دانشمندان توسعه امن و سریع Covid-19 آزمایش پادتن

توسط: PTI | سنگاپور | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 6:22:14 pm یکی دیگر از روش های مربوط به یک pseudovir

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399
توسط: PTI | سنگاپور | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 6:22:14 pm
Coronavirus, Coronavirus vaccine, covid-19 vaccine, rapid covid-19 antibody test, Coronavirus vaccine china, china Coronavirus vaccine, Coronavirus vaccine trials, Coronavirus vacine human trials یکی دیگر از روش های مربوط به یک pseudovirus مبتنی بر خنثی سازی آزمون برای تشخیص چنین آنتی بادی را می توان در ایمنی زیستی سطح دو آزمایشگاه آنها گفت اما افزود که این بیش از حد نیاز به استفاده از ویروس زنده و سلول. (ایسنا/بازنمودی)

دانشمندان توسعه داده اند یک تست سریع برای تشخیص آنتی بادی در COVID-19 بيمار که به طور خاص بلوک رمان coronavirus پیشرفته است که ممکن است منجر به سریع تر روش برای برآورد جمعیت در سطح نرخ آلودگی این بیماری است.

با توجه به مطالعه منتشر شده در مجله Nature Biotechnology, یک تست سریع برای تشخیص آنتی بادی خنثی سازی — قادر به مسدود کردن رمان coronavirus SARS-CoV-2 — ضروری و مورد نیاز به منظور تسهیل نظارت از عفونت نرخ و همچنین برای تعیین اثر بخشی واکسن در آزمایشات بالینی.

به منظور تسهیل این محققان از جمله کسانی که از دوک-NUS دانشکده پزشکی در سنگاپور طراحی و توسعه یک روش جدید است که بسیار سریع تر از معمولی تست برای آنتی بادی خنثی سازی مصرف تنها یک یا دو ساعت برای تکمیل. آنها گفت: در روش جدید اعتبار در دو گروه از بیماران که COVID-19 از سنگاپور و نانجینگ چین نیازی به استفاده از ویروس زنده.

به گفته دانشمندان حاضر استاندارد طلا روش برای تشخیص آنتی بادی خنثی سازی نیاز به دست زدن به زنده SARS-CoV-2 در ایمنی زیستی سطح سه آزمایشگاه مهار تسهیلات و زمان مصرف در نظر گرفتن دو-چهار روز کامل.

یکی دیگر از روش های مربوط به یک pseudovirus مبتنی بر خنثی سازی آزمون برای تشخیص چنین آنتی بادی را می توان در ایمنی زیستی سطح دو آزمایشگاه آنها گفت اما افزود که این بیش از حد نیاز به استفاده از ویروس زنده و سلول.

در این پژوهش دانشمندان Lin-فا وانگ دانیل اندرسون و همکاران خود را طراحی شده است قائم مقام خنثی سازی ویروس تست می کند که نیاز به استفاده از هر گونه ویروس زنده یا سلول. "قائم مقام ویروس خنثی سازی تست نیازی نیست که ایمنی زیستی سطح سه مهار و آن را به طور گسترده در دسترس به جامعه گسترده تر برای هر دو پژوهش و کاربردهای بالینی" محققان نوشت: در مطالعه است.

آنها گفت: آزمون جدید طول می کشد تنها یک تا دو ساعت برای تکمیل و انجام می شود در ایمنی زیستی سطح دو آزمایشگاه.
محققان با استفاده از خالص بخشی از ویروسی سنبله پروتئین که متصل به سلول میزبان را به سطح گیرنده ACE2 به تقلید ویروس-میزبان تعامل است.

به گفته دانشمندان این تعامل می تواند مسدود خاص خنثی سازی آنتی بادی در بیمار و یا حیوانات سرم را به شیوه ای مشابه به معمولی و خنثی سازی ویروس و pseudovirus مبتنی بر آزمون است.

این مطالعه به ذکر است که این روش نیز می تواند در افتراق خنثی سازی آنتی بادی از کسانی که اتصال به سنبله پروتئین نه بلوک ویروس. پس از آزمایشگاه یافته های دانشمندان اعتبار جدید در سنجش با دو گروه از بیماران دوره نقاهت بعد از COVID-19: 175 بيمار مبتلا به COVID-19 و 200 فرد سالم در سنگاپور و 50 بيمار مبتلا به COVID-19 و 200 فرد سالم در نانجینگ. آنها گفتند: این تست می تواند تشخیص آنتی بادی پاسخ به COVID-19 و به دیگر انسان coronavirus عفونت های چنین به عنوان یکی باعث سرماخوردگی.

با توجه به مطالعه روش دستیابی به 99.93 درصد و ويژگی 95-100 درصد حساسیت.

زمانی که محققان ويژگی آزمون خود را برای SARS-CoV-2 مقابل 2002-03 سارس ویروس همه گیر با استفاده از سرم های جمع آوری شده از بیماران که در حال بهبود از اوایل coronavirus شیوع آنها اشاره کرد که سارس-خنثی سازی آنتی بادی هنوز detectible 17 سال بعد.

اگر چه قائم مقام ویروس خنثی سازی روش ممکن است هرگز قادر خواهید بود به طور کامل جایگزین متعارف ویروس سنجش آنها گفت: آن را به خوبی انجام و در برخی از موارد ممکن است آسان تر به استفاده از بسیاری از جنبه های COVID-19 پژوهش است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب