آب و هوایی شدید گردباد ممکن است یکشنبه شب در شمال Red River Valley

شمال Red River Valley می توانید ببینید تگرگ های بزرگ و بادهای یکشنبه شب را در اوایل صبح روز دوشنبه با توجه به

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399

شمال Red River Valley می توانید ببینید تگرگ های بزرگ و بادهای یکشنبه شب را در اوایل صبح روز دوشنبه با توجه به خدمات ملی آب و هوا در گرند فرک.

طوفان انتظار می رود برای شروع در حدود 4 بعد از ظهر پایان دادن به حدود 4 صبح دوشنبه. وجود یک تهدید برای تگرگ بزرگتر از 2 اینچ, باد بیش از 75 مایل در ساعت است تورنادو و باران سنگین منجر به موضعی جاری شدن سیل.

در حالی که گردباد امکان پذیر خواهد بود در سراسر این منطقه بیشترین شانس را در شمال Red River Valley به بخش هایی از شمال غربی ایالت مینه سوتا, آب و خدمات گفت.

در طول آب و هوا توجیهی تماس بعد از ظهر یکشنبه, آب و خدمات برآورد شده است حدود 10% خطر گردباد به طور خاص در منطقه شرق و شمال از چنگال بزرگ را در اطراف Fosston, Minn. گردباد خواهد بود به احتمال زیاد به فرم در ساعات اولیه شکل گیری طوفان یا یکشنبه.

این نوع از گردباد چشم انداز نادر از طوفان مرکز پیش بینی با توجه به آب و هوا که گزارش این نوع از چشم انداز اتفاق می افتد یک بار در هر سه سال.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هیچ طوفان/گردباد ساعت و یا هشدارهای صادر شده بود به عنوان از 1 p. m. روز شنبه, ژوئن 7.

موضعی جاری شدن سیل همچنین ممکن است که در آن چند دور از بارش باران های سنگین رخ می دهد. در طول آن جلسه آب و خدمات گفت: جاری شدن سیل بیشتر است به احتمال زیاد به رخ می دهد در مناطق شهری که در آن آب است به احتمال زیاد به پر کردن در جاده ها.

آب و خدمات تشویق مردم به خصوص اگر در سفر یا خارج از منزل.

"یک برنامه در محل برای پناه اگر شدید آب و رویکردهای خود را در منطقه" آب و هوا خدمات گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن