شدید و رعد و برق با احتمال گردباد و تگرگ انتظار می رود این آخر هفته

FARGO — شدید رعد و برق با احتمال گردباد و تگرگ تا 2 اینچ در قطر و gusts باد تا 75 مایل در ساعت ممکن است آمار

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399

FARGO — شدید رعد و برق با احتمال گردباد و تگرگ تا 2 اینچ در قطر و gusts باد تا 75 مایل در ساعت ممکن است آمار شرقی داکوتای شمالی اواخر روز شنبه و در ادامه به جمعه, ژوئن 8.

درجه حرارت در 90s در سراسر منطقه پیش بینی شده منجر به پراکنده رعد و برق در Red River Valley اواخر روز شنبه. پیش بینی انتظار شکستن یکشنبه با خورشید و دماهای بالاتر بازگشت به قبل از دوم مجموعه ای از رعد و برق شدید آمار منطقه در یکشنبه شب و در آخرین به روز شنبه.

"به نظر می رسد مانند یک فرار جو خواهد بود در محل" WDAY رئیس هواشناس جان ویلر گفت. "ما نمی خواهد همه باران اما طوفان که آیا تدوین خواهد شد شدید."

بالاترین شانس برای آب و هوایی شدید در روز یکشنبه آمده در فارگو-مورهد و چنگال بزرگ منطقه اما هنوز هم وجود دارد شانس شنبه طوفان خواهد بود شدید در جاهای دیگر در منطقه است.

"وجود خواهد داشت برخی از پراکنده طوفان در صبح است که توسعه یک شبه اما احتمالا نه در فارگو" ویلر گفت. "کسانی که احتمالا نمی تواند شدید باشد. اگر آنها از آن خواهد شد در پایان کم از شدت. تورنادو را نمی توان انتظار داشت. که فعالیت خواهد بود به احتمال زیاد به محو شدن و در برخی از نقطه در روز بعد ما فکر می کنیم بیشتر شدید آب و هوا انتظار می رود می تواند."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

خدمات ملی آب و هوا را خط برای افزایش طوفان خطر ابتلا به شرح زیر Red River Valley طریق پنج شنبه با مناطق غرب دره طبقه بندی شده به عنوان افزایش خطر و مناطق به شرق به عنوان داشتن اندکی خطر است. هنوز هم وجود دارد یک شانس برای آب و هوایی شدید در شرق دره اما باید آن را کمتر گسترده است.

که خط است که انتظار می رود به حرکت شرق به دوشنبه با مناطق شرق رودخانه سرخ دیدن بسیاری از شدید آب و هوا و مناطق دورتر غرب دیدن بیشتر پراکنده شدید آب و هوا ،

"بالاترین خطر مناطق در حال رفتن به دورتر شرق در روز دوشنبه اما ما هنوز هم می تواند قوی را ببینید رعد و برق" خدمات ملی آب و هوا هواشناس تیموتی لینچ گفت.

آب و خدمات توصیه می کند دسترسی به فرم های متعدد ارتباطی و بیش از یک راه برای دریافت اطلاعات در مورد سیستم های طوفان در این منطقه است.

"ما در حال گفتن مردم را به مطمئن شوید که شما چند راه برای محافظت از خودتان" لینچ گفت. "از آنجا که این اولین بار است که آب و هوایی شدید در این فصل ما فقط می خواهم به مطمئن شوید که مردم آماده هستند به اقدامات احتیاطی. باید برنامه را به پناهگاه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن