Salonen: 'تعصب' یک کلمه به من یاد گرفتم که من در اوایل زندگی

آنچه که من در سن 8 را از این کلمه که به نظر می رسید پرت در حتی کوچکترین بی عدالتی ؟ تنها بعد خواهد من را بهتر

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399

آنچه که من در سن 8 را از این کلمه که به نظر می رسید پرت در حتی کوچکترین بی عدالتی ؟ تنها بعد خواهد من را بهتر درک عمیق لطمه می زند که آورده بود این کلمه اغلب به سطح. این یک تاریخ است که باز به آرامی در طول زمان و تبدیل شدن به حتی واضح تر پس از خروج از رزرو برای حضور در دانشگاه در مورهد, Minn.

وجود دارد من می خواهم نوشتن افتخارات مقاله در مورد این موضوع. از طریق کاوش من شروع به درک این کلمه بهتر است و چرا از آن استفاده شده بود تا آزادانه در سراسر رو به رشد تا سال. بعد با حسرت به درک بیشتر — به خصوص بعد از من پدر و مادر خانه سوخته بود توسط آتش سوزی در سال 2006 — من در مورد وظیفه مرتب سازی از طریق افکار و احساسات بر روی کاغذ تکمیل خاطرات منتشر نشده در مورد تجربیات من به عنوان یک "wasicu" و یا سفید در این زمینه.

در شورش های اخیر بیش از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس و شهرهای دیگر — از جمله فارگو این همه سیل بازگشت به چالش کشیدن من یک بار دیگر به چیزی معنی دار به خرس.

به دلیل سابقه و خشونت و ناامیدی من شاهد به عنوان یک کودک — شهر ما از صنوبر, Minn., اشاره شده که برخی به عنوان "چاقو شهر" برای یک زمان من به بررسی موضوع نژاد پرستی و بی عدالتی از بسیاری از زوایای مختلف. به عنوان یک زن نمی توانم به نمایندگی از مادری اقلیت نمایش با وجود داشتن تجربه اثرات زندگی به عنوان یک اقلیت که در طول زمان و فضا است. اما من امیدوارم که نظر من ممکن است ارزش چیزی به کسی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آن را نمی توان جدا از این واقعیت است که من هم بزرگ شده در یک جامعه ایمان که در آن سفید و به طور یکسان در ماموریت کلیسای بانوی ما از لورد ما آموخته است که در مورد خدا-مردی که آمد به زمین به محدود کردن شکاف بزرگ و نفرت است که تا به حال آشکار بنابراین به طور گسترده ای در درون بشریت است.

با هم, ما او را پرستش ما رنگ پوست متفاوت و در عین حال ما برادران و خواهران در خون عیسی مسیح. هفتگی ما یادآور شد که به دنبال قلب تنها راه ما را از طریق این جهان کل است.

وجود دارد بسیاری از takeaways من می توانم اما اگر من ممکن است ارائه یک بینش است که از طریق سالها تعمق در مسائل نژاد پرستی و نفرت از آن خواهد بود این است: که هر یک از ما بدون توجه به رنگ پوست یا وضعیت اجازه داده است تعصب به قلب ما. ما هر متنفر دیگر از آنجا که سطح خارجی آنها تفاوت است.

من عمیقا معتقدم که خشونت هرگز انجام رساندن هدف از عدالت است. چالش داخلی باقی مانده است. و امید نهفته است در به خاطر سپردن نمونه ای از عیسی مسیح و پیروان مارتین لوتر کینگ جونیور که یک بار گفت که خشونت "به دنبال تحقیر حریف به جای برنده شدن خود را درک...به نابودی به جای تبدیل."

ما می توانیم بهتر انجام دهید هر یک از ما باید شروع شود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن