عربستان سعودی می گوید این ره یمن شورشی هواپیماهای بدون سرنشین و موشک

توسط: AP | یمن | به روز شده: 23 ژوئن 2020 4:46:10 pm حوثیها را در گذشته راه اندازی هواپیماهای بدون س

توسط NEWSATROPAT در 3 تیر 1399
توسط: AP | یمن | به روز شده: 23 ژوئن 2020 4:46:10 pm
Saudi Arabia intercepts, destroys missiles fired from Yemen towards Kingdom حوثیها را در گذشته راه اندازی هواپیماهای بدون سرنشین و حملات موشکی علیه پادشاهی است که با استفاده از آن airpower به انجام ویرانگر حملات هوایی که همچنین به کشته شدن غیرنظامیان این کشور, نقشه کشی, محکومیت بین المللی.

عربستان سعودی روز سه شنبه گفت که این ره موشک های بالستیک و بمب مملو از هواپیماهای بدون سرنشین راه اندازی شده توسط حوثی های یمن در یک حمله آغاز شد که شب گذشته.

پادشاهی مبارزه کرده است سال های طولانی جنگ علیه ایران حمایت حوثی ها که در تصرف یمن در سپتامبر 2014.

شورشیان را بلافاصله اذعان حمله هر چند Al-مسیره ماهواره اخبار کانال گفت: نیروهای خود را اعلام و بعد از آن در روز مورد "یک عملیات گسترده در عربستان سعودی است."

حمله آغاز شد و در اواخر روز دوشنبه با یک بیانیه کوتاه در این دولت اجرا در حمله عربستان به پیشنهاد دیگر هواپیماهای بدون سرنشین ممکن است تضعیف گذشت عربستان دفاع هوایی بدون توضیح.

در روز سه شنبه آبگرم به نقل از خبرگزاری پادشاهی نظامی سخنگوی سرهنگ ترکی al-ملکی گفته است که عربستان دفاع هوایی ره یک موشک بالستیک شلیک "به سوی ریاض است." گزارش نداد.

Al-ملکی گفت: حوثی ها در یمن راه اندازی دو موشک های بالستیک و هشت بمب حمل هواپیماهای بدون سرنشین در این حمله که همه پادشاهی نابود شده است.

حوثیها را در گذشته راه اندازی هواپیماهای بدون سرنشین و حملات موشکی علیه پادشاهی است که با استفاده از آن airpower به انجام ویرانگر حملات هوایی که همچنین به کشته شدن غیرنظامیان این کشور, نقشه کشی, محکومیت بین المللی.

شورشیان را تا حد زیادی نادیده گرفته یک طرفه آتش بس قبلی اعلام شده توسط عربستان سعودی که راه اندازی کمپین علیه آنها در سال 2015 به پشت یمن را در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت است.

این حمله پس از عربستان سعودی اعلام کرد در روز دوشنبه که یمن جنوبی جدایی طلبان با حمایت امارات متحده عربی و کشور را در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت به توافق آتش بس پس از چند ماه از اختلافات.

این توافقنامه با هدف نزدیک کردن شکاف بین عربستان سعودی و امارات متحده عربی اسمی متفقین در جنگ علیه حوثی ها باشد. (AP)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب