روسیه برای بررسی ایمنی هواکش پس از آتش سوزی در بیمارستان جان پنج

توسط: عصر ایران | مسکو | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 6:03:42 pm روسیه وضعیت اضطراری کارگران ح

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399
توسط: عصر ایران | مسکو | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 6:03:42 pm
روسیه وضعیت اضطراری کارگران حضور در صحنه آتش سوزی در بیمارستان سنت جورج در سن پترزبورگ روسیه پنج شنبه, مارس 12 سال 2020 است. (AP)

مقامات روسی گفتند که نگاه به ایمنی مصنوعی ریه فن های استفاده شده در دو بيمارستان پس از آتش سوزی در St Petersburg در یکی از آنها صبح روز سه شنبه و کشته شدن پنج نفر.

شعله در گرفت پس از ونتيلاتور در بخش مراقبت های بخش درمان 20 بيمار مبتلا به رمان coronavirus پشت سر هم به شعله های آتش یک منبع گفت: TASS news agency.

این دومین آتش به شکستن در یک بیمارستان درمان coronavirus بیماران در کمتر از یک هفته. مشابه آتش فوران در مسکو بیمارستان در شنبه کشتن یک نفر.

یک TASS اجرای قانون منبع گفت که یک ونتیلاتور باعث شده بود که آتش بیش از حد. این منبع گفت: هواکش که هر دو ناشی از آتش سوزی تا به حال تولید شده در همان کارخانه در منطقه اورال.

Roszdravnadzor روسیه خدمات فدرال برای نظارت بر بهداشت و درمان گفت: این امر بررسی کیفیت و ایمنی از هواکش در دو بیمارستان ریا خبر داد.

محققان افتتاح شد یک پرونده جنایی به روز سه شنبه آتش.

روسیه نسبتا خوبی مواجه نگردند با هواکش و افزایش تولید داخلی از شیوع کروناویروس. اما اطلاعات کارشناسان و برخی از پزشکان می گویند بسیاری از ماشین آلات در خارج از شهرهای بزرگ هستند ،

در این مورد با این حال یک گزارش به آغاز سن پترزبورگ آتش جدید, TASS گزارش شده و تنها نصب شده در این ماه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب