Sanford, Essentia پیوستن به تلاش برای درمانهای بهتر برای COVID-19

کسانی که در میان تجربی درمان در حال بررسی برای درمان COVID-19 در بیمارستان ها در سراسر کشور و جهان از جمله سان

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399

کسانی که در میان تجربی درمان در حال بررسی برای درمان COVID-19 در بیمارستان ها در سراسر کشور و جهان از جمله سانفورد بهداشت و Essentia سلامت به عنوان محققان پزشکی تقلا برای درمان اثبات شده.

Actemra مواد مخدر است که توسعه داده شد برای درمان شدید آرتریت روماتوئید. آن را با این نسخهها کار با سرکوب یک از سیستم ایمنی بدن است.

که با کیفیت ساخته شده است Actemra موضوع یک پژوهش آزمایشی led توسط کلینیک مایو و از جمله Essentia و سانفورد به بررسی اثربخشی آن در درمان برخی بیماران آلوده به ویروس coronavirus.

برخی از افرادی که بیمار هستند با COVID-19 توسعه عوارض تهدید کننده زندگی زمانی که سیستم ایمنی بدن خود را به اوردرایو حمله به بافت های سالم و اندام.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پزشکان در چین اولین تجربه با Actemra برای درمان COVID-19 بيمار که توسعه یک سايتوکين طوفان — سیستم ایمنی بدن واکنش افراطی به عفونت است که می توانید با قرار دادن بدن به شوک و آسیب رساندن به ارگان های مانند ریه ها و کلیه ها.

"ما در حال حدس زدن است که آن را مختل ممکن است این آبشار," دکتر گفت: Karol Kremens یک ریه و مراقبتهای ویژه مدیر واحد در Essentia.

اما توکلیزوماب عمومی نام برای Actemra است به طور بالقوه عوارض جانبی شدید پس از آن محفوظ است و بسیار بیمار بیماران به طور معمول کسانی که از دریافت مراقبت های ویژه گفت:

با عوارض جانبی بالقوه از جمله آسیب به کبد یا معده و یا یک واکنش آلرژیک شدید "آن را نباید با توجه به آرامی" Kremens گفت.

مرتبط:

مواد مخدر استفاده می شود زودتر برای درمان ویروس ابولا و دیگر coronaviruses remdesivir نیز تحت بررسی در سانفورد و Essentia. منابع از داروی ضد ویروسی هستند و بیمارستان و دریافت دارو از طریق اعتبارات دولتی و سلامت بخش است. سنفورد در فارگو دریافت کرده در مورد نیمی از داکوتای شمالی سهم.

مطالعات اولیه نشان داده اند که remdesivir می تواند کوتاه شدن دوره COVID-19 اجازه دادن به بیماران برای بهبود هر چه زودتر.

"من فکر می کنم آن را خیلی زود به می گویند که آیا این کاهش مرگ و میر," دکتر گفت: Doug گریفین, Sanford, افسر ارشد پزشکی در فارگو.

Remdesivir به نظر می رسد موثر ترین زمانی که در مراحل اولیه این بیماری قبل از علائم شدید تبدیل گریفین و Kremens گفت. Kremens مقایسه اثر دارو در کاهش بیمار بار ویروسی به تامی فلو داده شده برای آنفولانزای که نیست درمان است اما می تواند به کاهش شدت و مدت بیماری.

حتی پس از گریفین گفت: اگر تحقیقات نشان می دهد remdesivir کاهش مدت یا شدت COVID-19 خواهد بود که "قابل توجه است."

سنفورد است که در یک آزمایش برای دیدن اینکه آیا سلول های بنیادی درمان موثر برای COVID-19 بيمار که دچار سندرم زجر تنفسی حاد یا ARDS و یا آسیب کلیه. گریفین به نام محاکمه "بسیار تحقیقاتی" اما گفت: سلول های بنیادی ثابت کرده اند به بازسازی سلول های آسیب دیده از بیماری های دیگر.

یک ضد انگل داروی ایورمکتین نشان داده شده است به مهار تکثیر coronavirus در آزمایشگاه و تست خواهد شد در بیماران از جمله برخی از COVID-19 بيمار در سانفورد گریفین گفت.

پروتکل های پژوهشی برای ایورمکتین مطالعه در حال توسعه هستند ،

هر دو Essentia و سنفورد در حال شرکت در یک دادگاه مربوط به استفاده از نقاهت پلاسمای خون پلاسما که شامل خنثی سازی آنتی بادی از یک بیمار که از بهبود COVID-19.

منابع نقاهت پلاسما در حال بهبود همانطور که بیشتر مردم از بیماری بهبود می یابند و درمانی شامل بسیار کمی خطر Kremens گفت.

هیدروکسی کلروکین یک داروی مورد استفاده در درمان مالاریا در حال آزمایش است و پس از گزارش های موردی است که آن را موثر در درمان COVID-19. این دارو معروف ترین تقویت کننده بوده است رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اما ارزیابی توسط پزشکان و محققان بوده است کمتر مشتاق است.

"ما نشده وحشتناکی تحت تاثیر قرار اگر چه ما هنوز هم استفاده از آن را در یک مورد به مورد بر اساس" گریفین گفت.

اگر هر چیزی Essentia پزشکان به نظر می رسد کمتر تحت تاثیر قرار گرفته با هیدروکسی کلروکین. "به نظر نمی رسد به کار در یک راه یا دیگری" Kremens گفت. "ما در حال استفاده از آن مواد مخدر است."

Essentia پزشکان نیز در حال بررسی یک تکنیک است که شامل داشتن COVID-19 بیماران با مشکلات تنفسی دروغ مستعد و یا بر روی شکم خود را از 16 ساعت در هر روز هزینه های دیگر هشت ساعت در پشت خود را.

این عمل به نام proning بر گردش خون در ریه ها Kremens گفت. "جاذبه کمک می کند," او گفت:.

در حالی که مستعد خون بیمار حرکت به جلو از بدن آن را آسان تر به اکسیژن خون از سالم بخشی از ریه ها. پشت ریه ها تمایل به مناطق آسیب دیده توسط ویروس Kremens گفت.

یکی Essentia بیمار که در یک دستگاه تنفس مصنوعی داده شد proning تکنیک و بهبود پس از دو روز گفت. Proning قبلا نشان داده موفقیت در درمان سندرم زجر تنفسی حاد یا ARDS که برخی از COVID-19 بیماران, توسعه, او گفت:.

"این یک درمان ما می دانیم که کار می کند وجود دارد و نسبتا کم خطر برای بیمار" Kremens گفت. مستعد بیمارانی که در هواکش باید از نزدیک تماشا کرد.

موقعیت مستعد می تواند ناراحت کننده باشد به خصوص برای کسانی که با مشکلات هر چند که یک مشکل نیست برای بیماران هواکش که تسکین یافته و Kremens گفت.

بسیاری از COVID-19 بیماران برای مراقبت در ICU باید سایر بیماری ها یا شرایط از جمله دیابت و مشکلات قلبی بالا-فشار خون کبد یا کلیه مشکلات پیچیده خود را درمان.

در نهایت با توجه به زمان و جمعیت زیادی از بیماران در بیمارستان ها بیش از همه علم را نشان می دهد کسانی که درمان های موثر و دور انداختن کسانی که نمی Kremens گفت.

"ما می دانیم بیشتر," او گفت:. "پیام باید اعتماد به علم اعتماد ندارند Facebook posts. ما باید صبور باشید. متاسفانه این مطالعات به زمان دارد."

همچنین مردم باید آماده برای نتایج است که ایدهآل نیست.

"انتظار 100% درمان میزان 100% واکسن ممکن است افکار واهی و پوچ," Kremens گفت: بازگشت به عنوان مثال از تامی فلو که باعث کاهش شدت و مدت آنفلوآنزا اما نیست درمان است.

با توجه به تمام این مطالعات رفتن در سراسر جهان, Griffin معتقد است اثبات شده درمان به احتمال زیاد قبل از واکسن.

"من در واقع کمی بیشتر خوش بینانه است که ما به برخی از روش های درمانی است که نشان می دهد اثر قبل از ما دریافت واکسن," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن