روسیه را مجبور رفراندوم

در طی ماه گذشته کرملین پیشنهاد رفراندوم قانون اساسی است و تحت سلطه سیاسی در روسیه است. تغییرات پیشنهادی در میا

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399

در طی ماه گذشته کرملین پیشنهاد رفراندوم قانون اساسی است و تحت سلطه سیاسی در روسیه است. تغییرات پیشنهادی در میان دیگر نقاط خواهد اجازه می دهد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور برای باقی ماندن در قدرت گذشته خود را در ترم جاری.

پس از پوتین اعلام کرد که این رای که قبلا تعیین شده برای ماه آوریل را در تاریخ 1 ژوئیه مقامات منطقه ای شروع به از بین بردن قرنطینه محدودیت. به نظر می رسد آنها سازگار نیست با جشن برای نسخه جدید از قانون اساسی است. به طور معجزه آسایی آمار رسمی برای coronavirus عفونت شروع به بهبود به طور همزمان تحریک نگرانی بیش از جعل و دستکاری برخی از کارشناسان. بدون در نظر گرفتن آینده همه پرسی برنده بیش از بحث عمومی و حتی بیش از این بیماری همه گیر. همه پرسی است که به طور گسترده ای مورد بحث آنلاین. بیش از 80 درصد از شهروندان روسیه دانست و در مورد رای دو هفته پیش نظر سنجی می گویند.

در عین حال روسیه بحث در مورد اصلاحات قانون اساسی به وضوح تکامل یافته است چگونه کرملین برنامه ریزی شده است. وجود دارد عملا هیچ بحث گسترده ای بر محتوای اصلاحات. به جای آن این واقعیت است که هر روز شواهد بیشتری از ظهور یک مهاجم کمپین به زور کارکنان در روسیه بخش عمومی و شرکت های وفادار به کرملین برای رای دادن. برخی مناطق در حال رای گیری آنلاین - اولین بار یک رای گیری الکترونیکی سیستم در حال استفاده است که در این مقیاس در روسیه است. اما هنوز هم تمرکز به طور فزاینده ای در "اداری بسیج" و چگونه آن را تحت تاثیر قرار میلیون ها نفر از مردم در سراسر کشور است.

البته استفاده از کارگران بخش عمومی در روسیه انتخابات چیز جدیدی نیست. هر انتخابات شامل بسیج "قابل اعتماد رای دهندگان" برای اطمینان از مشارکت اعداد و نتیجه درست. اما فشار و دستکاری جلوتر از همه پرسی متفاوت از انتخابات قبلی - نه با روش بديم. این بار کرملین فن سیاسی را به وضوح سعی در رفتن به خارج از اعتماد بخش عمومی رای دهندگان و آوردن مردم در آنها می خواهم که قبلا سمت چپ به تنهایی.

دلیل و پتانسیل نتایج حاصل از این پدیده مرتبط هستند: بدون بسیج "وفادار" رای دهندگان آن را عملا غیر ممکن است برای دریافت مناسب مردم در انتخابات به یک رفراندوم ملی در روسیه اما دستگاه های اداری می توانید با فرسودگی شغلی در سطح مردمی و بازی بد ترفند در صاحب آن است.

روش های قدیمی کوچک

در 18 ژوئن, مسکو, معلم مدرسه, سکس آلکسی Galin نوشت: در Facebook که مدیریت مدرسه بود و فشار او و پس از او حاضر به ثبت نام برای رای گیری آنلاین در همه پرسی - او در مورد آن نوشته شده بر روی یک نقشه آنلاین از رای گیری نقض. "امروز معاون مدیر تعداد بازدید. و گفت که این یک فاجعه است. اصلی است که مجبور به خارج. این یک فاجعه اساسا" Galin نوشت.

این یک وضعیت آشنا برای معلمان مدرسه. پیش از انتخابات اصلی می فرستد درخواست به همه کارکنان مدرسه به "ثبت نام خود را و گزارش بازگشت" - به عنوان اصلی است که انتظار می رود به ارسال یک لیست از افرادی که ثبت نام کرده اند به وزارت آموزش و پرورش. اما زمانی که یک معلم فکر نمی کند که این طبیعی است و می فرستد یک شکایت به کمیته مرکزی انتخابات, مدیریت مدرسه به سرعت عصبانی می شود, متهم فردی از شرمندگی و وعده عواقب.

Galin پست به اشتراک گذاشته شده به طور گسترده و روز بعد مدرسه مدیریت عذر خواهی کرد, عقب نشینی درخواست خود را به معلم و توضیح داد که این "کاملا شخصی" ابتکار معاون, اصلی, بود و به هیچ وجه در ارتباط با وزارت آموزش و پرورش.

آن را سخت به این باور است که این "ابتکار شخصی". در سراسر روسیه و اتحادیه های مستقل کارگری و سیاستمداران شده اند دریافت یک جریان بی پایان از یکسان شکایت در مورد مجبور ثبت نام و رای گیری در محل های کار است. این است که چرا یک جامعه محلی در Zyuzino مسکو (سلب مسئولیت: نویسنده عضو گروه) راه اندازی ناشناس شکایت جعبه است که ده ها تن از دریافت شکایت تا کنون.

در اینجا یک مثال:

"آنها نمی را تهدید می کند [ما] با مشکلات اما متمایل به ریاست مابی تن از نیروهای اکثریت مردم برای ثبت نام [برای رای دادن]:" همکاران ما باید برای رسیدن به 100% ما همکاران که اعمال می شود برای ثبت نام در رای گیری آنلاین... برای مردم نه از مسکو, شما نیاز به درخواست برای رای دادن به اصلاحات قانون اساسی در مرکز رای دهی در آدرس <URL> [...] من به حساب هر کس با نام. مهلت 4 بعد از ظهر در 11.06.2020."

بسیاری از زمان, بسیج اتفاق می افتد از طریق وزش درخواست از مدیریت برای ارسال عکس از ثبت نام و رای گیری اسناد تهدیدات مستقیم از شلیک و یا کاهش دستمزد. گاهی اوقات مدیریت کارگران نیروهای بیشتر به طور مستقیم (و گستاخانه). زیردستان نیست فقط دستور به ثبت نام برای رای دادن, رای, و سپس ارسال مدارک و شواهد از رای دادن بلکه با آنها را سه نفر دیگر از مردم را به رای دادن.

این ممکن است تخلف از روسیه قانون کار و قانون در انتخابات حقوق, اما بسیاری از مردم نمی دانند این بسیج است که در برابر قانون و نه در هر حال عمومی حقوقی رویه به رفتن.

در بعضی از موارد فشار بر معلمان می یابد راه خود را به پدر و مادر' گروه های چت که در آن معلمان به نظر می رسد فکر می کنم که سوق دادن مردم به رای دادن در همان نیمه قانونی و رسمی هزینه های شارژ برای تعمیر و کلاس های درس و مدرسه سفر.

آخرین مطالب