Samelys لوپز: "برانکس جنوبی دارای یک روح تابآوری است که تعریف ما به عنوان یک جامعه"

Samelys لوپز در حال اجرا است به نمایندگی از نیویورک 15th کنگره منطقه. متولد در پورتوریکو و مطرح در جنوب برانکس

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399

Samelys لوپز در حال اجرا است به نمایندگی از نیویورک 15th کنگره منطقه. متولد در پورتوریکو و مطرح در جنوب برانکس لوپز این است که به دنبال جایگزین کنگره خوزه سرانو که بازنشسته است و با توجه به بیماری پارکینسون.

تایید شده توسط اسکندریه Ocasio-کورتز دموکراتیک سوسیالیست آمریکا کار خانواده حزب طلوع و دیگر سازمان های مترقی – López است تحکیم آرزو پشتیبانی در این بسته بندی اولیه مجموعه را در ژوئن 23.

ما تا به حال لذت بردن از نشستن با Samelys لوپز چند ماه پیش در یک اسپانیایی کافه در جنوب برانکس. از تاکید بر چگونه او را در زندگی تجربه بی خانمانی است به اطلاع او حمایت ملی در خانه تضمین, به الهام که او گرفته از "تیم ملی" – لوپز بحث چرا نمایندگی سیاسی باید مرکز کسانی که بیشتر ظلم شده است.

شما می توانید گوش دادن به مصاحبه کامل زیر و همچنین در اپل پادکست های Spotify یا ساوندکلاود.


رونوشت:

فردی استوارت: برای شروع می تواند ما را به شما بگویم کمی در مورد خودتان و کنگره نژاد که شما در حال اجرا هستند ؟

Samelys لوپز: من پورتوریکو و دومینیکن. من متولد بیمن پورتوریکو و مادر من است که از جمهوری دومینیکن. و هنگامی که او طلاق گرفته, من به پدر او به ایالات متحده آمد به شهر نیویورک به عنوان یک خیاط به پایان می رسد دیدار. پس وجود دارد بسیاری از موارد که ما نمی توانیم مراقبت از کودکان. او می خواهد من را انتخاب کنید تا از مدرسه ابتدایی و پس از آن ما خواهد تا پایان وجود دارد در تولیدی که در آن او کار می کرد و من می خواهم به انجام مشق شب من در او تظاهر. این یک واقعیت روزانه برای ما به عنوان یک خانواده است.

و سپس او به پایان رسید تا بودن در یک وضعیت خشونت خانگی با ناپدری من. به منظور فرار از سوء استفاده که قرار بود در خانه ما به پایان رسید تا در پناهگاه بی خانمان سیستم در براونزویل نیویورک که در آن بزرگ شدم و به جایی که برادر من متولد شد. پس از آن ما به پایان رسید تا گرفتن آنچه به نام یک بخش 8 کوپن. و ما نقل مکان کرد به برانکس در اطراف این زمان است که من 10 سال است. بنابراین من در برانکس جنوبی بوده است.

فردی استوارت: و می توانید از من بپرسید که در آن زندگی خود را در سیاست شروع کنم ؟ چه سیاسی شما که به شما الهام بخش?

Samelys لوپز: قطعا با مامان در جامعه مهاجر در اینجا در برانکس جنبش حقوق مدنی, اساسا من مبارزات شخصی و مادرم مبارزه با بی خانمانی با خشونت و دیدن او زنده ماندن است. من فکر می کنم بسیاری از مردم در این کنگره منطقه در جنوب برانکس که روح از حالت ارتجاعی است که تعریف ما به عنوان یک جامعه است. اساسا من در نگاه مردم مانند مادر من و مردم جنوب برانکس که الهام بخش است. و این تعهد است که من برای همیشه در مسیر عدالت اجتماعی و مبارزه برای جامعه ای مبارزه برای طبقه کارگر مظلوم – از آنجا که آن را واقعا کسانی که در زندگی تجربه است که تعریف ما به عنوان انسان و اتصال ما به طبقه کارگر و مبارزه است.

فردی استوارت: هنگامی که لحظه شما متوجه است که شما می خواستم به اجرا برای دفتر ؟

Samelys لوپز: این یک مسیر پیچ در پیچ. من فکر نمی کنم کسی از خواب بیدار و می گوید: من قصد دارم برای اجرای برای امروز. من فکر می کنم آن را یک پیشرفت بزرگ برای من است. بنابراین من در تجارب زندگی می کردند قطعا مطلع دیدگاه من در زندگی – تعهد به عدالت اجتماعی است.

و پس از آن رفتم به دانشگاه و پس از آن مدرسه فارغ التحصیل شد و زمانی که من به دانشگاه رفتم که متوجه شدم که من واقعا در رشد داستان دو شهر. وجود دارد مردم در کالج است که هرگز از تجربه چیزی است که من در حال رشد کردن و من احساس می کردم که خوب این درست نیست. این چیزی است سیستمیک که در حال حاضر ما نیاز به آدرس و من شخصا نیاز به مطالعه. بنابراین من در زمان کلاس های جامعه شناسی, تاریخ, کلاس به شکل همه چیز و یادگیری یک کمی در مورد جنبش های اجتماعی و چیزهایی مانند آن. و سپس متوجه شدم که این یک سیستمیک سرکوبگر سیستم است که در سرکوب مردم در جامعه است.

پس از من فارغ التحصیل دانشگاه, من محبوس در این سازمان به نام انجمن ملی Latino مقامات منتخب که به شما می آموزد در مورد دولت و سیاست. پس از مشارکت آنها در محل شما با یک مقام انتخابی و من به پایان رسید تا بودن قرار داده شده با کنگره Serrano که در حال حاضر پله پایین چون او به بیماری پارکینسون. و وجود دارد برای رفتن به یک انتخابات در ژوئن 23 سال 2020 به جای او.

او واقعا به من ضربه اول در خدمات عمومی. از طریق رهبری او من به پایان رسید تا دیدن آنچه که شما می توانید انجام دهید زمانی که شما درگیر در سیاست است. در آن زمان وقتی که من یک کنگره aide برای او انجام بسیاری از نظر زیست محیطی جنبش عدالت در اینجا در برانکس. او رسیده به های مختلف خط مقدم سازمان های جامعه که اساسا همیشه قرار دادن زندگی خود را در خط برای جنبش زیست محیطی به خوبی قبل از این تبدیل به یک نام خانگی. آنها همیشه در خط مقدم و کنگره Serrano در زمان رهبری از آنها. چیزی که نمایندگی باید در مورد. باید آن را مورد همیشه محور زندگی کسانی که به طور مستقیم تحت تاثیر و مطمئن شوید که آنها را به یک صندلی در سیاستگذاری جدول به طوری که ما می آمد تا با قوانین و سیاست هایی که شبیه ما که احساس می کنم مثل ما. و اساسا این چیزیه که من یاد گرفتم در سررنو را – شما می توانید با استفاده از سیاست به عنوان یک راه برای ساختن جامعه و در حال حاضر به پاسخگوئی به یک جنبش است.

هارون سفید: صحبت از حرکات من می خواهم به صحبت در مورد نقش DSA. شما یک عضو از DSA و آنها به تایید مبارزات انتخاباتی خود را. می تواند به شما صحبت می کنند به اهمیت آنها در حمایت از مبارزات انتخاباتی خود را, اما همچنین نقش آنها در electorally چالش دموکراتیک استقرار با حمایت از موفقیت آمیز اجرا می شود چند سال پیش اسکندریه Ocasio-کورتز و جولیا Salazar?

Samelys لوپز: من خیلی سپاسگزار دموکراتیک سوسیالیست آمریکا است. و یکی از چیزهایی که من به آنها صحبت کرد در مورد در تایید روند است که هیچ گروه دیگری در کل کشور است که شبیه به DSA از نظر ارزش ها و ماموریت چه DSA می ایستد. پس مثل من بود گفت: قبل از اینکه من مطمئن هستم که همه شما می دانید در برانکس جنوبی وجود دارد مقدار زیادی از ظلم و ستم وجود دارد طبقه کارگر مبارزه وجود دارد مردم اساسا زندگی هستند که با وقار به این دلیل از این سیستم های سرکوبگر که باید نگه داشته ما را. بنابراین من زمین به DSA شد: همه ما نیاز به درگیر در این مسابقه به دلیل برانکس جنوبی مظهر چه DSA می ایستد برای مبارزه علیه کارگر و استثمار مبارزه برای مناطق حاشیه ای در جوامع ما و شکستن که سیستم سرمایه داری است که نگه می دارد همه پایین و سود کردن از درد مردم و بشریت است.

هارون سفید: این فقیرترین منطقه در کنگره درست است ؟

Samelys لوپز: از آن است اما یکی از چیزهایی که من می خواهم برای به چالش کشیدن مردم در این است که من فکر نمی کنم آن را باید تعریف شده به عنوان فقیرترین کنگره منطقه. ما قطعا باید مجموعه ای از چالش های اقتصادی است. اما آنچه گفته ام در کمپین بلیزرز است که این قصبه بسیار انعطاف پذیر و در بسیاری از خلاقیت; و این زادگاه هیپ هاپ. این جایی است که جوان اعیان آمد از جایی که Black Panthers را از آمد. بنابراین این جامعه بسیار انعطاف پذیر انقلابی سوسیالیستی روح است که ترکیبی بسیار خوبی با DSA و آنچه که همه ما در حال مبارزه برای در چپ جامعه نه تنها در اینجا محلی, اما در سراسر جهان است.

من فکر می کنم که برانکس جنوبی باید نگاه به عنوان یک فکر رهبر جهانی در همه چیز را در محیط زیست جنبش عدالت و مسکن جنبش است. زیرا زمانی که برانکس جنوبی تا به حال چالش های آن در روز هنگامی که صاحبخانه شدند سوزاندن ساختمان برای بیمه پول افرادی بودند که در اینجا باقی ماند در جامعه و هرگز به سمت چپ و آن را به آنچه در آن است امروز. و من اعتباری برانکس جنوبی با نسخه من از رویای آمریکایی به دلیل آن را به من یک شات دوم در زندگی است. بنابراین من فکر می کنم که خوب ما باید چالش های اقتصادی است. اما وجود دارد مقدار زیادی برای افتخار در برانکس. وجود دارد راه حل های محلی اینجا که مردم در عدالت زیست محیطی جامعه و مقرون به صرفه مسکن جامعه باید به دنبال اجرای سطح ملی و جهانی است.

هارون سفید: یکی از بخش های مرکزی مبارزات انتخاباتی خود را است خانه تضمین, تضمین مسکن مقرون به صرفه برای همه است. من میخواستم بدونم که اگر شما می توانید صحبت می کنند به اهمیت این ؟

Samelys لوپز: که دوباره تشکیل شد از تجربه شخصی من. خانه تضمین یک پلت فرم ملی است که توسعه داده شده است توسط بسیاری از سازمان های مردمی و مردم هستند که در آستانه از اینکه بی خانمان شده اند و یا بی خانمان – و آنها را با این پلت فرم به decommodify و سود عنصر از مسکن و با هدف زمین حدس و گمان است که اساسا طعمه در جامعه است. و داشتن یک سیستم غرامت یک معنا زیرا بسیاری از جوامع مانند جنوب برانکس و جوامع از رنگ در ایالات متحده بودند redlined در روز با نسل از اتلاف سرمایه و خانه تضمین در پاسخ به این اتلاف سرمایه و نژادپرستانه سیاست های مسکن که انجام شد چندین دهه پیش که ما هنوز از رنج می برند. به دنبال آن به مبارزه با بی خانمانی و تضمین کند که در ثروتمندترین کشور در جهان مردم نیست زندگی بی خانمان ها در خیابان بود و من یک بار هم با خانواده من.

فردی استوارت: ما در میان دموکرات اولیه مسابقه. آیا شما فکر می کنم که بحران مسکن داده شده است توجه در این بحث و در رسانه ها است که شما احساس می کنید آن را سزاوار?

Samelys لوپز: هیچ در آن نیست. و آن را واقعا باید به دلیل وجود یک بحران ملی در بی خانمانی به طور خاص در ایالت نیویورک است. وجود دارد بسیاری از کودکان هستند که بی خانمان وجود دارد بسیاری از درنده گرایشات در توسعه املاک و مستغلات و جامعه ما اساسا نیاز به decommodify کل این سیستم.

یکی از مکالمات که نیاز بود که ما در کمپین ما است و اهمیت در نظر گرفتن پول از سیاست و به چالش کشیدن افرادی که در حال اجرا برای دفتر می گویند اگر شما در حال اجرا یک مسابقه که برای جامعه و سپس شما در حال رفتن به قبول انواع خاصی از کمک های مالی. و در حال حاضر در این مسابقه به طور خاص وجود دارد بسیاری از شرکت های بزرگ دموکرات ها که در حال گرفتن مبالغ زیادی پول از توسعه دهندگان املاک و مستغلات از صنعت داروسازی از شرکت PACs.

این زمان برای پایان دادن به آن به دلیل این کنگره منطقه در حال تجربه بسیار وخیم gentrification و جابجایی بحران که تهدید به پاک کردن این قصبه و ما نمی توانیم اجازه می دهد که. این نه تنها یک نامزد که مصرف این پول را به بسیاری از شرکت های مختلف دموکراتیک مقامات منتخب در حال اجرا در این مسابقه که یا تا به حال سابقه مصرف این پول در گذشته و یا در حال مصرف این نوع از پول در حال حاضر ما نیاز به جمع آوری پول در راه است که مراکز نیازهای ارزش ها و دیدگاه های است که به طور مستقیم تحت تاثیر جامعه – و نه آن. ما نیاز به قرار دادن جامعه برای اولین بار اهدا کنندگان.

فردی استوارت: یکی از چیزهایی که شروع به وارد مکالمه ملی وقتی که می آید به مسکن ایده ملی اجاره کنترل. بدیهی است, آن چیزی است که برنی ساندرز آغاز شده است را به شما معرفی به گفتمان. در سطح دولت دیده ایم مجلس سنا دولت با مردم مانند جولیا سالازار در خصوص تلاش برای پیاده سازی کنترل اجاره. من میخواستم بدونم که اگر شما می توانید صحبت می کنند چگونه است که نهفته منطقه خود را و چگونه شما ایستاده اجاره کنترل کرد ؟

Samelys لوپز: آه کاملا من فکر می کنم که ما نیاز به یک ملی اجاره کنترل. و ما همچنین نیاز به کاوش ملی تجاری اجاره کنترل برای حفظ کسب و کارهای کوچک در جامعه ما است. بنابراین من قطعا در هیئت مدیره. و این که یک عنصر کلیدی از خانه های تضمین پلت فرم به عنوان به خوبی.

ممنون میشم به رهبری افرادی مانند جولیا Salazar. او خودش پاسخگو به یک جنبش به دلیل اجاره مقرراتی که تصویب شد این بهار بود و جنبش فعالان بر روی زمین است که با هم بسیج و ساخته شده بی شماری سفر به آلبانی را به صدای آنها شنیده می شود. و آن مردم مانند جولیا سالازار بخشی از این جدید پیشرو طبقه سیاسی جدید وزارت امور خارجه سناتور که آسفالت این مسیر. پس از آن نشان داد که هنگامی که شما حرکت بر روی زمین است که با حمایت سیاسی و محیط زیست است که مایل به پاسخگو به حرکات بر روی زمین وجود دارد هیچ گفتن چه ما می توانیم با هم به عنوان یک جامعه است. و این یک مثال از آنچه اتفاق می افتد زمانی که سیاست در دیدار یک جنبش است.

هارون سفید: شما اشاره کردید قبل از چگونه شما نمی گرفتن هر گونه پول از املاک و مستغلات لابی. من میخواستم بدونم که اگر شما می توانید صحبت می کنند و به برخی از چالش های است که شما با آن مواجه بودند در حال اجرا یک کمپین مردمی بدون بزرگ دلار شرکت های بزرگ پول ؟

Samelys لوپز: به خوبی آن را کمی بیشتر به چالش کشیدن از آنجا که ما باید به تکیه بر پول از جامعه است. حتی اگر از آن شده است به چالش کشیدن من بسیار افتخار از این واقعیت است که از هر کسی که در حال اجرا در این مسابقه ما مطرح شده پول زیادی از ساکنان اینجا در برانکس. ما حدود 1000 فردی مردمی و کمک های مالی که من واقعا افتخار است. بنابراین حتی اگر آن را به چالش های جذب سرمایه است که ما انجام داده ایم نشان می دهد که ما که پشتیبانی محلی که محلی شور و شوق. من مردم را تشویق به اهدای عنوان کمی تا $2, $1 به خصوص اگر آنها از جامعه به دلیل آن را به آنها حس مالکیت بیش محلی روند سیاسی. و این چیزی است که ما باید برای تشویق جوامع ما به دیدن این به عنوان یک سرمایه گذاری در آینده و در حال حاضر.

بنابراین حتی اگر ما در حال انجام و همچنین افراد دیگر در این مسابقه که با در نظر گرفتن تمام این شرکت های بزرگ و توسعه املاک و مستغلات بودجه من می دانم که من به خواب رفتن در شب دانستن است که ما در حال جمع آوری کمک های مردمی در راه است که جامعه شایسته و در راه است که رفتن به نگه داشتن من پاسخگو باشد. بنابراین من مردم را تشویق به رفتن به lopezforthepeople.com اگر شما می خواهید برای اهدای یک کمی به نگه داشتن ما شناور بنابراین ما می توانیم خوراک ما داوطلبان چاپ ادبیات و به ما پیام به جامعه است.

هارون سفید: بزرگ است. و یکی دیگر از بخش مرکزی مبارزات انتخاباتی خود را است سبز معامله جدید است. برانکس جنوبی, به اعتقاد من یکی از بالاترین آلودگی هوا و آسم نرخ در کشور است. من میخواستم بدونم که اگر شما می توانید صحبت می کنند به چه سبز جدید مقابله معنی به مردم در جامعه خود را?

Samelys لوپز: کاملا. مردم مفهوم عشق سبز جدید مقابله و جنوب برانکس دلیل است که شما فقط گفت: وجود نرخ بالای آسم و بیماری های تنفسی به دلیل راه که زیرساخت ها و بزرگراه ها را قطع کرده اند تا محله های ما. بنابراین مردم با استقبال از این ایده به جامعه. در علاوه بر این به دنبال در قرارداد جدید ما نیز نیاز به رهبری خط مقدم جوامع در برانکس جنوبی شده است که در اینجا برای نسل و مطمئن شوید که ما ترکیب آنها به گفتگو به طوری که آنها می توانید شکل چه سبز قرارداد جدید به نظر می رسد مانند آنها در جامعه محلی است. من واقعا هیجان زده در مورد آن و من به دنبال به جلو به کار با عدالت زیست محیطی جامعه در برانکس به اجرای آنچه که به نظر می رسد به صورت محلی.

هارون سفید: اولین سبز برخورد با قانون معرفی شرکت-اسپانسر شده از طرف اسکندریه Ocasio-کورتز و برنی ساندرز بود سبز معامله جدید برای مسکن. افکار خود را بر روی این قانون و نیاز به سرمایه گذاری در مسکن ؟

Samelys لوپز: که قطعا چیزی است که من پشتیبانی و همچنین 100%. ما انجام شده است بسیاری از درب ضربه زدن در NYCHA, نیویورک شهرستان, عمومی سازمان مسکن و این چیزی است که بسیاری از افراد خوش آمدید – بسیاری از مردم زندگی می کنند در شرایط کپک زده در آپارتمان خود را, و آنها در حال تجربه همه این مسائل تنفسی. آنها ارتباط بین پایداری محیط زیست و کیفیت زندگی به طور کلی.

و آن را نیز یک راه بسیار خوبی برای ایجاد فرصت های شغلی برای جامعه محلی به عنوان به خوبی. بنابراین علاوه بر بهبود کیفیت هوا و کیفیت خود را از زندگی آنها خواهید بود دسترسی به شغل های محلی. این روابط دوباره به خانه های گارانتی و همچنین ساخت 12 میلیون واحد مسکن در دهه آینده – امیدوارم ما قادر خواهید بود برای شناسایی مردم محلی در جامعه برای دسترسی به آن شغل است.

هارون سفید: شگفت آور آن که چگونه فقط در دو سال گذشته با انتخابات AOC بلکه آمار و ارقام مانند رشیدا Tlaib و Ilhan عمر چگونه آنها موفق به تغییر سیاسی گفتگو و به مردم حس امید. و من تعجب اگر شما یک اتصال بین آن و مبارزات انتخاباتی خود را به خصوص برای توانایی برای مردم به باور آنها سزاوار و می توانید بهتر جامعه و دولت است که در واقع برای آنها کار می کند?

Samelys لوپز: بله قطعا. منظورم این است که من عاشق آن زنان است. من دوست دارم آنچه را که آنها انجام داده ایم از نظر تبدیل گفتگو در سیاست است. و ما باور داریم که ما می تواند به مبارزه برای یک نوع از نمایندگی سیاسی که ما نشان دهنده و منعکس کننده تجارب ما. یکی دیگر از چیزی که من شده است گفت: در مبارزات انتخاباتی است و ما باید به مبارزه به ترک پشت معاملاتي سیاست یک نظام سیاسی و در آغوش سیاست تغییر و تحول است که تیم ملی شده است مبارزه برای از آنجایی که آنها برنده انتخابات است. من آنها را دوست دارم چرا که آنها به ما داده اید به شجاعت ایستادگی و تقاضا نوع کرامت و نمایندگی سیاسی که ما سزاوار است.

آنها الهام بخش بسیاری از زنان از رنگ مردم در بسیاری از جوامع به حاشیه رانده شده را به ایستادگی کردن مبارزه با عقب و مالکیت, سیاست, پس از آن می تواند منعکس کننده نیازها و ارزش های جامعه در راه است که ما را دیده اند در نسل. خیلی ممنون میشم به خود را رهبری و هدایت در این مبارزه است. و من فکر می کنم که ما نیاز به افزایش رتبه تیم ملی در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن