سئول نظر جدید محدودیت هایی را به عنوان ویروس موارد صعود

توسط: AP | سئول | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 8:38:03 am مردم با پوشیدن ماسک صورت برای کمک به م

توسط NEWSATROPAT در 9 تیر 1399
توسط: AP | سئول | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 8:38:03 am
Coronavirus, south Korea coronavirus, south Korea covid cases, south Korea second wave, south Korea coronavirus second wave, coronavirus second wave  مردم با پوشیدن ماسک صورت برای کمک به محافظت در برابر گسترش جدید کروناویروس دعا در طول یک سرویس در Chogyesa معبد در کره جنوبی, پنج شنبه, 22 ژوئن 2020. (AP Photo/Ahn Young-joon)

کره جنوبی گزارش کرده است 42 عفونت های جدید از COVID-19 به عنوان عفونت به طور پیوسته صعود در بیشتر سرمایه منطقه وادار کردن مقامات به نظر قوی تر اجتماعی محدودیت.

ارقام اعلام شده از سوی کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز دوشنبه به ارمغان آورد ملی caseload به 12,757 از جمله 282 مرگ و میر.

بیست و چهار مورد جدید گزارش شده از سئول پایتخت و در نزدیکی مناطق شهری بوده که در مرکز یک ویروس تجدید حیات از اواخر ماه مه. حداقل 12 از موارد جدید در ارتباط بودند به ورود بین المللی به عنوان ویروس همچنان به تقویت خود نگه دارید و در جای دیگر در سراسر جهان است.

کره جنوبی بود گزارش صدها نفر از موارد جدید یک روز در اواخر ماه فوریه و اوایل ماه مارس پس از یک افزایش بزرگ در اطراف جنوب شرقی شهر دائگو که در آن اکثریت عفونت در ارتباط بودند به یک کلیسای جماعت با هزاران نفر از اعضای.

اما در حالی که مقامات بهداشتی استفاده کرده بودند, مهاجم, تست و تماس با ردیابی برای جلوگیری از شیوع بیماری در آن منطقه آنها با داشتن یک زمان بسیار سخت تر پیگیری های اخیر انتقال در سئول شهری که در آن حدود نیمی از این کشور به 51 میلیون نفر زندگی می کنند. با مردم به طور فزاینده ای جسارت کردن در مکان های جدید خوشه ها به انواع مختلف از مکان های.

وزیر بهداشت پارک داد neung-hoo در طول یک جلسه بعد از ظهر یکشنبه اعلام کرد که دولت آماده اجرای قوی تر اجتماعی فاصله اقدامات اگر این بیماری همچنان به رشد. او گفت: قوی ترین اقدامات از جمله ممنوعیت تجمع بیش از 10 نفر بستن مدارس متوقف ورزش حرفه ای و محدود کردن عملیات غیر ضروری کسب و کار — به اجرا گذاشته خواهد شد اگر روزانه افزایش عفونت ها دو برابر بیش از دو بار در طول هفته است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن