Salonen: 'عدالت' است که سر بر دیگری نیست فقط

برای کسانی که عاشق خدا شده اند و غصه دار با جنجال و هیاهو که زده جهان ما در همه جهات به تازگی ممکن است این کتا

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399

برای کسانی که عاشق خدا شده اند و غصه دار با جنجال و هیاهو که زده جهان ما در همه جهات به تازگی ممکن است این کتاب آیه امید به ارمغان بیاورد.

و مبادا ما فکر می کنم ما در حال منحصر به فرد, Billy Joel یک بار خواند: "ما شروع نمی شود آتش آن همیشه سوختن پس جهان تبدیل شده اند." تحول و بی عدالتی اتفاق می افتد شده است پس از سقوط. ما تصمیم به نافرمانی خدا و در اینجا ما هستند.

پله از مه از دود و ذرات از تخریب زور زدن برای شنیدن صدای خدا یک خط بازتاب درون: "به دنبال عدالت برای یک هرگز نباید شامل پایمال دیگر است."

مرتبط

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

غلاطیان 3:28 ما را به یاد ما یگانگی خدا: "وجود دارد و نه یهودی و نه یونانی...برده و نه فرد...مرد و نه زن...برای همه شما که در مسیح عیسی است." به عنوان مادر ترزا به درستی خاطر نشان کرد: "اگر ما هیچ صلح به این دلیل است که ما فراموش کرده اند که ما متعلق به هر یک از دیگر."

نامگذاری بی عدالتی که از خدا و چیزی است که همه ما باید بعد از, و بسیاری از آنها شده است. فرصت ها در این عرصه هستند و هرگز خسته. اما اگر به دنبال عدالت یک فرد یا گروه به معنی زیر پا گذاشتن روی شخص یا گروه دیگری عدالت unravels بر خود.

اگر ما به دنبال عدالت برای انسان سیاه و سفید به اشتباه تحت درمان توسط یک پلیس سفید پوست توسط deeming همه پلیس بد ما پشت در باغ پیاده روی به دور از خدا.

اگر ما تعیین می کند که هر کسی از امتیاز بد است و باید تبعید ما در معرض خطر قطع ارتباط ما با کسانی که ممکن است در یک موقعیت برای کمک به.

اگر منظور شنیدن برخی از صداها بیشتر ما سکوت دیگران که ممکن است چیزی برای ارائه ما هرگز پیدا کردن حل و فصل.

اگر برای بالا بردن شأن و اقلیت ما به دنبال تاخت و تاز کسانی که در اکثریت هستند واقعا فقط به دست آوردن ثابت خواهد کرد که بیهوده است.

ذهن شما, من نه گفت: ما نباید به دنبال عدالت برای اقلیت. نه که هر کس از امتیاز خوب است. نه که تنها اکثر صداها باید شنیده شود. من اعتقاد ندارم هر یک از آن. اما همانطور که ما به دنبال عدالت است که به درستی مورد نیاز است و در بسیاری از موارد بشدت با تاخیر ما نمی توانیم به از دست دادن بینایی از یک دیگر و منحصر به فرد و با ارزش سهم هر یک از ما به ارمغان می آورد به عنوان افراد و به بدن مسیح است.

ما باید برای دیدن هر یک از دیگر به عنوان گروه – "آنها را در مقابل ما" – اما به عنوان برادران و خواهران به آنها تعلق داریم.

بی عدالتی و گناه کار دست در دست و گناه باید ریشه را در قلب خود ما اول از همه. در غیر این صورت از آن خواهد شد غیر ممکن است به جلو حرکت کند. ما نمی توانیم تماس گناهان دیگران و یا از فرهنگ بدون به رسمیت شناختن سهم خود ما. هیچ کس معاف است از این مهم بررسی وجدان.

قطعا حتی با این همه خبر بد خبر خوب وجود دارد. خدا از عدالت است که با ما و از طریق ما می توانید با افزایش جریان فیض با هم. خدا با ما به عنوان ما سعی می کنیم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن