روسیه آخرین برنامه را پیگیری کارگران مهاجر — اما چه کسی است ؟

در مه 29, روسی, رسانه های دولتی گزارش داد که مقامات با توجه به معرفی یک برنامه است که کارگران مهاجر را مجبور ب

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399

در مه 29, روسی, رسانه های دولتی گزارش داد که مقامات با توجه به معرفی یک برنامه است که کارگران مهاجر را مجبور به دانلود زمانی که آنها وارد این کشور پس از مرزها دوباره باز پس از COVID-19 مستند. کمی شناخته شده در مورد پیشنهاد است. اما چند جزئیات شده اند که به بیرون درز کرده به رسانه ها همراه با روسیه دیرینه رکورد از دهها, دیگر نژادپرستی علیه مهاجران و تحولات اخیر در "نظارت دولت" هستند زمینه را برای جدی زنگ.

اگر این برنامه در واقع به وجود آمده است, آن می تواند انتقام آسیب جدی.

این گزارش گفت که این برنامه می باشد, در میان چیزهای دیگر, یک مهاجر کارگر دقیق داده های بیومتریک, "سلامت" و اطلاعات خود به پلیس ضبط. آن است که روشن نیست از گزارش آنچه در 'سلامت' را شامل و نه آن را روشن چه اطلاعات بیومتریک استفاده می شود — هر چند در روسیه این اطلاعات می تواند اشاره به وزن و قد و رنگ مو و اثر انگشت و DNA و تجزیه و تحلیل شبکیه چشم تصاویر, تشخیص صورت (عکس و فیلم) و نمونه صدای ضبط شده. علاوه بر این برنامه ظاهرا توجه فرد "اعتماد اجتماعی" امتیاز. چه "اعتماد اجتماعی" امتیاز است, چه شاخص استفاده شده را به آن اختصاص و یا آنچه در آن ممکن است مورد استفاده برای تنها می تواند در مورد این باورند در حال حاضر, اما آن پیشنهاد شد که امتناع از نصب برنامه را در کاهش رتبه.

مقدماتی گزارش های رسانه ها در ضمنی که این پیشنهاد بر خاست از وزارت امور داخلی' تحلیل مهاجرت و "نیروی majeure عوامل به عنوان یک نتیجه از بیماری همه گیر کوروناویروس." در غیر این صورت آن را به طور کامل روشن چه منطق مقامات در حال حاضر ممکن است برای معرفی این برنامه.

هر آنچه که منطق آن را سخت به تصور کنید که این نرم افزار را با استانداردهای مورد نیاز به توجیه پتو نفوذ به حریم خصوصی. در روسیه بهداشت و داده های بیومتریک — بسیار اطلاعات شخصی — حفاظت شده توسط قانون در داخل کشور مندرج در قانون اساسی و قانون حفظ حریم خصوصی. بین المللی حقوق بشر همچنین محافظت از حریم خصوصی. محدودیت در این حق و برخی دیگر را می توان توجیه کرد اگر آنها به شدت لازم متناسب مشروع هدف از مدت زمان محدود و با رعایت احترام به کرامت انسانی. در نگاه اول این برنامه شکست خواهد خورد هر آزمون.

این معلوم نیست که آیا این برنامه نیز دسترسی به منطقه جغرافیایی و دیگر اطلاعات بر روی دستگاه کاربر. هنوز هم آن را دشوار است به مختل شود پتانسیل شباهت بین پیشنهاد و چین های مختلف توده نظارت و رفتاری مهندسی طرح که ممکن است به عنوان الهام بخش است. این شامل "اجتماعی, سیستم اعتباری" که اختصاص به مردم را از سطح "اعتماد" و مجازات یک لیست در حال رشد از رفتار بد مانند jaywalking و یا غذا خوردن در مترو و پس از آن محروم مجرم از دسترسی به مطلوب کالاهای اجتماعی مانند حق زندگی در شهرستان جذاب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب