هیئت مدیره مدرسه می شنود اطلاعات در فارغ التحصیلی و برنامه های تابستانی, استخدام جدید منابع انسانی افسر

فارغ التحصیلی برنامه ای برای Grand Forks مرکزی و رودخانه سرخ مدارس مشابه هستند هر کدام با تمرکز بر وقایع در فض

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

فارغ التحصیلی برنامه ای برای Grand Forks مرکزی و رودخانه سرخ مدارس مشابه هستند هر کدام با تمرکز بر وقایع در فضای باز است که پایبند به اجتماعی فاصله دستورالعمل در آورده با این بیماری همه گیر کوروناویروس. مه 31 روز فارغ التحصیلی برای هر دو مدارس.

"ایمنی اولویت ما است" گفت: کاترین Gillach دستیار سرپرست آموزش و پرورش متوسطه به صورت منطقه مدرسه. "به اعتقاد ما آن را اخلاقی ما مسئولیت به ارائه یک محل که وسوسه مردم به نقض (بهداشت عمومی) دستورالعمل."

چنگال بزرگ شهرستان در نظر گرفته شده است یک "نقطه داغ" با توجه به تعداد مثبت COVID-19 مورد در اینجا Gillach گفت. "ما نمی خواهید برای انجام هر چیزی برای قرار دادن دانش آموزان در معرض خطر و یا در راه آسیب است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Red River دبیرستان رهبران با توجه به نیاز دانش آموزان و خانواده های آنها در درایو وسایل نقلیه خود را -- در هر خانواده -- در یک رژه آغاز می شود که در Kmart پارکینگ و یا برخی از مکان دیگر در یک مسیر که به پایان می رسد در مدرسه, دانش آموز ورودی.

دانش آموزان خواهد, خروج, خودرو, راه رفتن به یک مرحله و دریافت مدرک. در نزدیکی این مرحله می تواند یک فضا برای خانواده ها برای گرفتن عکس و یا فیلم گفت: کریس Arason, RRHS اصلی. رادیو پخش خواهد اجازه می دهد تا شنوندگان را به شنیدن هر نام دانشجو اعلام کرد و سخنرانی توسط همکلاسی ها و مدیران مدرسه.

در گرند فرک دبیرستان مرکزی یک طرح مشابه در حال توسعه که فارغ التحصیلان می رسند توسط وسیله نقلیه در مدرسه در ورودی اصلی که در آن آنها می خواهم به راه رفتن در سراسر یک مرحله و دریافت مدرک.

این طرح نیاز به بسته شدن خیابان در نزدیکی مدرسه و وسایل نقلیه می رسند در یک مبهوت قاب زمان گفت: اصل Jon Strandell.

"ما امیدواریم که آنها خود را تزئین ماشین" گفت: Strandell. "ما می خواهیم آن را به سرگرم کننده; آن زمان به جشن می گیرند این بچه ها. آنها از طریق بسیاری بوده است."

گزینه تاخیر در فارغ التحصیلی حوادث تا ژوئیه یا اوت رها شده به دلیل پیش بینی از دست دادن از دانش آموزان که نمی خواهد در دسترس برای شرکت Gillach گفت.

جامعه دبیرستان با 25 فارغ التحصیلان با توجه به 7 p. m. 28 مه رویداد در مدرسه پارکینگ گفت: اصلی تری بوهان.

"ما به دنبال در یک پخش زنده و جریان" شامل سنتی شروع سخنرانی بوهان گفت.

او و دیگران در مدرسه با توجه به یک آتش بازی نشان می دهد -- "چیزی است که به یاد ماندنی و متفاوت است که با توجه به وضعیت ما در" او گفت:.

آنها همچنین وزن ایده آوردن مراسم به تحصیلات تکمیلی با نشانه ها و سخنرانان به مناسبت, او گفت:.

تمام دبیرستان برنامه های بانکی در خوب و یا حداقل قابل قبول آب و هوا برای فارغ التحصیلی. جامعه دبیرستان را شناسایی کرده مارس 29 خود را به عنوان پشتیبان تاریخ بوهان گفت.

راننده آموزش و پرورش

هیئت مدیره دریافت گزارش از چالش ها در این تابستان درایور برنامه آموزش و پرورش مواجه است به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

بوهان که هدایت این برنامه گفت: ارائه "رانندگان آموزش یک چالش منحصر به فرد در محیط زیست ما است."

او توصیه می شود حذف شبیه سازی شده رانندگی, آموزش شده است که ارائه شده به عنوان بخشی از برنامه های گذشته و ارائه آموزش از طریق آموزش از راه دور.

Behind-the-wheel آموزش سازگار با اجتماعی-فاصله مورد نیاز پس از تنظیمات ممکن است لازم باشد از جمله ارائه یک نسخه از آموزش از راه دور و به تاخیر انداختن شروع این نوع از آموزش بوهان گفت.

در مجموع 252 خانواده ها را امضا کرده اند تا برای آموزش در این تابستان او گفت:.

هیئت مدیره رای به اجازه می دهد بوهان و همکاران خود را به در نظر گرفتن تغییرات و تدوین و فرموله کردن یک طرح بر اساس دستورالعمل جدید اعلام شده توسط رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم در بعد از ظهر دوشنبه که اجازه می دهد مدارس انعطاف پذیری بیشتر در چگونگی ارائه این آموزش.

جدید مدیر منابع انسانی

در دیگر اقدام این دانشکده به تصویب هیئت مدیره استخدام Linsey Rood به عنوان مدیر منابع انسانی برای Grand Forks مدارس دولتی موثر ژوئیه 1. او را برای تریسی Abentroth که بازنشسته است.

Rood, دستیار مدیر منابع انسانی برای شهرستان از چنگال بزرگ بود که در میان پنج نامزد اعمال می شود که برای این موقعیت. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت عمومی یک مدرک لیسانس در مدیریت بازرگانی و گواهی حرفه ای منابع انسانی از منابع انسانی موسسه صدور گواهینامه. او همچنین تایید شده توسط انجمن مدیریت منابع انسانی و دارای نه سال تجربه با منابع انسانی ادارات شهرستان از چنگال بزرگ, Polk County و Altru نظام سلامت است.

Rood سالانه حقوق و دستمزد خواهد بود $107,727.

این هیئت همچنین تصویب یک پیشنهاد توسط دولت مدرسه منطقه به پرداخت کارکنان به طور منظم برنامه ریزی شده ساعت از مارس 15 تا 30 ژوئن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب