کلیسای ارتدوکس روسیه defrocks coronavirus-انکار راهب

توسط: AP | مسکو | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 10:55:28 pm فایل در این فایل عکس گرفته شده در یکشنبه, ژ

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399
توسط: AP | مسکو | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 10:55:28 pm
فایل در این فایل عکس گرفته شده در یکشنبه, ژوئن 17, 2020, پدر سرجی یک راهب که به مبارزه طلبیده کلیسای ارتدکس روسیه را رهبری حق صحبت می کند به روزنامه نگاران در روسیه Ural را Sredneuralsk روسیه. (AP Photo/ولادیمیر Podoksyonov فایل)

کلیسای ارتدکس روسیه روز جمعه خلع لباس یک coronavirus-انکار راهب که سرپیچی کرده است کرملین مستند سفارشات و کنترل از یک صومعه.

یک کلیسا پانل در کوه های اورال در شهر یکاترینبورگ حکومت به defrock 65 ساله و پدر سرجی که جذب کرده در سراسر کشور مورد توجه ترغیب مؤمنان به نافرمانی رهبری کلیسا و چشم پوشی از کلیسا تعطیلی در طول بیماری همه گیر.

راهب را نشان نمی دهد تا در این جلسه را رد کرد و حکم اصرار حامیان خود برای آمدن به دفاع از Sredneuralsk زنان صومعه که در آن او را پناه پس از ماه گذشته.

در روز جمعه تصویری پدر سرجی محکوم کرد رئیس جمهور ولادیمیر پوتین به عنوان "خائن به وطن" خدمت شیطانی "دولت جهانی" را رد کرد و کلیسای ارتدوکس روسیه اسقف کیریل و روحانیون به عنوان "ملحد" و "دشمنان خدا و مادر مقدس خدا" که باید "پرتاب می شود."

راهب به نام برای همه-روسیه مونتاژ برای قرار دادن پوتین اسقف کیریل و همراهان او در دادگاه برای جلوگیری از آنها را از غوطه وری در کشور به یک جنگ داخلی.

"ما نمی توانیم اجازه می دهد که گرگ به شکستن روسیه و کشورهای همسایه," او گفت:.

کلیسا ممنوع راهب از وزارت در ممکن است, اما او ادامه داد: موعظه و ماه گذشته در زمان شارژ از صومعه خارج یکاترینبورگ که او تاسیس کرده بود سال پیش. نمرات داوطلبان از جمله جنگ سخت جانبازان از جدایی طلبان در درگیری ها در شرق اوکراین کمک کرد اجرای قوانین خود را در حالی که prioress و چند راهبه را ترک کرده اند.

پلیس در بازدید از صومعه ماه گذشته یک روز پس از پدر سرجی گرفت اما هیچ نقض نظم عمومی. رو سفت مقاومت توسط هواداران خود کلیسا و مقامات غیر قطعی به نظر می رسد فاقد وسیله ای برای اجرای حکم خود و اخراج سرکش راهب با زور.

پدر محمد که به دنیا آمد به عنوان نیکلای رومانوف, خدمت به عنوان یک افسر پلیس در دوره اتحاد جماهیر شوروی و سپس سمت چپ صفوف و محکوم به 13 سال در زندان به اتهام سرقت و تجاوز است. پس از آزادی او پیوست و یک کلیسا و مدرسه و بعدها یک راهب.

کاریزماتیک راهب به سرعت تبدیل شد به طور گسترده ای شناخته شده برای خود را مشتاق تلاش های جدید برای باز کردن کلیساها و صومعه ها در اورال. در خطبه آتشین او را محکوم به اتهام توطئه از "دولت جهانی" و جلال روسیه آخرین تزار نیکلاس دوم که کشته شد توسط بلشویکها همراه با تمام اعضای خانواده خود را در یکاترینبورگ در سال 1918.

پدر سرجی شده است قابل رویت ترین و صریح از چند فوق العاده محافظه کار ارتدکس روسیه روحانیون که به چالش رهبری کلیسا. بالای کلیسا سلسله مراتب است اجتناب از درگیری با راهب تا زمانی که او آشکارا به مبارزه طلبیده کرملین و مسکو مردسالاری در طول coronavirus بیماری همه گیر.

به عنوان سرایت فرا گرفته و روسیه و پدر سرجی اعلام کرده است coronavirus غیر موجود و محکوم الکترونیکی می گذرد معرفی شده در مسکو و برخی از مناطق دیگر برای جلوگیری از شیوع بیماری به عنوان "شیطان الکترونیکی اردوگاه." راهب توصیف کرده است این واکسن در حال توسعه در برابر COVID-19 به عنوان بخشی از یک طرح جهانی برای کنترل توده ها از طریق تراشه.

او همچنین خواست مؤمنان را به نافرمانی بسته شدن کلیساها در سراسر کشور مستند. کلیساهای ارتدکس در روسیه بسته شد به محله های کشیش نشین در مارس 13 در میان یک افزایش سریع در COVID-19 موارد و اجازه داده شد به بازگشایی در اوایل ماه ژوئن به مقامات کاسته محدودیت.

صحبت کردن در یک تصویری از خود رهبانی سلول که در آن آیکون ها و تصاویر از کلیسای ارتدکس hierarchs از گذشته زینت دیوار کنار تصاویر از روسیه آخرین تزار و دیکتاتور شوروی جوزف استالین پدر سرجی هشدار داد مقامات کلیسا که آنها نیاز به دست گرفتن صومعه با زور او را به خارج.

"تماس با من در همه ارتدکس برای آمدن به دفاع از صومعه گفت:" در آخرین تصویری. "من نمی خواهد ترک صومعه."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن