سنفورد بهداشت برای ارائه PGA Tour با COVID-19 تست

SIOUX FALLS, S. D. — سنفورد بهداشت استخدام شده توسط PGA Tour برای ارائه در سایت COVID-19 تست برای گلف بازان و

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399

SIOUX FALLS, S. D. — سنفورد بهداشت استخدام شده توسط PGA Tour برای ارائه در سایت COVID-19 تست برای گلف بازان ویلچرهای و دیگر تور پرسنل نظام سلامت و PGA Tour اعلام کرد در کنفرانس مشترک خبری با انتشار اخبار یکشنبه, ژوئن 3.

به Sioux Falls مبتنی بر سیستم بهداشت و درمان انجام خواهد شد تست در PGA تور PGA Tour قهرمانان و Korn تور کشتی مسابقات در ایالات متحده از طریق باقی مانده از این فصل که رزومه هفته آینده.

سنفورد بهداشت و درمان شده است یک بازیکن بسیار مهم در COVID-19 تست در کشورهای در سراسر آن رد پا و اخیرا شماره 1 در حالت تست ارائه دهنده در داکوتای جنوبی با حجم. سلامت سیستم 44 بيمارستان و چند صد درمانگاه از جمله مراکز پزشکی عمده در Sioux Falls, فارگو و Bemidji, Minn.

سنفورد سلامت تکنسین آزمایشگاه اجرا خواهد شد تست در سه تلفن همراه تست واحد های مستقر در سراسر کشور است. هر واحد شامل یک راننده و سه تکنسین. هر تست سواب مجموعه را کمتر از پنج دقیقه با نتایج آزمون بازگشت در بین 2-4 ساعت با استفاده از رونویسی معکوس polymerase chain reaction روش به صورت مختصر به روش RT-PCR.

به عنوان بخشی از آن مقابله با PGA Tour, Sanford, سلامت خواهد بود به نام "رسمی COVID-19 در سایت تست ارائه دهنده تور PGA." سنفورد هیچ غریبه ای کار با PGA. نظام سلامت است عنوان اسپانسر به صورت سالانه سانفورد بین المللی PGA Tour قهرمانان رویداد در Sioux Falls, مجموعه برای سپتامبر. 11-13 این سال است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"سنفورد سلامت مفتخر است برای کمک به اطمینان از بازگشت ایمن برای بازی گلف حرفه ای, حوادث در ایالات متحده آمریکا با ارائه این آزمایش گفت:" میکا Aberson معاون اجرایی رئیس جمهور از سنفورد سلامت در انتشار اخبار. "ما فوق العاده افتخار ما تکنسین آزمایشگاه که نمایندگی ما در این حوادث و همچنین همه ما کارکنان مراقبت های بهداشتی که رفته بالا و فراتر از آن برای محافظت و مراقبت از بیماران ما."

تلفن همراه واحد خواهد رسید در سایت در مسابقات از دوشنبه قبل از این رویداد برای شروع در حال اجرا تست باقی خواهد ماند و از طریق زیر پنج شنبه قبل از حرکت به بعدی مسابقات سایت. به همراه تست های آزمایشگاه را در هر آزمون حدود 400 نفر در هفته. سنفورد را شروع تست با هفته آینده چارلز شواب چالش در فورت ورث ،

"نه تنها سانفورد سلامت تلفن همراه آزمایشگاه ما قادر به ارائه نتایج تست در عرض چند ساعت به طوری که ورزشکاران ما به درستی می تواند آماده شدن برای رقابت, اما آنها همچنین به ما اجازه می دهد برای پیاده سازی ما برنامه تست بدون استفاده از منابع مهم از جوامع که در آن ما بازی بود که از بیشترین اهمیت به ما گفت:" اندی لوینسون PGA Tour معاون ارشد رئيس جمهور از مسابقات دولت در انتشار اخبار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن