روسیه christens کلیسای جامع — بدون پوتین استالین موزاییک

توسط: | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 12:04:09 pm نصب و راه اندازی یک پر اب و تاب موزاییک تصویر

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 12:04:09 pm
russia stalin, russia cathedral, نصب و راه اندازی یک پر اب و تاب موزاییک تصویر می کشد رهبر نامیده می شد پس از انتقاد از ایده. (DW)

ارتدکس روسیه اسقف کیریل وقف در یکشنبه عظیم جدید کلیسای جامع اختصاص داده شده به نیروهای مسلح خود را فقط در غرب مسکو است.

کلیسای جامع از نیروهای مسلح روسیه ساخته شده بود به مناسبت 75 سال پس از پیروزی شوروی در جنگ جهانی دوم است.

مزین, موزاییک تصویر می کشد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و دیگر مقامات عالی رتبه در اصل برنامه ریزی شده برای کلیسا در جشن روسیه 2014 الحاق کریمه.

اما پس از انتقاد از یک شخصیت فرقه در سراسر پوتین به عنوان به خوبی به عنوان اعتراض گزارش از رهبر خود موسي بود قرار نیست بر روی صفحه نمایش.

سخنگوی کرملین دیمیتری Peskov گفت: در پایان مارس که پوتین آگاه بود موزاییک اما که او فکر آن را بیش از حد زودرس به جشن دستاوردهای این کشور در زمان رهبری است.

در مارس اسقف Stefan کلیسای جامع را archpriest گفت: روسی اینترفاکس خبرگزاری که آن هنر کمیته تصمیم گرفته بود به نمایشگاه موزاییک در خط با "ای کاش رئیس دولت." او از ارائه جزئیات بیشتر.

رسانه های روسی نیز گزارش داد که یک موزاییک پانل در اصل طراحی شده برای نشان دادن یک پرتره از استالین را مسئول مرگ میلیون ها نفر از مردم بی گناه بسیاری در سرکوبگر گولاگ اردوگاه کار سیستم اتحاد جماهیر شوروی. اعتقاد بر این است که این ایده را کنار گذاشته شد به ویژه در نور از آزار و اذیت رنج می برد توسط کلیسای ارتدکس و دیگر گروه های مذهبی در دوران استالین از سه دهه از حکومت.

روسیه دارای یک سنت طولانی مدت از ساخت ارتدوکس نظامی کلیسا به افتخار نیروهای مسلح Gerasimov گفت.

ساخت کلیسا با هزینه 6 میلیارد roubles ($86 میلیون €76 میلیارد دلار) با توجه به گزارش رسانه های محلی.

وزیر دفاع روسیه سرگئی Shoigu همراه با رهبران مذهبی و صدها نفر از لباس شخصی سربازان در این مراسم حضور داشتند در تازه ساخته شده کلیسای جامع در مسکو و حومه کوبینکا را Patriot پارک.

"این یک رویداد بی سابقه ای برای سربازان و برای همه شهروندان در کل کشور" رئیس کنونی ستاد کل نیروهای مسلح ژنرال والری Gerasimov گفت: پیش از این رویداد.

کلیسای جامع بود در ابتدا برنامه ریزی شده برای باز کردن درب های خود را در مارس 9, هنگامی که روز پیروزی است که در جشن روسیه اما افتتاح آن به تعویق افتاد با توجه به شیوع کروناویروس.

در ضمن زیادی رژه نظامی قرار می گیرد در میدان سرخ مسکو معوق شد ژوئن 24.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب