مقیاس نبرد آمادگی یازدهم می گوید, چینی, نظامی

توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 1:44:20 am رئیس جمهور چین (فایل/AP Photo/Ng هان

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 1:44:20 am
india china ladakh standoff, china president xi jinping, chinese army, china news, latest news رئیس جمهور چین (فایل/AP Photo/Ng هان Guan, استخر)

رئیس جمهور چین روز سه شنبه دستور نظامی به مقیاس نبرد آمادگی تجسم بدترین سناریو و از آنها خواست تا قاطعانه دفاع از حاکمیت این کشور است.

Xi, 66 است که دبیر کل حزب کمونیست چین (CPC) و سر از دو میلیون نظامی قوی با چشم انداز مادام العمر در دوره تصدی قدرت این اظهارات را در حالی که حضور در یک جلسه عمومی این هیئت از افراد ارتش آزادی بخش (PLA) و مردم مسلح و نیروی پلیس در جریان جلسه پارلمان برگزار می شود در اینجا.

یازدهم دستور نظامی به فکر می کنم در مورد بدترین سناریو مقیاس آموزش و نبرد آمادگی به سرعت و به طور موثر مقابله با تمام انواع موقعیت های پیچیده و قاطعانه حفاظت از حاکمیت ملی و امنیت و توسعه منافع دولتی شین هوا اخبار آژانس در گزارش بدون ذکر هر گونه مسائل خاص که تهدیدی برای کشور است.

نظرات خود را در زمینه ادامه بن بست بین ارتش های چین و هند در خط کنترل واقعی (لاک).

مناطق مختلف به همراه لاک در Ladakh و شمال هند را شاهد عمده نظامی ساخت توسط هر دو هندی و چینی ارتش به تازگی در یک سیگنال روشن از افزایش تنش و سخت شدن مواضع مربوطه توسط دو طرف حتی دو هفته پس از آنها درگیر شدند در دو عملیات جداگانه صورت آف.

حدود 3,500 کیلومتر-طولانی لاک است بالفعل مرز بین دو کشور. ایالات متحده-نظامی چین اصطکاک نیز در حال افزایش است با نیروی دریایی ایالات متحده پله گشت آن در مورد اختلاف دریای چین جنوبی و همچنین تنگه تایوان. واشنگتن و پکن نیز درگیر در جنگ از کلمات بیش از منشاء بیماری همه گیر کوروناویروس.

در یکشنبه, چینی, دولت عضو و وزیر امور خارجه وانگ یی انتقاد از تلاش برخی از سیاستمداران ایالات متحده به سرزنش چین برای این بیماری همه گیر. آمریکا او گفت هل دادن روابط با چین به "آستانه یک جنگ سرد جدید".

در 22 مه چین دومین نظامی spender پس از ما پیاده دفاع از خود در بودجه 6.6 درصد به دلار 179 میلیارد و نزدیک به سه بار که از هند کمترین افزایش در سال های اخیر در میان عظیم اختلال ناشی از به کمونیست غول اقتصاد توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

در دیدار با PLA هیئت در روز سه شنبه تاکید کرد در دستیابی به اهداف و ماموریت های تقویت دفاع ملی و نیروهای مسلح برای سال 2020 در حالی که حفظ موثر اپیدمی کنترل منظم است. او گوش به سخنرانی های نظامی نمایندگان در انجام اپیدمی کنترل وظایف تقویت آموزش در میان بیماری و تسریع ظرفیت سازی در امنیت زیستی دفاع, در میان دیگران.

ستایش نقش خود را در مبارزه با COVID-19 یازدهم گفت: مردم و نیروهای مسلح باید یک بار دیگر خود را ثابت کرده بود و قهرمانانه نیروهای که می تواند به طور کامل مورد اعتماد حزب کمونیست و مردم است. یازدهم گفت: این بیماری همه گیر به ارمغان آورده است تاثیر عمیقی در چشم انداز جهانی و چین امنیت و توسعه و همچنین.

یازدهم خواستار اصلاحات و نوآوری به آدرس جدید شرایط و مشکلات در این بیماری همه گیر و دستور تسریع تحقیق و توسعه در COVID-19 دارو و واکسن با بهره برداری از مزیت های نظامی و تحقیقات پزشکی.

اشاره کرد که در این سال نشانه پایان 13th, برنامه پنج ساله برای توسعه نظامی یازدهم گفت: اقدامات فوق العاده باید برای غلبه بر تاثیر این بیماری همه گیر برای اطمینان از عمده وظایف نظامی ساختمان به دست آورد.

در دفاع هزینه یازدهم گفت: "هر پنی باید به خوبی صرف شده برای تولید حداکثر نتایج". یازدهم شده است تاکید بر سربازان نبرد آمادگی برای همیشه از او به قدرت رسید در سال 2012 اصرار بر زمان واقعی تمرین برای برنده شدن در جنگ.
او همچنین نونما دفاع نیروهای برش PLA قدرت توسط سه لاخ نیروهای نظامی و افزایش آن نیروی دریایی و نیروی هوایی به عنوان پکن گسترش نفوذ خود در خارج از کشور.

در همین حال یک کارشناس اظهار نظر که بر خلاف قبلی standoffs بین چینی و هندی ارتش, آخرین مرز اصطکاک بود و نه ناشی از تصادف, اما برنامه ریزی شده بود که حرکت از New Delhi.

"هند شده است عبور از خط مرز به Galwan Valley منطقه و ورود به خاک چینی. سربازان هندی نیز به عمد تحریک درگیری با همتایان چینی. اگر هند موفق به توقف چنین اقدامات تحریک آمیز در اسرع وقت آن را تاثیر در پکن-دهلی نو شد – و حتی ممکن است بیش از مرتب کردن بر اساس شدت Doklam بن بست, مقاله ای در دولت اجرا جهانی بار نوشته شده توسط طولانی Xingchun جمهور از چنگدو موسسه امور دنیا گفت.

هند گفت: نظامی چینی بود مانع عادی گشت زنی توسط نیروهای خود را در امتداد لاک در Ladakh و هند و به شدت رد پکن مشاجره که افزایش تنش بین دو ارتش باعث شد خاطی از نیروهای هند و در سراسر طرف چینی.

وزارت امور خارجی گفت: هندی تمام فعالیت های انجام شده در آن طرف مرز تصریح می کند که هند همیشه یک کار بسیار مسئول رویکرد به سمت مرز مدیریت. در همان زمان آن گفت: هند بود عمیقا متعهد به حفاظت از حاکمیت و امنیت است.

"هر گونه پیشنهاد که سربازان در حال انجام فعالیت در سراسر لاک در بخش غربی و یا هند بخش است که دقیق نیست. هند نیروهای نظامی به طور کامل آشنا با تراز خط کنترل واقعی در هند-چین مناطق مرزی و رعایت آن را با وسواس," MEA سخنگوی Anurag Srivastava گفت: در رسانه های آنلاین جلسه هفته گذشته است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن