روس ها رای بر تغییر قانون اساسی

توسط: | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 12:43:08 pm ولادیمیر پوتین رئیس جمهور گفت که او تا به حال دیده م

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399
توسط: | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 12:43:08 pm
US election, US Russsia relations, Email hacking by russia, Email Hacking in US, US election Email hacking, Donald trump, Hillary Clinton, Email Hacking, US news, latest news, World news, International News, world news ولادیمیر پوتین رئیس جمهور گفت که او تا به حال دیده می شود اطلاعات خاص نشان می دهد روسیه و دشمنان خارجی (کد برای واشنگتن) آماده می شدند برای دخالت در انتخابات پارلمانی بعد از این سال.

روسیه در چنگال یک بیماری همه گیر کوروناویروس که آلوده به عنوان بسیاری از 8,000 بیماران جدید در هر روز است برگزاری یک رای در تغییرات قانون اساسی آن. این پنجشنبه را لگد کردن یک هفته است که در آن شهروندان روسیه خواهد خواست رای خود را در گسترده تغییرات به سند.

این امر می تواند یک سورپرایز اگر این تغییرات مورد تایید نیست. با وجود غرق شدن محبوبیت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه هنوز یک شرکت برگزاری بیش از یک بزرگ و پایدار پایگاه هواداران.

هیچ محدودیت مدت برای پوتین

با توجه به قانون به عنوان آن می ایستد امروز پوتین را به مرحله پایین در 2024 پس از تکمیل دوم شش سال مدت است. در عین حال او به هیچ وجه قصد انجام چنین چیزی باشد.

پوتین در تلاش است تا به اعمال تغییر قانون اساسی که ایجاد یک استثنا در قوانین موجود و به او اجازه می دهد برای اجرای دیگر برای دو دوره به عنوان رئیس جمهور. حتی اگر او گفت که او مطمئن است اگر او را حتی اجرا تغییر خواهد باز کردن درب برای او باقی می ماند در قدرت تا 2036 که در آن نقطه او خواهد بود 83 سال است.

همه نامزدهای دیگر این خواهد بود محدود به خدمت تنها دو دوره در مجموع. قبلا قانون اساسی اعلام کرد که تنها یک نامزد می تواند در خدمت بیش از دو دوره متوالی.

است پوتین قرار دادن محدودیت در انتخابات ریاست جمهوری قدرت ؟

روسیه در حال حاضر به سیستم ریاست جمهوری است که به رئیس دولت دور از رسیدن به قدرت. اما تغییرات پیشنهادی را عطا حتی بیشتر دامنه. تغییرات جدید پیشنهاد می کنند که ممکن است رئیس جمهور "با لينک مستقيم کلی کار دولت است." دولت خود را دیگر نمی خواهد هر گونه می گویند در مورد چه جهت این کشور عنوان شده است. و تنها آن خواهد بود به "سازماندهی کار" در ابتکار عمل رئيس جمهور است.

باید تغییرات تایید شود رئیس جمهور خواهد حفظ قدرت به انتخاب نخست وزیر. تا حالا که نامزد مورد نیاز موافقت پارلمان روسیه. یک قانون جدید به معرفی یک تغییر مهم: اگر دوما — مجلس — رد جمهور نامزد سه بار او هنوز هم مجاز به انتخاب خود را انتخاب نامزد شده است. و او می تواند انجام این کار بدون نیاز به تماس برای انتخابات پارلمانی جدید عنوان شده است مورد تا به حال.

دیگری مربوط به تغییر همچنین باعث می شود آن را آسان تر برای رئیس جمهور به جای نخست وزیر و اجازه اجرایی به جای آنها بدون نیاز به انحلال کابینه. در آینده فردی از اعضای کابینه نیز پاسخ به طور مستقیم به رئیس جمهور.

علاوه بر این رئیس جمهور خواهد شد قدرت را به آتش قضات از قانون اساسی و دادگاه عالی. برای انجام این کار رئیس جمهور خواهد نیاز به تایید روسیه بالایی از نمایندگان مجلس شورای فدرال اما در نظر گرفته است که تشریفات به عنوان رئیس جمهور همچنین قدرت برای تعیین اعضای بدن — هفت نفر از آنها را برای یک عمر وقت.

کرملین رئیس خود را نیز تضمین مادام العمر از انتصاب در این شورا که به نوبه خود او را تضمین مصونیت پس از پله به عنوان رئیس جمهور.

آنچه در آن است برای رای دهندگان ؟

رسمی همه پرسی وب سایت باعث می شود هیچ اشاره ای به آنچه از پوتین در انتخابات ، به جای سایت ترجیح می جویند ثروت است که تغییر قانون اساسی را ظاهرا به ارمغان بیاورد ، دولت-اجرای Rossiyskaya Gazeta روزنامه مثلا نوشت: "رفاه حقوق" بهتر کارگر حمایت و بهداشت و درمان مقرون به صرفه.

"زنان و زایمان دارایی" به ارزش حدود €6,000 ($6,767) هر کودک تازه متولد شده نیز به رفراندوم. چنین حق بیمه تنها پرداخت شده از فرزند دوم به بعد. یکی دیگر از اصلاح در همه پرسی منع حداقل دستمزد در حال سقوط به زیر خط فقر که متوسط دستمزد ماهانه در حدود €135 ($152).

نویسندگان این رفراندوم تلاش برای امتیاز با محافظه کاران و جناح راست ملی رای دهندگان با تاکید بر "ارزش های خانواده." این ارزش ها دیکته می کند که ازدواج صرفا یک اتحادیه بین یک مرد و یک زن, کودکان ساخته می شود دولت را در اولویت قرار داده و این کشور جوانان با توجه به یک "وطن پرست" تربیت است. زبان روسی بیش از حد خواهد شد به طور دائم لنگر در قانون اساسی به عنوان "زبان ملت و مردم است."

خواهد روابط روسیه با غرب تغییر به عنوان یک نتیجه ؟

تجدید نظر اساسی نیز در نظر گرفته شده برای محافظت از روسیه از "مضر" تصمیمات صادره توسط دادگاه های بین المللی. در آینده قوانین بین المللی را نمی توان با توجه به اولویت در روسیه — و نه حتی در موارد که در آن روسیه در دادگاه قانون اساسی اعلام کرد و آن را در تضاد با قانون است.

بنابراین آنچه که در بتن شرایط ؟ مسکو می تواند به عنوان مثال بود در مواجهه با این واقعیت است که ارتش روسیه به ضرب گلوله خطوط هوایی مالزی پرواز MH17 بر فراز شرق اوکراین در سال 2014 — کشتن تمام 298 مردم پردازنده. بسیاری از کسانی که کشته شدند از هلند. در حال حاضر چهار نفر از آنها روسی هستند در دادگاه قبل از یک دادگاه منطقه ای در لاهه هلند بیش از این حادثه.

مدنی طرح دعوی در دادگاه در برابر روسیه نیز در دفتر ثبت دعاوی حقوقی در دادگاه اروپایی حقوق بشر (ECHR). با تغییر قانون اساسی روسیه دیگر نمی خواهد اذعان اختیارات قانونی ECHR و یا هر یک از آن احکام. شهروندان روسیه را حفظ حق خود را به کت و شلوار فایل با دادگاه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن