'چند' موارد جدید COVID-19 شناسایی شده در شهرستان Traill

ژنراتور – "چند" موارد جدید COVID-19 شناسایی شده در شهرستان Traill با توجه به Traill منطقه واحد بهداشت مدیر بر

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399

ژنراتور – "چند" موارد جدید COVID-19 شناسایی شده در شهرستان Traill با توجه به Traill منطقه واحد بهداشت مدیر برندا استالمن اگر چه آخرین شماره را هنوز رتبهدهی نشده است منتشر شده است.

Traill شهرستان واقع شده است در شمال شرقی, داکوتای جنوبی از چنگال بزرگ و شمال فارگو.

این موارد جدید شناسایی شدند پس آزمون برگزار می شود در شهرستان Traill خانه سالمندان چهار شنبه, مارس 18 با توجه به انتشار اخبار از سازمان است. تعداد کسانی که تحت تاثیر قرار شده است به طور رسمی منتشر شده توسط داکوتای شمالی وزارت بهداشت.

از آن صبح روز سه شنبه گزارش دولت در بخش بهداشت و درمان وب سایت نشان می دهد که شهرستان Traill تا به حال دو موارد مثبت COVID-19 که یکی از آنها بهبود یافتند. همسایه چنگال بزرگ و Cass استان ها را گزارش کرده اند 317 و 1,229 موارد بود. استیل شهرستان به غرب یک مورد گزارش شده است.

افرادی که آزمایش مثبت خواهد بود تماس برای تعیین کسانی که در نظر گرفته شده تماس نزدیک نیاز به quarantining. بهداشت عمومی خواهد بود تماس با کسانی که در نظر گرفته شده تماس نزدیک.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"لطفا به خاطر داشته باشید که افرادی که در حال نشان دادن هر گونه علائم می تواند حامل و تست مثبت برای COVID-19" اضافه شده استالمن. "ما برای صبر و محبت و درک و احترام به حریم خصوصی برای ساکنان کارکنان و جامعه ما است."

برای سوال تماس, جیم مورفی, اطلاعات عمومی افسر Traill-استیل فرماندهی واحد در 701-636-4746, director@traillcountyedc.com و یا با استفاده از Traill-استیل مشترک اطلاعات صفحه را در Facebook.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن