دانه از مقاومت کشاورزان فلسطینی در برابر مبارزه با الحاق و همه گیر

فلسطینی مدافع حقوق بشر در حال کار به تلنگر این روایت و فراگیر پروژه سیاسی آن صحه بر سر آن است. کشاورزان و کارگ

توسط NEWSATROPAT در 4 تیر 1399

فلسطینی مدافع حقوق بشر در حال کار به تلنگر این روایت و فراگیر پروژه سیاسی آن صحه بر سر آن است. کشاورزان و کارگران روستایی در کرانه غربی و نوار غزه—درست مثل هر جای دیگری رفته اند و دیرینه عوامل اجتماعی تغییر و به همین دلیل در میان هدفمند ترین بخش های جامعه فلسطینی.

کند این شکل از خشونت تجاوز همراه با نوشته یکی از الحاق است که در اسرائیل پارلمانی جدول با پشتیبانی ایالات متحده قرار می دهد آینده از بانک غرب و ساکنان آن در یک موقعیت آسیب پذیر. "ارتش اسرائیل شده است با استفاده از ما در زمان وضعیت اضطراری و تسریع اقدامات خود" ارائه امل.

برخی از فاحش ترین اقدامات صورت گرفته توسط مقامات اسرائیل در این زمان زمینه همه گیر رخ داده در دره اردن است که دقیقا به این منطقه آنها به دنبال ضمیمه. این منطقه در حال حاضر می افتد تحت طبقه بندی منطقه C به معنی آن است که بخشی از بیش از 60 درصد از کرانه باختری که تحت اسراییل, نظامی و غیر نظامی کنترل. شاید جای تعجب نیست, منطقه C سرشار از منابع طبیعی مانند آب زیرزمینی و حاصلخیز رشد زمین. نه تنها Jordan ولی صریح کشاورزی جواهر از منطقه C, اما آن را نیز یک استراتژیک مرزی با اردن و دروازه ورود به کشورهای عربی بیشتر کردند.

خدمات عمومی در تامین کوتاه مدت هستند برای اردن دره اکثریت بدوی جمعیت. است که چرا جنبش کشاورزان و کارگران مانند UAWC در حال پر کردن این شکاف و ارائه خدمات اساسی مانند آب و بهداشت و آموزش و پرورش, دانه, مواد غذایی و تغذیه. حتی این خدمات صورت بی امان و تهاجمی مخالفان. به عنوان مثال در اواخر ماه مارس نظامی اسرائیل نابود اضطراری coronavirus زمینه کلینیک که فلسطینی ها در روند احداث در شمال دره اردن.

با وجود این تهدیدات UAWC و دیگر فلسطینی های مردمی سازمان مراجعه افراد مسن و زنان باردار در درمانگاه های سیار توزیع و آموزشی و تجهیزات حفاظتی و ساخت بام و باغ شهری در سراسر جوامع مختلف. این coronavirus بحران پاسخ کار تا حد زیادی موفق بوده است به دلیل آن است که بازتابی از نوع کار فلسطینی جنبش های اجتماعی به طور مستمر شرکت در طول بحران جاری رخ می دهد که تحت اشغال نظامی.

"برخی از بهترین کار هایی که ما انجام می دهند برای مبارزه با ویروس ها و مقاومت در برابر الحاق از طریق بانک بذر ما" گفت: امل. UAWC نگهداری یک بانک بذر از سال 2003; در آن آنها حفاظت نادر موروثی فلسطینی دانه شده اند که با دقت و گذشت را از یک نسل به نسل بعدی است. این دانه ها و منابع غذایی آنها تولید کرده اند تعدد اهداف است. "نه تنها ما بومی دانه آن را آسان تر برای بازگشت به سرزمین ما و محافظت از آن را از طریق کشت" امل توضیح داد: "آنها به سختی هر گونه استفاده از آب و سپر ما از تغییر آب و هوا." او افزود: "و با بسیاری از هنوز هم قفل شده است به دلیل COVID-19 مستمر دسترسی به دانه اجازه می دهد تا مردم را به خوراک خود و خانواده و همسایگان هنگامی که آن را نا امن است برای دسترسی به مواد غذایی از طریق بازار است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن