی است که مسکن متعلق به دولت است اما پاسخگو به ساکنان و جوامع است. که یک ترکیب است که ما در میانهی شب در واقع تا به حال در ایالات متحده قبل از. هنگامی که ما تا به حال فدرال متعلق به پروژه های مسکن آنها به شدت غیر قابل توصیف برای ساکنان و ایجاد هر تعداد از مشکلات قابل پیش بینی. پاسخ با مالکیت عمومی است کلیدی برای رسیدن به آن چشم انداز.

وجود دارد برخی از گسسته چیزهایی که ما می تواند انجام دهد در این میان و این تحقق قطعه از پلت فرم است که من به دنبال به جلو به حرکت در آینده کنگره است. این اولین بار است که federalizing ابتکار آغاز شد که در اینجا در سان فرانسیسکو. سان فرانسیسکو و نیویورک شهرستان تنها دو شهر در کشور تا آنجا که من می دانم که رهبری محلی را تایید کرده است مدنی نمایندگی به عنوان یک ماده مناسب برای مردم رو اخراج.

اجازه دهید من توضیح دهید که این به چه معناست. در ایالات متحده توسط فرمان رئیس دیوان عالی کشور از سالها پیش هر کسی پیگرد قانونی مواجه است که نمی توانیم یک وکیل می شود یک مدافع برای پرداخت در هزینه های عمومی است. چه قانون در سان فرانسیسکو و نیویورک است که گسترش کلاس ذینفع فراتر از مردم پیگرد قانونی مواجه شامل مردم رو اخراج. منطق این است که اگر شما ممکن است بی خانمان ها شما باید نمایندگی – هیچ کس نباید تحت فشار قرار دادند به خیابان به سادگی از آنجا که آنها نمی باید یک صدا به نمایندگی از آنها در یک فرایند برابر یک مالک. که قانون در اینجا در سان فرانسیسکو و از آن می تواند قانون در سراسر کشور است. من فکر می کنم مهم این است که اعطای یک برنامه به منابع در دسترس متحده برای استخدام وکلا به عنوان مستاجر نمایندگان به مردم رو اخراج. که آسان گام به جلو است که یک تفاوت بزرگ را در زندگی مردم در حاشیه.

دیگر هیچ ذهن و بسیار خوشحال در اینجا فقط بازگرداندن بودجه برای سرمایه گذاری در نئولیبرالی موجود یارانه مسکن برنامه. کسانی که جامعه توسعه بلوک کمک های مالی از طریق HUD – آژانس مسکن و توسعه شهری است. ما نیاز به شروع به reinvesting در بلوک کمک های مالی به دولت برای ارائه مشوق به توسعه دهندگان ملک شامل مقرون به صرفه واحد زمانی که آنها در حال توسعه ویژگی های جدید.

یک قطعه سوم این است که این سبز معامله جدید برای مسکن عمومی – مقاوم سازی موجود در مسکن عمومی سهام آن را جذاب تر و پایدار. و سپس در نهایت به یک دوره جدید از مسکن اجتماعی که در آن ما دولت فدرال ساخت سرمایه گذاری های قابل توجهی در مالکیت مستقیم از خواص بزرگ یا کوچک خواص انعطاف ساختار مدیریتی است که پاسخگو به جوامع که در آن خواص.

فردی استوارت: من می خواهم به نوبه خود در حال حاضر به یکی دیگر از جنبه های بحران کنونی این است که به خصوص ترسناک است که تشدید چه Shoshana Zuboff و دیگران را به نام "نظارت سرمایهداری". به عنوان کسی که در رقابت برای یک کنگره منطقه در سان فرانسیسکو شما از نزدیک تراز وسط قرار دارد و باید احساس تاثیر سیلیکون ولی. بنابراین اولا چگونه شما مشاهده روند به تکنولوژی solutionism با Google و Facebook و غیره. ارائه به ارائه راه حل برای بحران کنونی? و نیز آنچه شما می tangibly نگاه برای رسیدن به در کنگره برای مقابله با پیشبرد هژمونی این نظارت گذاران در جامعه ما?

شهيد Buttar: شما از من پرسیدن یک سوال است که بسیار نزدیک به قلب من. در واقع این به حدی است گسسته دلیل من در حال اجرا برای کنگره است. آن را تا سال 2018 در بهار و من مشغول به کار بود در آن زمان در بنیاد مرز الکترونیک (EFF) – جهان پرکاری دیجیتال آزادی های مدنی سازمان است. یکی از ما-در حال اجرا مبارزات چالش برانگیز است دولت نظارت و تهدید است که آن را ارائه نه تنها برای حفظ حریم خصوصی بلکه به مخالفت و از طریق آن دموکراسی است.

من به تماشای سخنران پلوسی تضعیف یک پیشنهاد نظارت اصلاحات که در آن خودم و همکاران من مشغول به کار بودند. که گسسته نقطه زمانی که من شروع به فکر کردن در مورد در حال اجرا است. برای تماشای شاید نیم dozenth زمان پلوسی ایستاده در کنار استبداد ترویج نظارت سرمایه داری تضعیف دولت شفافیت تضعیف حقوق اساسی – ایستاده او همیشه از طرف نظامی صنعتی منافع در این مورد به جای ما مردم ایالات متحده که او را سوگند سوگند به نمایندگی در کنگره است.

در زمینه همه گیر من قطعا احساس خطر. شما افزایش مرجع به گوگل و اپل پروژه در تماس با ردیابی با تلفن های خود را. من می خواهم برای ایجاد یک تیز تمایز در اینجا بین شرکت هایی که مدل کسب و کار است که فروش اطلاعات-تبلیغات رانده شرکت ها به خصوص Facebook گوگل به ذهن می آیند در مقابل شرکت هایی که کسب و کار خود را مدل ذاتی در فروش محصولات و اپل به ذهن می آید وجود دارد.

من می خواهم در مقابل رقیب خود را در موقعیت آن را به عنوان مربوط به حریم خصوصی و حفاظت از داده ها. یکی از اولین چیزهایی که من زمانی که من کردم به EFF است در دفاع از اپل علنا از آنجا که این شرکت از کاربران خود در اف بی آی تلاش برای وادار کردن اپل به هک کاربران خود می باشد. و این یک موضوع فوق العاده مهم. و شما هرگز نمی دیدم گوگل یا Facebook را در یک موقعیت مشابه احتمالا چون خود مدل های کسب و کار هستند و در نهایت در تنش با منافع حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان خود را.

من پیشنهاد می کنم که فقط برای کمک به افزایش دانه دانه بودن هنگامی که ما صحبت در مورد بزرگ با تکنولوژی. به دلیل آن را فقط به بزرگ فن آوری, آن را تبلیغات رانده شرکت نظارت اشخاص. شرکت نظارت پیشرو به تبلیغات آنلاین. و آن بخش از مدل کسب و کار است. این نهایت موضوع به اینجا.

هنگامی که ما فکر می کنم در مورد تماس با ردیابی توسط گوگل و یا اپل – این برنامه این است که بسیار متفاوت از این نوع از برنامه است که ادوارد اسنودن نشان داد که در آن دولت شد شرکت های نرم. برنامه BULLRUN به ذهن می آید. نشان داد که آژانس های امنیت ملی' عمل هک کردن شرکت های بزرگ برای گرفتن اطلاعات در مورد کاربران هر زمان که این شرکت حاضر به از طریق یک فرایند قانونی. که فقط به می گویند هر آنچه که یک شرکت می شود دولت می تواند رسیدن به.

به همین دلیل من مطرح است که چرا که حتی اگر این زمان برنامه به اهداف مختلف در ذهن همان توصیه هایی است که ما در زمینه امنیت ملی باید هنوز هم اعمال می شود. این برنامه ها باید شفاف باشد. مردم باید حق انتخاب کردن در. باید وجود داشته باشد محدودیت در استفاده از این اطلاعات وجود دارد باید محدودیت در چه مدت آن حفظ شده است; وجود دارد باید محدودیت های که در آن به اشتراک گذاشته شده است و تحت چه شرایطی. همه این انواع پارامترها عبارتند از مرتب کردن بر اساس است که وجود ندارد در زمینه امنیت ملی. وجود دارد هیچ محدودیتی در استفاده یا نگهداری یا انتشار آن را فقط باز کردن فصل. و بنابراین آیا آن را در زمینه امنیت ملی, که آیا آن را در بهداشت عمومی زمینه هر گونه مجموعه داده ها باید احترام به کاربر حق انتخاب کردن در. بنابراین مردم باید مثبت مجاز به رضایت به شرکت مجبور است. آنها همچنین باید موضوع را به شفافیت و نه فقط در مجموع اما مردم باید پاسخ به سوالات در مورد خاص نتایج که در حال رانده شده توسط الگوریتم به مطمئن شوید که ما نمی باید تصمیم گیری توسط بخل.

هنگامی که من در کنگره هدف من وجود دارد به خصوص مربوط به احیای و resuscitating قانون ضد تراست. اولین هدف از مطالعه زمانی که من آموزش دیده در دانشگاه استنفورد مدرسه قانون 20 سال پیش بود که قانون ضد تراست. من تو را دیدم آن را به عنوان راه حل برای حفاظت از هر تعداد از چیزها به خصوص ظهور شرکت های بزرگ امریکا است. من مشغول به کار در وال استریت در 90s. و پس از من تو را دیدم پیش سازهای به بحران مالی 2008 و من مدت طولانی شناخته شده است که شرکت های بزرگ امریکا نیاز به reined در توسط قوانین ضد تراست. که شده است به طور موثر استفاده می شود در 20 سال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن