ولیعهد عربستان سعودی که در ادامه جنگ صلیبی علیه مخالفان

توسط: | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 2:16:11 pm حتی اعضای عربستان سعودی در خانواده سلطنتی که دار

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 2:16:11 pm
Saudi Arabia's crown prince continues crusade against opponents حتی اعضای عربستان سعودی در خانواده سلطنتی که دارای برخی از 15000 عضو در سراسر جهان در حال امن از چنگال فعلی وارث-آشکار تاج شاهزاده محمد بن سلمان. (دویچه وله)

حتی اعضای عربستان سعودی در خانواده سلطنتی که دارای برخی از 15000 عضو در سراسر جهان در حال امن از چنگال فعلی وارث-آشکار تاج شاهزاده محمد بن سلمان — معمولا شناخته شده به عنوان MbS. شده اند وجود دارد چند موج دستگیری در طول سال های اخیر, آخرین بودن در ماه مارس زمانی که حدود ده بالا مشخصات اعضای خانواده بازداشت شدند.

این دستگیری 37 ساله شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز و پدرش در سال 2018 که جلب توجه بین المللی و متعاقبا باعث یک کمپین بزرگ برای آزادی آنها.

دلایل شاهزاده بازداشت هستند مشخص نیست. با توجه به خبرگزاری فرانسه (AFP) او تمایل به انجام کار بشردوستانه و تا به حال اهدا برخی از ثروت خود را به علل اجتماعی در کشورهای توسعه نیافته.

او شناخته شده نیست برای داشتن منافع سیاسی و یا جاه طلبی اما او ظاهرا دیدار با حزب دموکرات کالیفرنیا, Adam Schiff در طول سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری. شیف که ریاست کمیته اطلاعات در مجلس نمایندگان آمریکا که از منتقدان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با آنها MbS از نزدیک آشنا می شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از سونورا سیاست گروه (SPG) تجاری لابی شرکت امضا کرده است $2 میلیون (€1.8 میلیون) قرارداد با پاریس مبتنی بر دانشیار شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز به حمایت برای آزادی او. این حرکت از حمایت دولت های آمریکا و بریتانیا و اتحادیه اروپا است.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد در ماه فوریه که یک هیئت از پارلمان اروپا سفر کرده بود عربستان سعودی و مقامات برای آزادی شاهزاده و دیگر بازداشت royals.

"من با اعتماد به نفس باقی می ماند که انتشار خواهد تاثیر مثبت روابط پارلمان اروپا با عربستان سعودی" نوشت: مارک Tarabella معاون رئیس پارلمان اروپا هیئت روابط با شبه جزیره عرب در نامه اخیر به کمیسیون اروپا.

عمده مشکلات اقتصادی

عربستان سعودی در حال حاضر تحت یک مشکل اقتصادی و بحران سیاسی است که بیشتر تشدید سقوط قیمت نفت و COVID-19 بیماری همه گیر. پادشاهی نیز به شدت انتقاد خود را برای مداخله در یمن و ترور روزنامه نگار جمال Khashoggi که ولیعهد مشکوک به هماهنگ کرده اند.

برخی بر این باورند عربستان حاکمان ممکن است در حال حاضر تمایل بیشتری به مذاکره شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز را از انتشار آنها شده است به تاریخ. در ماه آوریل به عنوان مثال دولت معرفی چند مترقی عدالت کیفری اصلاحات از جمله لغو مجازات اعدام برای افراد زیر سن قانونی و همچنین شلاق.

اگر ولیعهد فرض تاج و تخت در حال حاضر اشغال شده توسط پدرش سلمان او را اولین پادشاه از نسل او که از نوه از Abd al-Aziz ابن سعود بنیانگذار امروزی عربستان سعودی است.

"وجود دارد یک سری کامل از نامزدها مشتاق. او در حال حاضر برای تحکیم قدرت خود را در برابر آنها توضیح داد:" علی Adubisi مدیر برلین-بر اساس تازه عربستان سازمان حقوق بشر (ESOHR) در حالی که صحبت کردن با DW.

MbS به وضوح شروع به انجام این کار در حال حاضر. در اوایل ماه نوامبر سال 2017 ولیعهد تا به حال ده ها تن از اعضای خانواده سلطنتی وزرا و بازرگانان دستگیر و متهم به فساد است. آنها بازداشت شدند در ریتز-کارلتون هتل در ریاض منتشر شد و بیش از هفته بعد در ازای هزینه ای که گزارش شده است که بالغ بر معادل €86 میلیارد دلار است.

دستگیری ها ادامه دارد

این دستگیری ها ادامه داده اند. شاهزاده احمد از حکم پادشاه و محمد بن نایف (MbN) بود که مخلوع به عنوان ولیعهد در سال 2017 بازداشت شدند و در ماه مارس به اتهام خیانت است. در ماه مارس دو مطلب دستگیری ابرو مطرح شده. کسانی که به زندان گرفته شده بودند فرزندان وزیر کشور سابق Saad Al-Jabri مشاور نایف. نه از این کودکان دیده شده است پس از دستگیری و آن را به طور گسترده ای اعتقاد بر این است که آنها استفاده می شود به عنوان اهرم به زور al-Jaabri به بازگشت به پادشاهی از کانادا, که در آن او شده است زندگی در تبعید پس از 2017.

شاهزاده فیصل بن عبدالله آل سعود یک پسر مرحوم شاه عبدالله نیز شنیده شده است پس از او بازداشت شد و در اواخر ماه مارس است. فیصل بازداشت شده است در طول سال 2017 موج بازداشت اما او منتشر شد به زودی پس از. هنوز هم او را منع خروج از کشور. با توجه به غیر انتفاعی سازمان دیده بان حقوق بشر (HRW) او با انتقاد از سیستم سیاسی در پادشاهی, البته نه در مکان و بازداشت توسط نیروهای امنیتی در خانواده اش ترکیب شمال ریاض در 27 مارس ،

"با وجود امواج از انتقاد بی قانون رفتار مقامات عربستان در طول عملا حکومت محمد بن سلمان همچنان ادامه دارد می گوید:" مایکل صفحه: معاون مدیر بخش خاورمیانه در سازمان دیده بان حقوق بشر. "در حال حاضر ما باید برای اضافه کردن شاهزاده فیصل به صدها نفر بازداشت شده در عربستان سعودی بدون روشن مبنای قانونی."

مبتنی بر ترس حکومت

"MbS می داند که تقریبا هیچ کس به او اعتماد دارد دیگر می گوید:" ESOHR علی Adubisi "او می داند او را به زندگی در ترس مداوم از رقبای خود."

ولیعهد حکومت است و در نتیجه اساسا مبتنی بر ترس و نه بر وفاداری و نجابت است. زمانی که کودکان از جمال Khashoggi به تازگی با صدور بیانیه ای که در آن آنها بخشید پدر خود را ترور ناظران فرض ولیعهد خود ممکن است آنها را متقاعد به انجام این کار.

"او می خواست به او نشان می دهد که می توانید مراحل را نسبت به سابق مخالفان و که آنها می توانند به او اعتماد می گوید:" Adubisi. "این پیام بود که اگر مردم با او چوب آنها می توانید تعداد وفاداری خود را."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن