سنا تنظیم دوباره باز به عنوان ویروس در معرض خطر تقسیم کنگره سنا

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده: مارس 4, 2020 1:07:18 pm با خانه ماندن با توجه به خطرات بهداشتی و 100

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده: مارس 4, 2020 1:07:18 pm
Senate set to re-open as virus risk divides Congress Senate با خانه ماندن با توجه به خطرات بهداشتی و 100 سناتور برگزاری برای اولین بار از ماه مارس در تضاد کنگره نشان دهنده مضطرب ملت است.

سنا خواهد gavel در دوشنبه به عنوان coronavirus شدت از بازگشت به نامشخص دستور کار و تعمیق بحث ملی بیش از چگونه به مقابله با همه گیر مرگبار و اقتصادی آن ویرانی.

با خانه ماندن با توجه به خطرات بهداشتی و 100 سناتور برگزاری برای اولین بار از ماه مارس در تضاد کنگره نشان دهنده مضطرب ملت است. واشنگتن در منطقه باقی مانده است یک ویروس نقطه داغ تحت اقامت-صفحه اصلی قوانین.

در صدر مجلس سنا در دستور کار است و نه لزوما بعدی ویروس بسته کمک به رغم در سراسر کشور نرخ بیکاری است که با نزدیک شدن رکود بزرگ در سطح ارتفاعات و درخواست از فرمانداران برای پول بیشتر.

"وجود دارد یک نوع مکث دوره در حال حاضر گفت:" خانه لری Kudlow ملی اقتصادی, مشاوره در سی ان ان. "بیایید ببینید که چگونه آن را انجام می دهند که ما به تدریج بازگشایی اقتصاد است."

جمهوری خواهان مجلس سنا در تلاش هستند تا به مجموعه ای از شرایط از بحث نا امید است که مجلس نانسی پلوسی قادر به پر کردن تا زودتر کمک صورتحساب دموکراتیک اولویت است. آنها تمایلی به از بند باز کردن وجوه فدرال فراتر از حدود 3 تریلیون دلار کنگره در حال حاضر تایید شده در ویروس امداد.

"ما در حال رفتن به نیاز به کمک بیشتر," کالیفرنیا ، لری هوگان مریلند رئیس ملی انجمن فرمانداران گفت: در سی ان ان. به جای نیویورک در حال شمارش را در این کشور بازگشایی به پا زدن شروع به اقتصاد به عنوان بهترین امید برای محدود کردن یک دور جدید از هزینه های ویروس کمک کند. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در آستانه سنا بازگشت برگزار شد تاون هال تشویق آمریکایی ها برای بازگشت به کار.

"ما باید برای بازگشایی کشور ما" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: حتی به عنوان او به شکل صعودی تصحیح خود را طرح ریزی برای کل ایالات متحده مرگ کل به 80,000 یا 90,000. این COVID-19 بحران تمام شده است اما بسته کنگره از اواخر ماه مارس دیگر عدم وجود نسبت در طول سال 1918 آنفلوآنزای اسپانیایی یا 2001 حملات تروریستی.

در ساخت یک ضربه محکم و ناگهانی تصمیم به بازگشت اکثریت سنا میچ مک کانل گفت: سنا نمی تواند "در حاشیه بنشیند."

او در مقایسه با سناتورها به ضروری نیروی کار از مواد غذایی کارمندان و رانندگان کامیون و دیگران حفظ آمریکایی تغذیه در طول بحران. در عین حال بازگشایی بخشی از کاپیتول هیل به شمار خطرات بهداشتی نه تنها برای نمایندگان مجلس بلکه آشپز, پاک کننده ها, افسران پلیس و دیگر کارگران که نگه داشتن چراغ در کنگره پیچیده است.

کاپیتول هیل فوران اواخر هفته گذشته پس از حضور پزشک مطلع برتر ایران با مقامات دفتر سلامت ندارند و به معنی به انجام فوری ویروس آزمون در بازگشت قانونگذاران و یا کارکنان.

بیش از آخر هفته خود را مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه شده در کنگره دسترسی فوری ویروس سیستم تست استفاده می شود به صفحه نمایش بازدید کنندگان برای کاخ سفید است.

اما در مواقع فوق العاده ای رد, مک کانل و پلوسی گفت: در یک اتفاق نادر بیانیه مشترک روز شنبه که آنها را "با احترام رد" پیشنهاد و به جای آن منابع مستقیم به خط مقدم "که در آن آنها می توانند انجام بسیاری از خوب است."

سناتورها را به جای بازگشت به بخشی از بازگشایی کاپیتول هیل با دستورالعمل های جدید از جمله این توصیه که سناتور پوشیدن ماسک — آبی پوشش صورت در دسترس خواهد بود به صورت رایگان — نگه داشتن فاصله خود را ترک کنید و بیشتر کارکنان در صفحه اصلی.

ضد عفونی کننده دست در انبار. اما دسترسی محدود خواهد شد از جمله در جلسات عمومی است. کنگره خود را باقی می ماند بسته به بازدید کنندگان و تورهای. دموکرات ها شکایت خطرات ناشی از بازگشایی کنگره پیچیده است که ارزش قابل توجهی نور در دستور کار است که با تمرکز بر تایید مغلوب ساختن پیشی جستن قضایی و اجرایی نامزد به جای این ویروس همه گیر.

با بیش از 65,000 آمریکا مرگ و میر ناشی از این ویروس و 30 میلیون آمریکایی به طور ناگهانی بیکار سناتور دموکرات می گویند تمرکز نیاز به منحصر به فرد — به سهولت این بحران و جلوگیری از موج دوم از عفونت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن